| |

مصاحبه توماس توخل سرمربی چلسی درباره سائول و ژول کونده و وضعیت تیم‌چلسی

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل سرمربی تیم چلسی قبل از بازی با استون ویلا درباره نقل انتقالات تیمش و همچنین وضعیت بازیکنان صحبت کرد

 

توماس توخل در مورد سائول 🔻

“او دو هفته با ما بود ، در بالاترین سطح بازی کرد و تصویر بسیار واضح است. باشگاه سالها او را دنبال می کرد ، گزارشات زیادی در مورد او وجود دارد.”

“ما بازیکن را نیز به خوبی می شناسیم و او به دلیل مارکوس آلونسو و کپا سازگاری سریعی داشته است. استقبال از وی در گروه هموار شده است.”

“او در ترکیب تیم است و فردا باید با جورجی ملاقات کنیم. جورجی هرگز نمی تواند وقتی ایتالیا تماس می گیرد نه بگوید

“حتی اگر آنها 5 بر صفر باشند ، او هر توپی را می خواهد و می دود. بنابراین (جورجینیو) بسیار خسته است. این کاملا امکان پذیر است که سائول برای ما بازی کند زیرا او دارای کیفیت ، تخصص و تجربه است.”

 

توماس توخل در مورد راس بارکلی:🔻

او سعی کرد دوباره به صورت قرضی به برود ، اما این کار آسانی نیست. وضعیت آنجا ، تأثیر مالی کرونا بر باشگاه های خارج از کشور و باشگاه های داخل کشور بسیار زیاد است. ”

“یافتن باشگاه هایی که بتوانند سرمایه گذاری کنند آسان نیست. به سختی می توان افراد را در حال مبارزه با شرایط مشاهده کرد. اما کیفیتی که راس به زمین می آورد می تواند به بسیاری از باشگاه های اروپا کمک کند. ”

“تنها چیزی که می گویم این است که ، برای مثال ، با [راس بارکلی] و با روبن لوفتوس چیک ، بسیار خوشحالم. ما بازی داخلی را اینجا داشتیم و این دو فوق العاده عمل کردند. ”

آنها علی رغم شرایط شخصی خود بسیار خوب تمرین کردند ، که شاید گاهی اوقات برای بچه هایی که آرزوها ، امیدهای زیادی دارند و ورزش خود را دوست دارند ، به عنوان یک رقیب خوب نبود. “

توماس توخل در مورد سائول و کونده :🔻

“مارینا مسئول بود و او بهترین فرد برای این کار است. ما در تماس بودیم و پتر چک در تمام روز مهلت تماس داشت. بنابراین ما از همه شرایط مطلع بودیم.”

“ما می دانستیم که همه چیز ممکن است دیر اتفاق بیفتد و ما می دانستیم که شاید هیچ اتفاقی نیفتد. من به همه اطمینان دادم که اگر نتوانیم بازیکنی را به تیم خود بیاوریم باز هم خوشحالم. ما راه حل هایی را در تیم پیدا می کنیم و بازیکنان درون تیم را تحت فشار قرار می دهیم.”

“واضح بود که ما برای کونده و سائول تلاش کردیم و خیلی دیر شد [قرارداد با ساول انجام شد]. این یک پنجره نقل و انتقالات آرام بود و من تمرکز کامل خود را روی تمرینات و تیمم داشتم.”

” پتر چک ، به عنوان پیوند بین مارینا و گروه ، فوق العاده بود. بنابراین من کاملاً آرام بودم و نتیجه خوبی داشت. در پایان ، امکان افزودن سائول به گروه وجود داشت …”

“[خط میانی] یک موقعیت کلیدی برای ما بود تا جایگزین های بیشتری داشته باشیم و تمام فشار را روی شانه این سه نفر وارد نکنیم. اکنون رقابت زیادی در جریان است و وظیفه من این است که در حال حاضر یک مربی خوب باشم. . “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید