| |

مصاحبه اینزاگی سرمربی اینترمیلان قبل از بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم اینترمیلان ایتالیا و لیورپول انگلیس در‌مرحله حذفی یک هشتم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است لیورپول یکی از بهترین باشگاه های اروپاست و میگوید که قبل از بازی فردا از بازیکنانش چه خواهد پرسید.
اینتر اولین بازی خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ده سال اخیر انجام خواهد داد و سیمونه اینزاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا درباره آن صحبت کرده است

اینزاگی گفت: 🔻

“من فکر می کنم که باشگاه های انگلیسی بسیار قوی هستند، همه آنها به غیر از چلسی،تمام بازیهای گروه خود را برده اند.”لیورپول یکی از بهترین تیم‌های اروپاست، اما بچه‌های ما شایسته این نوع بازی‌ها هستند. ما سال‌هاست که در مرحله یک هشتم نهایی بازی نکرده‌ایم و اگرچه خیلی سخت خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به آن برسیم.

اینزاگی در ادامه گفت: 🔻

روی کاغذ، لیورپول شانس قهرمانی است، اما بازی ها باید انجام شود.
من از بچه‌ها می‌خواهم که به زمین بروند و فوتبال ما را با ذهنی آزاد بازی کنند و ایده‌های ما را نشان دهند. قاطعیت تفاوت را رقم خواهد زد.»

اینتر از دو بازی اخیر مقابل میلان و ناپولی تنها یک امتیاز کسب کرده است، اما اینزاگی از عملکرد این تیم راضی است.

این مربی 48 ساله اعتراف کرد:🔻

«از نتایج راضی نیستم، انتظار آن را نداشتم. اما من فکر می کنم که ما دو بازی عالی مقابل دو تیم بزرگ انجام دادیم که همراه با یوونتوس، رقیب قهرمانی خواهند بود.
ما روز شنبه بازی خوبی را مقابل تیم قدرتمند ناپولی انجام دادیم. فکر می کنم نیمه اول عادی بازی کردیم، ضربه پنالتی زودهنگام کمکی به ما نکرد، اما در بازی ماندیم و در نیمه دوم نگرش متفاوتی داشتیم و سعی کردیم بازی را ببریم. نیمه دوم قبل از بازی فردا به من اعتماد به نفس می دهد.

انتظار می‌رود ادین ژکو در خط حمله بازی کند، اما با توجه به اینکه لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچز هر دو می‌توانند در خط حمله موفق شوند، مربی هنوز مطمئن نیست.
اینزاگی گفت:

«همه مهاجمان شانس یکسانی برای شروع دارند.ما اخیرا بازی های زیادی انجام داده ایم. دو جلسه تمرین داریم که یک مهاجم به عنوان بازیکن ذخیره معرفی می شود. امروز یا فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من همیشه سعی می کنم چرخشی کار کنم. زمانی که هر سه روز یک بار بازی می کنید، ریکاوری سخت است.”

اینتر برای اولین بار در ده سال گذشته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است و 11 سال است که در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بازی نکرده است. آیا این یک انگیزه اضافی برای غول های سری آ است؟
اینزاگی گفت: 🔻

من قبلاً با تیم در این مورد صحبت کرده ام.اولین قدم رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بود. ما با یک باشگاه برتر با بازیکنان قوی روبرو خواهیم شد، اما همه بازی‌ها از 0-0 شروع می‌شوند. ما با سلاح ها و انگیزه های خود با آن روبرو خواهیم شد. در برخی از بازی ها، شما باید مراقب تمام جزئیات باشید.
ما بازی‌های لیورپول را تماشا کردیم، بازی‌های مقابل میلان و اخرین آن‌ها.
آنها یک تیم قوی و یک مربی عالی دارند، آنها قوی هستند، بنابراین ما باید هر بار خوب عمل کنیم، چه زمانی که توپ را در اختیار داریم و چه زمانی که دفاع می کنیم.لیورپول در ضد حملات می تواند کشنده باشد. مدافعان کناری آنها تقریباً کیفیتی برابر با دو رجیستا دارند، بنابراین آنها می توانند در همه جای زمین برای ما دردسر ایجاد کنند.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید