| |

مصاحبه توخل و جورجینیو قبل از بازی یوونتوس و چلسی در لیگ‌قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل ، سرمربی چلسی فاش کرد که انگو کانته بازی با یوونتوس را به دلیل بیماری کرونا از دست خواهد داد و از آبی ها می خواهد که پس از شکست مقابل منچسترسیتی بهتر عمل کنند .

چلسی به تورین سفر می کند و فردا در ورزشگاه آلیانز به مصاف یوونتوس می رود.

یوونتوس رقابت های اروپایی خود را با برد 3-0 خارج از خانه در مالمو آغاز کرد اما تنها دو بازی از 6 بازی خود در سری A پیروزی را کسب کرده است.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: 🔻

 

“آنها یک باشگاه بزرگ با تجربه بزرگ در لیگ قهرمانان هستند ، آنها شروع سختی داشتند ، اما در لیگ قهرمانان بسیار قانع کننده بودند.شما هرگز نمی دانید ، برخی از بازیکنان مصدوم شده اند ، این امر در مورد ما نیز صادق است. این نیاز به احترام به کیفیت و سنت این باشگاه [یوونتوس] دارد. این یک چالش سخت است ، ما برای بازگشت به انرژی مثبت به اراده نیاز داریم.

 

توخل درباره غایبین گفت 🔻

کریستین [پولیسیک] ، ریس [جیمز] و میسون [مونت] مصدوم هستند و تست کانته مثبت [برای کووید] است ، بنابراین به دنبال پروتکل بهداشتی زمان می برد. او امروز در تمرین نبود. ریس هنوز بسیار درد دارد ، این به مدیریت بازی و میزان پذیرش او بستگی دارد. “

 

آبی ها هفته گذشته در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی شکست خوردند و توخل از تیمش خواست تا پس از یک نتیجه ناامید کننده ، به میدان برود.

توخل گفت:🔻

 

“شما همیشه باید با بازیکنانی که دارید ، نقاط قوت خود را تطبیق دهید و ما از نحوه دفاع در برابر منچسترسیتی خوشحال نبودیم ، ما خیلی منفعل بودیم.”برنامه دفاعی مسئولیت من است ، این رفتار منفعلانه برنامه نبود. وقتی توپ را خیلی در عمیق داشتیم ، در مدت طولانی از محوطه دفاع می کردیم ، اجازه نمی دادیم چیزی داخل محوطه و اطراف آن باشد.”با این حال ، وقتی بازی اینقدر منفعل و عمیق می شود ، احساس خوبی ندارد ، ممکن است انتخاب سیستم به این ساختار بی‌انجامد. ما نشان دادیم که می توانیم با پرسینگ بالا بازی کنیم و با روملو [لوکاکو] توپ را بازیابی کنیم. این یک بازی بسیار پیچیده است که ما باید در همه فضاهای بازی بهتر باشیم. بهترین راه دفاع داشتن توپ است.

 

توخل درباره سیتی گفت 🔻

سیتی عملکرد بسیار قدرتمندی داشت ، آنها باعث شدند ما عملکرد ضعیفی داشته باشیم ، فضای کافی برای بازگشت وجود دارد و این لازم است. “

یوونتوس در تابستان کریستیانو رونالدو را فروخت اما توخل معتقد است غول های سری آ همچنان یک تیم رقابتی هستند. ستاره پرتغالی در 134 بازی با بیانکونری 101 گل به ثمر رسانده بود.

توخل درباره یوونتوس بدون رونالدو گفت 🔻

 

او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است ، هر بار که در زمین بازی می کند ، پیشرفت می کند. آنها یک تیم بزرگ ، یک قهرمان بزرگ ، یک شخصیت بزرگ را از دست دادند ، اما شما می توانید بدون کریستیانو بازی ها را ببرید و تیم های قوی بسازید ، این نیز ممکن است. ”
یوونتوس دارای تجربه و شخصیت است ، آنها یک تیم عمیق و بزرگ دارند. آنها یک مربی بسیار با تجربه دارند. آنها با پیروزی ذهنیت خاصی دارند ، این اولین بار است که در هر مسابقه با آنها ملاقات می کنم.”ما با یک رقیب بالا روبرو خواهیم شد و این همان چیزی است که ما دوست داریم. ما می خواهیم به طور مداوم بهتر شویم و تیم بهتری شویم ، منتظر بازی هستیم ، بازی سختی است. “

 

جورجینو در کنفرانس مطبوعاتی از بحث در مورد وضعیت واکسیناسیون کانته خودداری کرد
هافبک فرانسوی سفر آبی‌های لندن به تورین را از دست می دهد زیرا تست کرونای وی مثبت است.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، جورجینیو از افکار خود در مورد واکسن کووید و اینکه آیا کانته ضربه خورده است یا نه سوال شد.

جورجینیو گفت: 🔻

 

“این واقعا جدید است ، من امروز صبح فهمیدم ، در حال حاضر در مورد بازی فردا فکر می کنم ، این یک چیز شخصی است ، هرکسی حق انتخاب دارد ، بنابراین من صادقانه به شما نمیتوانم اطلاعاتی بدهم.”

فردا غول های لیگ برتر در ورزشگاه آلیانز با یوونتوس دیدار می کنند.
بیانکونری ها با دو پیروزی از 6 بازی سری A ، فصل سختی را آغاز کردند.🔻

“بدیهی است که از نظر تاکتیکی آنها واقعاً قوی هستند و می دانند چگونه در محوطه دفاع کنند ، بسیار منظم هستند ، آنها سالها در آنجا بوده اند و ما باید سعی کنیم آنها را با سرعت و انرژی شکست دهیم. ما می دانیم که کار سختی است ، ما به آنها احترام می گذاریم اما تلاش می کنیم تا پیروز شویم. “

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در تعطیلات آخر هفته 3-2 سامپدوریا را شکست دادند ، در حالی که آبی پوشان مقابل منچسترسیتی پپ گواردیولا یک بر صفر شکست خوردند.

جورجینیو اذعان داشت: 🔻

 

“ما کمی منفعل بودیم ، آنها خیلی خوب فشار می آوردند ، کار بزرگی انجام دادند ، ما باید از آن درس بگیریم و دفعه بعد آن را بهتر کنیم.”ما بهترین انتخاب را برای پیروزی نداشتیم ، فشار بسیار زیاد بود و آنها به خوبی فشار آوردند ، ما نتوانستیم فاصله بین خطوطی را پیدا کنیم و سعی کنیم از پرس خارج شویم. ما خیلی پشت توپ می دویم و نمی توانیم آنقدر فکر کنیم. من فکر می کنم شاید ما بهترین انتخاب را نداشتیم.
“ما بازی های زیادی داشتیم ، نه زمانی برای تمرین وجود دارد و نه زمانی برای استراحت ، ما فقط سعی می کنیم فشار خود را ادامه دهیم و سخت کار کنیم. بازی با این همه فشردگی در یک دوره کوتاه بسیار دشوار است. “

یوونتوس و چلسی به ترتیب مقابل مالمو و زنیت در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیدند.

آنها فردا در ورزشگاه آلیانز بدون چند ستاره خود به دلیل مصدومیت به زمین می روند.

غول های سری آ بدون پائولو دیبالا و آلوارو موراتا حضور خواهند داشت در حالی که کریستین پولیسچ ، ریس جیمز و میسون مونت از چلسی در استراحت به کانته می پیوندند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید