|

مصاحبه توخل درباره غیبت انگولو کانته و وضعیت اودوی

به گزارش فوتبال۷۲۴ در بازی گذشته دو تیم چلسی و نورویچ به مصاف هم رفتند و تیم چلسی با نتیجه پرگل ۷_۰ پیروزی اسانی کسب کرد

توماس توخل درباره غیب کانته بازیکن کلیدی خود امروز صحبت کرد
او گفت 🔻

 

“بازی خیلی زود بود. او [کانته] روز جمعه تمرین کامل را انجام داد و پس از تمرین گفت که احساس می کند ماهیچه هایش کمی سفت شده است.”
“او برای ماساژ و انجام برخی درمانها به فیزیوتراپی رفت و در واقع می خواست تا شنبه صبح منتظر بماند تا تصمیم گیری شود. من گفتم نه ، فردا بازی خیلی زود است ، احتمال تغییر آن چندان زیاد نیست. ”
“من گفتم وقت بگذارید و فقط یک روز زود بود. اگر بازی روز یکشنبه بود او بازی می کرد. بنابراین او برای سه شنبه و نیوکاسل کاملاً در دسترس است.”

 

توخل درباره اکادمی تیم می‌گوید 🔻

 

“آکادمی مملو از مربیان با کیفیت و رهبران با کیفیت است و بچه هایی که به تیم ما می آیند و وارد زمین ما می شوند همگی دارای روحیه و نگرش یکسانی هستند – بچه های متواضعی که می دانند بازی برای چلسی چیست.”

 

توخل درباره هادسون اودوی گفت 🔻

 

“او به آن گل نیاز دارد. این بچه ها که اینقدر سرشار از کیفیت هستند گاهی اوقات خیلی زیاد می شنوند که چقدر خوب هستند ، شما باید آن را ثابت کنید. برای بچه های تهاجمی این کار آسان است – فقط آمار را بخوانید و پاس گل و گل بدهید. ”
“ما همچنین بسیار آگاه هستیم که شاید کمی بی انصاف باشیم و اغلب او را به عنوان گوش کناری راست بازی دهیم ، جایی که نمی تواند پتانسیل کامل خود را نشان دهد. این همیشه ترکیبی است و در حال حاضر ، ما فکر می کنیم که راهی پیدا می کنیم تا او را به بالاترین حد خود برسانیم و این می تواند هفته به هفته تغییر کند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید