| | |

مصاحبه امری سرمربی ویارئال قبل از بازی برگشت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ اونای امری و یارانش در اسپانیا میزبان تیم لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت هستند

اونای امری میگوید تسلیم نمی‌شود. او بازی را انالیز کرده است، او می داند که بازگشت از بازی مقابل لیورپول چقدر پیچیده است، اما همچنان به این باور ادامه می دهد. این مربی بازی مقابل لیورپول را تجزیه و تحلیل کرد و امیدوار است برخی از جزئیاتی که منجر به شکست در آنفیلد شد را تغییر دهد.

امری درباره بازی گفت 🔻

ما خیلی روی کار داخلی خود متمرکز هستیم. من چیزی نخوانده ام و گوش نکرده ام.

امری درباره اینکه لیورپول تنها سه بازی را باخته است🔻

ما باید یک مسابقه کامل و عالی داشته باشیم. ما باید چیزی خلق کنیم که هیچ کس موفق له انجام آن نشده است. باید نقاط ضعف را پیدا کنید.

افراد شما تا چه اندازه روی تیم تاثیر گذاشته اند؟ امری 🔻

ما در یک لحظه تاریخی زندگی می کنیم. اول با لیگ اروپا و حالا در نیمه نهایی. مردم به این پروژه بسیار افتخار می کنند. همه این را میدانند. هر کس برای چیزی برای خودش می ایستد. ما اینجا هستیم و می خواهیم در فینال بازی کنیم.

آیا توقف خط هافبک لیورپول نکته کلیدی است؟ امری 🔻

آنجا تیاگو بازی فوق العاده ای انجام داد. او بهترین بازیکن بود. فابینیو قدرت فوق العاده ای دارد. آنها بازی زیادی انجام دادند و سپس ریکاوری می کنند و بازی می کنند. در لیورپول آنها در سطح بسیار بالایی بودند. ما موفق شدیم ضد حمله ها را متوقف کنیم و موقعیت های واضحی به آنها ندهیم. آنها موقعیت داشتند اما نه چندان مطرح. ما در سطح دفاعی بازی قابل قبول انجام دادیم. اگر فردا بهترین بازیکن زمین باز هم از بازیکن لیورپول باشد، ما حذف خواهیم شد.
“ما بازی های خوبی را در خانه انجام می دهیم و هماهنگی خوبی با مردم خود داریم تا بهترین نسخه خود را ارائه دهیم. برگرداندن نتیجه دو بر صفر سخت است. تغییر در قانون گل زده به ما سود می رساند. ما به دنبال پاسخگویی هستیم تا موقعیت مطلوب در این بازی را ایجاد کنیم. بازی قبل نزدیک به مساوی کردن امتیاز بود، فاکتور میدان در آنجا کلیدی بود.

امری درباره مصدومین گفت 🔻

جرارد با تیم تمرین کرده است. امیدواریم بتوانیم روی او حساب کنیم. دانجوما ناراحتی دارد و فردا خواهیم دید که آیا او می تواند بازی کند یا خیر. حضور یرمی کوتاه است

آیا اعتماد به نفس شما تغییر کرده است؟ امری 🔻

ما برای بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار هیجان زده هستیم. در رشته خود آنها بهتر بودند، اما ما توانستیم خوب دفاع کنیم تا موقعیت بیشتری به آنها ندهیم. ما مشتاقیم تا بازی خود را انجام دهیم و به دنبال گزینه های خود باشیم. آنها اشتباهات کمی دارند و معمولا بهتر از بقیه هستند. ما می خواهیم این لحظه را با مردم خود زندگی کنیم.

چه چیزی برای این بازی تغییر کرده است؟🔻

ما با مردم خود بازی می کنیم و باید برنده شویم. ما باید بی رحمانه دفاع کنیم. متفاوت از لیورپول و اینکه بتوانیم بازی خود را پیدا کنیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید