| | | | | |

مصاحبه اولی هوینس اسطوره و مدیر سابق تیم بایرن مونیخ

فوتبال۷۲۴ – پس از حذف داری سن ژرمن به دست بایرن مونیخ در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ رئیس افتخاری و‌مرد پشت پرده تیم بایرن مونیخ اولی هوینش درباره عملکرد بایرن و آینده این تیم و فوتبال امروز ،مصاحبه ای را با نشریه اسکای آلمان انجام داده است

او در ابتدا درباره هزینه‌ای نجومی گفت :

من می توانم تصور کنم که بازیکنی با هزینه 100 میلیون یورو به ما بیاید. اما در مورد هری کین من نظرم را بیان کردم. او تقریباً 30 سال دارد. سال گذشته تاتنهام 160 میلیون یورو از منچسترسیتی را رد کرد. به همین دلیل گفتم که این یک انتقال برای ما نخواهد بود.

آیا از شما می فهمیم که کین استخدام نمی شود؟

من می خواهم نظر خودم را بگویم. اما من یکی از 9 عضو هیئت نظارت هستم و اگر 8 نفر دیگر بگویند: «خریده می‌شود، پس خریده می‌شود!» ما در یک دموکراسی زندگی می کنیم.”

– در مورد طرح هواداران بایرن مقابل پاریس و عکس شما !! ️

به هر حال در زمین متوجه چیزی نمی‌شوم، زیرا به زمین نگاه می‌کنم و به سکوها نگاه نمی‌کنم. یکی باید این را نشان میداد تا متوجه بشویم . اجازه ندارید بگویید این کار «هواداران جنوبی» بود و به نظر من این کار باز هم کار گروه کوچکی از مردم بود. ما در یک دموکراسی زندگی می کنیم که در آن همه می توانند نظر خود را بیان کنند، خواه درست باشد یا نباشد. من به آنها اجازه دادم نظر خود را بیان کنند، امیدوارم آنها به من اجازه دهند نظر خود را بیان کنم و بتوانم با آن زندگی کنم.”

– در مورد برد پاریس و قانع شدن به باشگاهی که متفاوت از بایرن درآمدزایی میکنه!!

“ما همیشه مجبور نیستیم در مورد پول صحبت کنیم. حقیقت این است که پاریس، البته، یکی از بهترین تیم های جهان است،مخصوصا با این ستاره ها. من فکر می کنم همه ما در بایرن مونیخ می توانیم به اینکه توانستیم پیروز شویم افتخار کنیم. در نیمه دوم تقریباً یک نمایش خوب بود. من به ندرت به اندازه دیروز خوشحال به خانه برگشتم.

در مورد ادامه حمایت از قطر!؟

من می دانم که هیئت در حال مذاکره است و در زمان مناسب تصمیم گیری خواهد شد. من هیچ تاثیری روی آن ندارم.”

–  درباره اهمیت بازی پاریس برای مربی جولیان ناگلزمن⁉️

“من از قبل نفهمیدم که چرا همه چیز آنقدر داغ بود و عنوان میشد که برای ناگلزمن یک مسابقه سرنوشت ساز است. من هرگز آن را اینطور ندیده بودم. ما در موقعیت خوبی در بوندس لیگا هستیم، ما همچنان در لیگ قهرمانان هستیم. ما در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان هستیم و اکنون شکست پاریس را در این نقشه جلوی خود داریم.” .

– درباره تعداد زیاد مقالات مطبوعاتی درباره احتمال برکناری ناگلزمن !؟️

می دانیم که همیشه یک روزنامه با چهار حرف چاپ میشود که جولیان در حال سنجش است. من همان پاسخی که به کیکر دارم را تایید میکنم. الان وضعیتخیلی خوب شده است.”

درباره حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا!؟

“فکر می‌کنم حیف است. هفته آینده وقتی لایپزیگ و فرانکفورت در ناپولی بازی کنند که به نظر من یکی از بهترین تیم‌های جهان است، انگشتانم را کنار می‌گذارم. زیرا می‌بینم که تیم‌های آلمانی بیشتر بازی در اروپا دارند. فوتبال در لیگ قهرمانان یا در فوتبال بین‌المللی و موفقیت، هر چه بیشتر جایگاه‌های پایه و پول بیشتری در خزانه دریافت کنیم و این برای وجهه فوتبال آلمان بسیار مهم است.”

در مورد مسابقه بوندسلیگا با دورتموند!!

“آنها از کریسمس فوق العاده پیشرفت کرده اند. آنها همه بازی های خود را بردند به جز بازی در لندن. من متقاعد هستم که امسال بوندسلیگا برای قهرمانی تگ وجهی برگزار نخواهد شد. تا آخرین دور هیجان انگیز خواهد بود.”

درباره شانس بایرن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا!؟

“شما نمی توانید رئال مادرید و منچسترسیتی را فراموش کنید. در مرحله یک چهارم نهایی، پنج تا شش تیم واقعا قدرتمند خواهند بود. در مرحله یک چهارم نهایی، می توانید مقابل هر تیمی حذف شوید. اتفاقات زیادی در مسابقه می افتد. این بسیار است. مهم این است که امسال پس از حذف مقابل ویارئال در سال قبل ، به مرحله یک چهارم نهایی برسیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید