| |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی چلسی و لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و لیورپول در هفته ۲۰ لیگ برتر به مصاف هم می‌روند ،توماس توخل قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

توماس توخل درباره روملو لوکاکو که گفته بود در تیم هنوز با تاکتیک توخل مچ نشده است ناراضی است گفت 🔻

“ما این را دوست نداریم زیرا سر و صدایی را به همراه می آورد که به آن نیاز نداریم. مفید نیست. اما نمی خواهیم بیشتر از آنچه هست از آن استفاده کنیم. ما می دانیم که کار چگونه است.”
آسان است که خطوطی را از متن انتخاب کنید، تیتر بزنید، سپس متوجه شوید که آنقدرها هم جریان بد نبوده یا منظور او این نبود. من آن را دوست ندارم زیرا ما به آرامش و تمرکز نیاز داریم.”من او را ناراضی نمی دانم، بنابراین شگفت زده شده ام.”
شما کلماتی را انتخابی میزنید تا تیتر اخبار شوید و از مصاحبه های چند روزه بهترین بهره را ببرید.
من کاملاً این روند را درک می‌کنم، به همین دلیل سر و صدای زیادی دارد، اما ما اینجا نیستیم که فقط سرفصل‌ها را بخوانیم. می‌توانیم برای درک آنچه در جریان است وقت بگذاریم.»
“این منعکس کننده کار روزانه، نگرش، کاری که روملو نشان می دهد نیست. شما می توانید از او بپرسید، نه از من.”
ما با لوکاکو آشکارا پشت درهای بسته صحبت خواهیم کرد.”به هر حال [بدون در نظر گرفتن زمان نظرات] این خیلی زیاد بود.”
اگر چلسی برنده می شد، کنار آمدن با این سروصدا آسان تر بود، اما حدس می زنم فقط در حد همان سر و صدا بود.»

توماس توخل در مورد مصدومیت ریس جیمز 🔻

“تصاویر امروز بعدا منتشر خواهند شد و ما بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.”

 

توماس توخل در مورد ایستادن هواداران برای تماشای بازی 🔻

“من برای هواداران خوشحالم زیرا آنها آن را دوست دارند و می خواهند مناطق خاصی را ببینند که بتوانند بازی را به صورت ایستاده تماشا کنند، احساساتی تر باشند. اما ایمنی در درجه اول است. ما در آلمان به آن عادت کرده ایم.”
“امیدوارم که این به ما تقویت بیشتری بدهد زیرا ما به آنها در بهترین سطحشان نیاز داریم، درست در اولین بازی سال جدید مقابل لیورپول.”

 

توماس توخل در مورد رقابت قهرمانی لیگ برتر:🔻

“من می گویم ما هرگز از هیچ چیزی دست نمی کشیم، چرا باید در وسط مسابقه آن را متوقف کنیم. ما به این چیزها فکر نمی کنیم، ما به این فکر می کنیم که چه کسی بازی می کنیم، چه می گوییم… ما هرگز در مورد این چیزها فکر نمی کنیم.

توماس توچل در مورد بیلی گیلمور 🔻

“من هنوز در مورد آن فکر نکرده ام. فعلاً موضوع این نیست. شاید لازم باشد بلافاصله پس از لیورپول این کار را انجام دهیم. ما هنوز در مورد آن صحبت نکرده ایم. راستش را بخواهید، من در حال حاضر نظر روشنی ندارم.”

 

توماس توخل درباره رختکن تیم 🔻

“اتاق رختکن لزومی ندارد که همیشه هر روز با یکدیگر هماهنگ باشند. خوب است که حد مشخصی داشته باشید، خوب است در این هماهنگی، در بین مرزهای خاص باشید.درباره روملو، فکر نمی‌کنم کسی از ناراضی بودن او آگاه باشد. به همین دلیل است که ما تعجب می‌کنیم. باید بررسی کنیم. دلیلی نمی‌بینم که چرا باید اینطور باشد. باید منتظر باشیم تا ببینیم روملو چه می‌گوید و سپس با آن برخورد خواهیم کرد.”

 

توماس توخل در فرم اخیر تیم🔻

“ما از وضعیت، نتایج، تصمیم‌ها عصبانی هستیم. سخت است زیرا ما جاه‌طلب هستیم، می‌دانیم که می‌توانیم بازی بهتری ارائه دهیم. همه آگاه هستند، سخت تلاش می‌کنند، این مهم نیست که بخواهیم روی آن بحث کنیم. ”
“این سخت است. ما سه بازی در خانه داریم که بعد از برتری دیرهنگام واگذار می کنیم، کاملا بدشانس بودیم. مسئله 6 امتیاز است که از دست می دهیم. با شش امتیاز بیشتر، احساس کاملا متفاوتی خواهیم داشت.”
“به نظر می رسد این یک دست انداز در توسعه است که در مسیر درستی پیش می رود. پذیرش آن سخت است، اما این همان چیزی است که هست.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید