| |

مصاحبه امباپه پس از پیروزی پاری‌سن‌زرمن مقابل رئال مادرید ،لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ کیلیان امباپه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با یک گل در دقیقه 94 به پیروزی تیمش کنک کرد و در حال حاضر فرانسوی‌ها را به دور بعدی مسابقات نزدیک‌تر کرد.

امباپه گفت 🔻

“ما می‌خواستیم برای این شب‌های بزرگ آماده باشیم. ما رویای این شب‌ها را می‌بینیم. می‌خواستیم برنده شویم، هوادارانمان ما را تحت فشار قرار دادند. بازی برگشت نیز وجود دارد، لیگ وجود دارد، و سپس ما بازی خواهیم کرد. به بازی 9 مارس فکر کنید.

امباپه درباره گل 🔻

“در محوطه جریمه، مهاجم همیشه کنترل را در دست دارد. مدافع یک قدم به عقب برمی‌گردد، پشتیبان می‌گیرد، من تصمیم می‌گیرم کجا بروم و سپس توپ را بین پاهای کورتوا می‌فرستم.
چطور می‌توانید زمینه مسابقه را نادیده بگیرید؟ این آسان است، باید فوتبال بازی کنید. ما سؤالات زیادی می‌پرسیم، چیزهای زیادی می‌گوییم. درباره پاریس و رئال، دو باشگاه بزرگ صحبت می‌کنیم. من بازیکن پاری سن ژرمن هستم، خیلی خوشحالم.”من برای یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کنم، در طول فصل 100% توانم را می دهم و سپس خواهیم دید آینده چه می‌شود

امباپه در برابر رئال مادرید🔻

“گفتم که تمام تلاشم را می کنم و باید آن را در واقعیت ثابت کنم. این کار را برای اولین بار انجام دادم، باید برای بار دوم در برنابئو ثابت کنیم.”
رفتن به آنجا و گفتن اینکه ما نتیجه را تحمل کردیم، شایسته باشگاهی مانند پاری‌سن‌ژرمن نیست. ما باید بازی را تحلیل کنیم، شرایط متفاوتی خواهد بود.»

وقتی استادیوم نان امباپه را صدا میزند🔻

“این یک رویا است، یک هدف مهم است، اما تصمیم گیری نشده است.”
“من برای یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کنم، در طول فصل 100٪ تلاش می کنم و سپس خواهیم دید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید