|

مصاحبه اولی هوینس اسطوره تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسطوره تیم ملی المان و قهرمان جام جهانی ۱۹۷۴ و مدیر سابق جنجالی تیم بایرن مونیخ ،اولی هوینس در مصاحبه ای به نقد عملکرد تیم ملی و بررسی وضعیت بایرن مونیخ پرداخت

دو بازی اول در مقدماتی جام جهانی با چهار مدافع بسیار مناسب بود ، سپس لوو به سه مدافع روی اورد ، کاملا غیرضروری بود. چرا؟ چو لو می خواست کروس را در ترکیب جا دهد.
“اگر با جوشوا کیمیچ ، لئون گورتزکا و توماس مولر در خط هافبک ، سرژ گنابری و لروی سانه در جناحین و کای هاورتز در خط حمله بازی می کردیم ، امروز موقعیت کاملاً متفاوتی خواهیم داشت. من از این امر 100٪ مطمئن هستم.”

هوینس درباره کروس گفت

من تونی کروس را دوست دارم ، او در گذشته اجراهای کلاس جهانی را نشان می داد. او برای بایرن عالی بود. اما روش بازی او کاملاً تمام شده است. او دیگر با فوتبال امروز جور در نمی آید. “

هوینس دربارهبازی انگلیس المان گفت

“ما در آخرین ربع ساعت مقابل انگلیس یک بر صفر عقب هستیم ، کروس دیگر از خط وسط عبور نکرد. او در جناحین بازی کرد ، سپس دوباره به وسط رفت ، تا اینکه دفاع حریف خود را سازماندهی کرد”

هوینس درباره بازیکنان ملی بایرن گفت

 

بازیکنان بایرن مردانی فوق العاده با اعتماد به نفس هستند که حرف بزرگی با هانسی فلیک داشتند. من می دانم که آنها از وضعیت و تاکتیک های لوو کاملاً ناراضی بودند. و با این حال آنها آن را پذیرفتند. من نمی فهمم ، من آنها را چنین نمی شناختم ”
“آنها باید می گفتند: تونی كروس دیگر با این بازی بر اساس وینگرها در این فوتبال نمی گنجد. فوتبال ما به صورت عمودی بازی می شود. توپ همیشه به جلو می‌رفت

 

هوینس از هاینسی فلیک به دلیل درخواست های انتقال انتقاد می کند:

مربی اختیار دارد. اما نباید در مورد نقل و انتقالات تقاضای عمومی داشته باشید اگر او به صورت داخلی پیش کارل-هاینز رومنیگه برود ، همه چیز خوب می‌شد. این تا حدی علت اختلاف بود ”
“هانسی همیشه خود را به عنوان مربی تیم ملی دیده است ، تیم علاقه ای به او نداشته است.”

 

هوینس در مورد فلیک به عنوان مربی جدید تیم ملی:

 

“فشار بر او بسیار باورنکردنی است. او به عنوان یک مسیح در حال آمدن است”

هوینس درباره کواچ

“من می خواهم به جای نیکو کوواچ بایستم. چهار ماه زودتر این دبل را گرفتیم (قبل از برکناری او). او اکنون با موفقیت در موناکو کار می کند. اما او نتوانست کل تیم را پشت خود داشته باشد، این مشکل هرگز با فلیک وجود نداشته است ”
“هانسی فلیک تیم بسیار خوبی داشت. او توانست تیم را جذب کند. جو عالی بود ، آنها برای یکدیگر از آتش عبور می‌كردند”

هوینس درباره بایرن گفت

 

بایرن یکی از معدود باشگاههایی است که بحران اقتصادی را جدی گرفته است. ما تصمیم گرفته ایم سال را به عنوان یک سال کرونایی تعیین کنیم. در یک سال بیشتر خواهیم دانست: آیا تماشاگران برمی گردند ، در مورد اسپانسرها چطور؟ اگر می دانید ، شما می توانید دوباره سرمایه گذاری کنید ”
“وقتی اسپانسری مانند کشور قطر یا رومان آبراموویچ دارید ، می توانید آزادانه سرمایه گذاری کنید”

هوینس در مورد قرارداد طولانی مدت ناگلزمن:

 

“ما قصد داشتیم این کار را با فلیک انجام دهیم ، اما سپس یواخیم لو تصمیم به کناره گیری گرفت. ما بسیار خوش شانس هستیم که جولیان ناگلسمن همیشه خود را به ما متعهد کرده است. این برای هواداران خوب است”
“من با جولیان ناگلسمن صحبت کردم. همه فکر می کنند که او می خواهد هر بازیکنی را به خدمت بگیرد. اما او شرایط را می فهمد. من خیلی دوست داشتم”

 

هوینس در مورد توییت کروس و‌کنایه او

“ما درکشوری با دموکراسی زندگی می کنیم ، همه می توانند آنچه را که می خواهند بگویند”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید