| | |

مصاحبه امری سرمربی ویارئال پس از حذف بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱/۲۲ اونای امری و ویارئال توانستند با یک بازی چشم‌گیر در آلمان بایرن مونیخ را حذف کنند و به مرحله بعدی در جمع ۴تیم نهایی قرار بگیرند

امری بدون از دست دادن خونسردی خود در مصاحبه بعد از بازی شرکت کرد 🔻

ویارئال یکی از تیمهای بزرگی است که باید بماند. “احساسات شکست ناپذیر است. ما به نقاط قوتی دست یافته ایم که ما را به ارائه بهترین هایمان سوق می دهد. من راضی هستم زیرا در حال به دست آوردن چیزهای مهمی هستیم. بازی فوق العاده ای بود، بازی اول قبلاً چیزهای زیادی در مورد اینکه ما امروز چگونه پاسخ می دادیم گفتند .ما در دفاع عالی بودیم. این تنها راه بود.ما می‌دانستیم که چند لحظه در بازی خواهیم داشت.

امری درباره تیمش گفت 🔻

بیایید از نیمه نهایی لذت ببریم. و دانستن اینکه ما اینجا هستیم، اما نه برای اینکه بگویند چقدر خوب هستیم، نه اینکه بگویند ما خوب هستیم یا شهر کوچکی هستیم، نه آستریکس و نه اوبلیکس، زیرا ما برای آن پروژه داریم. و این همان کاری است که ما در این زمان انجام داده ایم. زمانی که ما گل را دریافت کردیم، لحظه بسیار حساسی بود، زیرا وقتی بایرن به شما گل می‌زند، دو یا سه گل دیگر هم می‌زند، همانطور که در مسابقات مقدماتی و بازی‌های دیگر نشان داده است.

امری درباره رقیب بعدی بین لیورپول یا بنفیکا گفت 🔻

“برای انجام کاری باید کارهای مهمی انجام داد، تیم های شانس قهرمانی را شکست داد . بازی مقابل یوونتوس به ما اعتماد به نفس زیادی داد. در نیمه نهایی سعی خواهیم کرد شرایطی ایجاد کنیم تا شانس را داشته باشیم. لیورپول تیم بزرگی است و بنفیکا هم همینطور. این یک نیمه نهایی عالی برای لذت بردن خواهد بود.”

امری درباره حرف کان که گفت نمی داند ویارئال با چه سیستمی بازی می کند🔻

باید به نظرات احترام گذاشت، اما این حرف کاملاً ناعادلانه است. این مسابقه در دو بازی برگذار می شود. در آن یکی رفتیم و بردیم. وقت را تلف نکردیم. آنها می خواستند فشار تهاجمی اعمال کنند و تکل زدند، لواندوفسکی مقابل آلبیول ما نتوانست کار‌کند.ما هرگز احترام خود به تیم مقایل را از دست نخواهیم داد، اما گویا بازی اول را فراموش کرده اند. تو باید مرد باشی

امری در‌ادامه افزود 🔻

“اکنون همه ما کار بیشتری داریم. خوش آمدید. بیایید آن را همانطور که انجام می دهیم آماده کنیم. در سطح حرفه ای ما احساس می کنیم که به رسمیت شناخته شده ایم. این اتفاقی است که برای باشگاهی مانند ویارئال در اطراف برخی مربیان و برخی بازیکنان می افتد. ما می خواهیم فروتنی داشته باشیم. فروتنی مشخص است. چگونه لحظات خوب و بد را تشخیص دهیم. در لحظه های خوب پایدار باشید و در بدی ها تشخیص دهید که کاری را درست انجام نداده اید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید