| |

مصاحبه اونای امری قبل از بازی ویارئال با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچستریونایتد و ویارئال در‌مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ به مصاف هم میروند

امری ، سرمربی ویارئال پیش از دیدار تیمش با منچستریونایتد ،لیست مصدومین تیم خود را منتشر کرد.
زیر دریایی زرد چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف یونایتد می رود.
این یک بازی برگشت فینال فصل گذشته لیگ اروپا است ، بازی ای که با اولین جام مهم ویارئال به پایان رسید.
با این حال ، آنها این بار با یونایتد بسیار متفاوتی روبرو خواهند شد ،تیمی مجهز به کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و جیدون سانچو. در حالی که خود را برای رویارویی با یونایتد و ترکیب پر ستاره آماده می کنند ، ویارئال بدون جرارد مورنو ، مهاجم ستاره که در آن فینال لیگ اروپا گلزنی کرد ، به زمین می‌رود

مورنو طی هفته گذشته از آسیب ماهیچه ریکاوری کرده است و به موقع برای این بازی بهبود نیافته است.

این خبر بدی برای زیردریایی زرد است ، اما خبرهای مثبتی وجود دارد.

با وجود اینکه در تساوی آخر هفته با رئال مادرید مشکل داشتند، خوان فویت در لیست بازیکنان مصدوم قرار نگرفته است و فرانسیس کوکلین تنها غایب جدید پس از کارت قرمز خود در بازی مرحله گروهی با آتالانتا بود.

امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: 🔻

“ما همچنین (فرانسیس) کوکلین را بعد محرومیت داریم ، اما این برای روزهای دیگر است.”ما گزینه های متفاوتی داریم و باید به گزینه هایی که داریم اعتماد کنیم. “

امری به احتمال زیاد با پاکو آلکاسر در حمله شروع می کند ، در حالی که مانو تریگروس به احتمال زیاد در آخر بازی به میانه میدان باز می گردد.

سامو چوک ووز و دنی رابا نیز در این بازی غایب هستند ، اولی هنوز یک دقیقه در این فصل بازی نکرده است و رابا نیز به دلیل مصدومیت خود هفته های اخیر را از دست داده است.

اونای امری به منچستریونایتد هشدار داده است که او و مردانش پیش از دیدار روز چهارشنبه لیگ قهرمانان در اولدترافورد “نمی ترسند”.

عصر روز چهارشنبه یک بازی برگشت فینال فصل گذشته لیگ اروپا برگزار می شود ، زیرا دو تیم خود را برای مبارزه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آماده می کنند.

یونایتد با پیروزی شکست ناگهانی مقابل یانگ بویز در بازی افتتاحیه به دنبال پیروزی است.

این شکست با توجه به خروج تیمشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته باعث عصبی شدن برخی از طرفداران سرخ ها شد و در حالی که هنوز نیاز چندانی به وحشت ندارند ، اما این فشار را برای چهارشنبه شب ایجاد می کند.

انتقام ممکن است انگیزه دیگری برای یونایتد باشد و ویارئال از قبل می داند که چند ماه پیش در فینال لیگ اروپا در ضربات پنالتی با تیم متفاوتی روبرو خواهد شد.

ورود کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و جیدون سانچو ، مردان اوله گونار سولشایر را به تیم بسیار ترسناکی تبدیل کرده است ، اما ترس احساسی نیست که امری ، سرمربی ویارئال دوست دارد از آن استفاده کند.

او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: 🔻

“من از منچستریونایتد نمی ترسم.”
“ما به آنها احترام می گذاریم. احترام مهم است. اگر آن را از دست بدهید ، ممکن است در نهایت ضرر کنید.
.”همیشه شرایطی در زمین وجود دارد که می تواند برابر تیم باشد. فوتبال بسیار رقابتی است. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید