توخل رئال مادرید
|

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی چلسی و زنیت در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و زنیت در قالب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ در‌گروه H به مصاف یکدیگر می‌روند .چلسی و یوونتوس در این گروه برای رتبه اول تلاش می‌کنند و صعود خود را قطعی کرده‌اند

توماس توخل قبل از این دیدار در مصاحبه مطبوعاتی درباره تیمش صحبت کرد

توماس توخل در مورد اخبار تیم: 🔻

“بن چیلول از این بازی بیرون است، انگولو کانته هم در ترکیب نیست ، تروو چالوبا ، متئو کواچیچ و جورجینیو هم در بازی فردا حضور ندارند.”

توماس توخل درباره ‘نگرانی درباره فرم چلسی’: 🔻

چنین چیزی به نظر نمی رسد. ما چند امتیاز مقابل منچستریونایتد از دست دادیم، راه حلی برای پیروزی در واتفورد پیدا کردیم، و با یک ضربه عجیب مقابل وستهام شکست خوردیم. قبلا اینو داشتیم ما بازی ها را باختیم و آن را دوست نداریم. ما نگران نیستیم

توماس توخل درباره بازی 🔻

بازی فردا مشکل اضافه بار نیست. بیشتر بازی شنبه باری اضافه و فشار ی‌اورد.”

توماس توخل در دیدار با زنیت سن پترزبورگ:🔻

“بچه ها خوب به نظر می رسند، آماده به نظر می رسند.شانس زیادی برای استراحت دادن به برخی بازیکنان [در مقابل زنیت سن پترزبورگ] وجود دارد.

توماس توخل در مورد شکست وستهام:🔻

“من شخصاً این را احساس می کنم، وقتی برنده نمی شوی عصبانیت خاصی در وجودت داری. این باعث می شود ابتدا احساس بدی داشته باشی، اما شخصاً نیاز به قدم گذاشتن و نشان دادن را آشکار می کند. این یک واکنش طبیعی است.ما باید در جزئیات کار کنیم، جزئیات خود را مطابق با استانداردهای خود انجام دهیم و باید این کار را در بالاترین سطح و بدون وقفه انجام دهیم، بدون توجه به موقعیت تیم

توماس توخل در مورد انگولو کانته:🔻

“من خیلی نگران نیستم که چه زمانی او را برگردانم. او مراقب خودش است. این به سن مربوط نمی شود. او نمی خواهد ریسک کند. او یک سوپرمن است، او مردی است که ما برای مدت طولانی دلتنگ او هستیم. آیا می توانیم بدون او کار کنیم؟ بله، ما می توانیم، ما ثابت کردیم.

توماس توخل در مورد سائول نیگز: 🔻

 

“او یکی از افرادی است که به بازی بیشتر نیاز دارد. او همیشه در فکر ما است. او کمی با شدت مبارزه می کند، او در هر سه بازی با شدت بالاتر از حد متوسط ​​کمی بدشانس است. این مناسب نیست. ما سعی می کنیم او را تشویق کنیم زیرا او بیشتر و بیشتر در چلسی رشد می کند و سعی می کنیم بهترین ها را به نمایش بگذاریم. “احتمال زیادی وجود دارد که او فردا بتواند [خود] خود را ثابت کند.”

توماس توخل درباره بازی واتفورد 🔻

“در مقابل واتفورد موقعیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین می‌توانستیم احساس کنیم ترکیبی از بازیکنانی است که هرگز با هم بازی نکرده‌اند. ما از ریتم، موقعیت و سرعت در تصمیم‌گیری محروم بودیم. ما باید دائماً در بالاترین سطح خود باشیم. تیم‌ها سعی می‌کنند ما را به شدت تحت فشار قرار دهند. ما راه‌حل‌هایی را در برابر تیم‌ها پیدا کردیم، اشتباهی که در برابر واتفورد و وستهام انجام دادیم در یک لحظه پرسینگ بالا بود.

توماس توخل تایید کرد که جورجینیو از کمردرد رنج می‌برد: 🔻

جورجینیو اکنون به دلیل کمردرد بیرون از ترکیب است، اما او مقابل وستهام بازی کرد زیرا ما کواچیچ و کانته را از ترکیب خارج کردیم.”

توماس توخل می گوید که تست کووید-19 متئو کواچیچ مثبت شده است: 🔻

“ماتئو دیروز با لبخندی بزرگ در تمرین بود و از بازگشت او خوشحال شدم. اما امروز تست کووید-19 او مثبت شد و در حال قرنطینه است.”

توماس توخل در مورد کووید-19: 🔻

“من به عنوان یک مدیر، به عنوان یک شخص مطلقاً خوشحال نیستم که این اتفاق می افتد، اما این واقعیت است و ما باید آماده باشیم تا با سلامتی ایمن سازگار شویم.”

توماس توخل درباره وضعیت بازیها 🔻

“اگر سفر طولانی داشته باشیم، اگر بازیکنان قبل از آن مسابقه را بازی کرده باشند،روی ترکیب برای شنبه تاثیر می گذارد. این یک کار روزمره است. وقتی بازیکنان کلیدی را برای مدت طولانی در ترکیب نداشته باشید، ناراحت کننده می شود.”

توماس توخل در مورد بازی با زنیت سن پترزبورگ:🔻

ما تیم را برای پیروزی در این بازی آماده می کنیم، نه چیز دیگری.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید