|

مصاحبه تن‌هاگ قبل از بازی آژاکس و بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم آژاکس و بوروسیادورتموند به مصاف هم میروند

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس معتقد است که بروسیا دورتموند تیم قویتری در بازی چهارشنبه است و انتظار دارد که تیم آلمانی پس از پیروزی 4-0 در آمستردام واکنش نشان دهد.

 

آژاکس تا اینجای کار در لیگ قهرمانان عالی عمل کرده است و هر سه بازی از جمله پیروزی 4-0 مقابل بروسیا دورتموند دو هفته پیش را برد.

اریک تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز سه‌شنبه صحبت کرد و او همچنان دورتموند را به‌عنوان یک تیم مدعی قهرمانی می‌داند:

 

«ما سه بازی داشتیم و سه بازی دیگر در راه است. بازی در آمستردام نظر من را تغییر نمی دهد.

تن‌هاگ فکر می کند دورتموند برای انتقام به میدان می رود:

 

“من فکر می کنم فرصت طلبی است که نظرم را بر اساس یک بازی تغییر دهم. امروز باید فوق العاده خوب باشیم چون دورتموند برای انتقام به زمین می‌آید. ما نباید از این بابت ناراحت باشیم. ما باید دوباره از محدودیت های خود عبور کنیم. آنها دوست ندارند که ما 4-0 پیروز شدیم. ما خوب بازی کردیم، اما آنها هنوز تیم خوبی دارند. باخت 4-0 خوب نیست، بنابراین می‌توانیم منتظر واکنش باشیم.»

 

تن‌هاگ می داند که کنترل بازی برای تیمش آسان نخواهد بود:

 

“فکر نمی کنم آنها به ما اجازه دهند به این راحتی توپ را تصاحب کنیم. باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم توپ را به دست بیاوریم و در مالکیت آن باقی بمانیم. ما آماده ایم و راهبردهایی داریم. تا حدی به خواندن یک مسابقه نیز برمی گردد. این گاهی اوقات به انتخاب خاصی از موقعیت یا سرعت عمل نیاز دارد. بازیکنان ما می توانند این کار را انجام دهند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید