| | |

مصاحبه اونای امری قبل از بای ویارئال و بایرن مونیخ در‌لیگ قهرمانان اروپا ۱/۴نهایی

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از مارکا اونای امری سرمربی تیم ویارئال امروز درباره تقابل دیدار برگشت تیمش در مونیخ مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا نظر مثبتی دارد و میداند در آنجا چه چیزی در انتظار تیمش است

اونای امری درباره بازی گفت 🔻

“اینجا بودن خوب است، اما ما می خواهم از این مرحله عبور کنیم. این چیزی است که به دنبالش هستم.”

اونای امری بیشتر می خواهد و از فروتنی بایرن الهام گرفته و میگوید می‌تواند هر تیمی را در جهان شکست دهد. او می داند بازی که در انتظارش است ممکن است تاریخی باشد، اما او می خواهد اعتماد به نفس تیمش را منتقل کند. مونیخ در انتظار است و Alliance Arena برای نبرد دیگری آماده است و او امیدوار است که آخرین نبرد نباشد.

اونای امری درباره مهمترین بازی دوران حرفه ای او🔻

“طبیعتاً به معنای واقعی دشوار است، اما ما آماده به رقابت با یک تیم که اشنس قهرمانی دارد و برای شکست دادن ما همه چیز را میدهد هستیم. تلاش برای کمک به بازیکن برای انجام بهترین کار خود و دانستن اینکه این بازی بسیار پیچیده است وظیفه من است. دانستن اهمیت این بازی و دیدن اینکه آیا تیم توانایی رویارویی با یکی از بهترین های جهان را دارد وظیفه من است

اونای امری درباره اینکه این بازی شبیه بازی تورین است🔻

این یک بازی بسیار متفاوت از یوونتوس و در خانه آنها خواهد بود و پیچیده تر خواهد بود. بازی خانگی در مونیخ سخت خواهد بود، بنابراین ما باید بهتر باشیم. ما باید آنها را در دفاع نگه داریم و در حمله خطرناک باشیم. اما من انتظار بازی متفاوتی با بازی در خانه دارم.”

اونای امری درباره فشار زیاد روی تیمش گفت 🔻

“وقتی من از طبیعی بودن صحبت می کنم، به این معنی است که بدانیم در هر لحظه از بازی باید چه کاری انجام دهیم، باید بدانیم که در بازی باید سختی زیادی بکشیم و دفاع کنیم و بدانیم که چگونه این کار را به طور طبیعی و آرام انجام دهیم. همچنین باید بدانیم چگونه می‌توانیم از حمل توپ استفاده کنیم و با کیفیت و ویژگی‌هایمان این کار را انجام دهیم.”

اونای امری درباره سطح دفاعی تیمش بدون ناامیدی🔻

“رشد این تیم برای انطباق با چیزی است که از شما خواسته می شود، ما قبلاً این کار را به تدریج در لیگ اروپا مقابل رقبای بزرگ انجام دادیم. ما قبلاً در آن کار دفاعی ضعیف بودیم. در این روند ما رقبای بهتری پیدا کرده ایم و رشد کرده ایم. آنچه من سعی می کنم و هر روز مربیان دیگر را می بینم و می بینم این است که تیم ها با هم حمله می کنند و دفاع می کنند، چه در حمله و چه در دفاع. بهترین راه برای رقابتی بودن این است که با هم باشید و از آنجا شخصیت خود را داشته باشیم. تیم روی این چیزها رشد کرده است.”

اونای امری درباره انگیزه غیرممکن ترین چیز خود گفت 🔻

شما باید بدانید که در هر زمان چه کاری باید انجام دهید و چگونه پاسخ دهید. و همچنین قادر به پاسخگویی باشید. ما به بایرن احترام بسیار زیادی میگذاریم. خیلی سخت خواهد بود و باید بدانیم چگونه پاسخ دهیم. این بازی پیچیده خواهد بود، ما می دانیم که آنها به زدن گل های زیادی در خانه عادت کرده اند و این طبیعی است. آنها برای ما احترام قائل هستند، اما می دانند که اگر در سطح بالایی بازی کنند، قهرمان هستند و گل می زنند. آنها خوش بین هستند و در خانه احساس قدرت می کنند.

اونای امری درباره حضور 1500 هوادار زرد در مونیخ🔻

“فوتبال مربوط به احساسات است، کسانی که ما را همراهی می کنند احساس می کنند بخشی از تاریخ هستند و به تیم و شهر خود افتخار می کنند. این چیزی بسیار زیبا است. به همین دلیل، ما باید به انجام چنین بازی‌هایی و همچنین با گزینه‌هایمان افتخار کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید