| | |

مصاحبه اینزاگی قبل از بازی برگشت اینترمیلان مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ مقابل بنفیکا در سن سیرو که قرار است عصر چهارشنبه برگزار شود، درباره وضعیت اینترمیلان و بازی فردا صحبت کرد

سرمربی نراتزوری با وجود برتری دو گلی تیمش نسبت به میهمان از عملکرد سه شنبه گذشته خود در پرتغال، انتظار یک “تساوی پیچیده” را دارد.

او با ارزیابی خود به مطبوعات توضیح داد:

🎙 می دانیم که در بازی دوم یک تساوی بسیار مهم است، با برتری شروع می کنیم اما کیفیت حریف را می دانیم.این پیچیده خواهد بود و ما باید خوب باشیم. دانستن اینکه می‌توانیم در جمع 4 تیم برتر اروپا باشیم، هدف بزرگی خواهد بود.می دانیم مسیر ما در جام حذفی قوی بوده است و می دانیم که در لیگ در جایگاهی که در ابتدای فصل می خواستیم در جدول نیستیم. حالا تمرکز ما بازی فردا شب است.ما باید یک بازی را به بهترین شکل ممکن مقابل حریفی با کیفیت عالی انجام دهیم، آنها حریفی هستند مانند اینتر از نظر نتایج افت کرده‌اند اما نه از نظر عملکرد. بنفیکا در یک سال دو بازی را باخته بود، حالا آنها سه بازی را در یک هفته باخته اند.

همچنین از اینزاگی پرسیده شد که آیا شرایط نامشخص پیرامون آینده او و همچنین آینده تعدادی از بازیکنانش در باشگاه تاثیری بر نتایج نوسان اخیر باشگاه داشته است یا خیر.
او پاسخ داد:

🎙تا جایی که به بازیکنان مربوط می شود، ما چندین نفر داریم که قراردادشان به پایان می رسد اما من می بینم که آنها هر روز خوب کار می کنند. این بخشی از فوتبال امروز است که مورد انتقاد قرار بگیریم، ما باید قوی باشیم، با خونسردی پیش برویم و همیشه به بازی بعدی که در حال حاضر بنفیکا است نگاه کنیم.ما از شکست در لیگ می آییم، اما این گذشته است. ما می دانیم که باید قوی باشیم، بنفیکا تیمی است که می دود، آنها زمین را به خوبی پوشش می دهند، شکل عالی دارند، ما باید تک تک قسمت های زمین را پوشش دهیم تا تیم آنها کم خطرتر شود.

خبرنگاران همچنین از اینزاگی پرسیدند که چه حسی به سرمربیگری تیمی می‌دهد که یک بازی تا چهار تیم نهایی اروپا فاصله دارد، اما همچنان احتمال از دست دادن شغلش در پایان فصل وجود دارد.
او پاسخ داد:

“فکر نمی کنم عجیب باشد.” اینجا در اینتر، اگر قبل از بازی بارسلونا یا پورتو خوانده باشید، همان چیز را میبینید. این چیزی است که من به آن عادت کرده‌ام، تا زمانی که از من انتقاد می‌کنند، مشکلی نیست: تا آنجا که به من و کارکنانم، انتقادها کمک می‌کنند تا بیشتر و بیشتر پیشرفت کنیم. ما باید در نقد کردن خود خوب باشیم و تلاش کنیم تا نتیجه مهمی برای هوادارانمان بگیریم.”

اینزاگی مایل بود که از نظر انتخاب بازیکنان زیاد اطلاعات ندهد، اما امیدها وجود دارد که / هاکان چالهان اوغلو پس از مصدومیتش در تعطیلات بین‌المللی در ماه مارس در دسترس باشد.

🎙دو جلسه تمرینی باقی مانده است، می توانم ایده ای داشته باشم اما به وضوح چند ساعت آینده به من کمک خواهد کرد.

اینزاگی در پاسخ به نوئل گالاگر، که گفته بود دوست دارد منچسترسیتی در فینال به مصاف اینتر برود، و گفته بود ” اینتر خیلی خوب نیست و لوکاکو وحشتناک است.”

اینزاگی گفت :

“او خواننده بزرگی است، امیدوارم در پیش بینی هایش هم مانند موزیکش خوش شانس باشد ولی دیدن اینتر در فینال همه ما را خوشحال می کند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید