| |

مصاحبه توماس مولر قبل از بازی بایرن و بارسا در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال ۷۲۴ – بایرن مونیخ و بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ به مصاف هم خواهند رفت .توماس مولر قبل از این بازی به سوالات پاسخ داد

مولر درباره لواندوفسکی

• “در 10 روز گذشته، سادیو همیشه به من گفته است که مراقب باشم توپ را به لول پاس ندهم.ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و اجازه ندهیم که لواندوفسکی وارد جو مسابقه شود. یک مهاجم همیشه برای گرفتن توپ در محوطه جریمه یا نزدیک محوطه جریمه خطرناک است. ما می خواهیم از خود در دوئل ها محافظت کنیم و می خواهیم پس از آن شجاع باشیم.این یک مسابقه با نتیجه نامشخص خواهد بود. در بوندسلیگا ما با حریفانی بازی کردیم که اخیراً دفاع می کنند. فکر می کنم فردا یک بازی باشد که هواداران بی طرف فوتبال را راضی کند.

مولر درباره تساوی با اشتوتگارت

• “بعد از مسابقه و عصر، شما نمی توانید به طور کامل از احساسات خود خلاص شوید. اما به عنوان یک حرفه ای باید این حس را پشت سر بگذارید. از دیروز ما فقط به لیگ قهرمانان فکر می کنیم، اگرچه از دست دادن امتیاز در بوندس لیگا دردناک است. .

بازی با لواندوفسکی و مانه چه تفاوتی دارد؟ مولر

• “روابط ما در زمین توسعه یافته است و چندین سال طول کشید. اکنون ما بازیکنان زیادی در جلو داریم ولی بازیکن هدف را نداریم. حریفان نمی دانند چه کسی حمله را تمام خواهد کرد. وقتی همه چیز مطابق برنامه ما پیش نمی رود، می توان آن را به روش های مختلف تغییر داد.اصولاً شما همیشه با مربی تبادل نظر می کنید. جولیان همیشه بیشتر از دیگران فکر می کند. با این حال مربی نیازی به دستورالعمل ندارد، او بهترین دانش را دارد. البته ما در مورد همه چیز بحث می کنیم، اما همه چیز عادی است.
ما میتوانیم در حمله حضور یک بازیکن دیگر را داشته باشیم . شاید در بوندسلیگا اینطور نبود. حتی اگر روی آن تمرکز نکنیم، احتمالاً گاهی اوقات اینطور است.

– آیا قبل از دیگران از رفتن لواندوفسکی خبر داشتید؟ مولر

• “من رابطه بسیار خوبی با او دارم. در زمین همینطور بود. ما در خلوت کار خاصی جز گلف انجام ندادیم. او قبلاً به ما نگفت کجا می رود. اما این کاملاً طبیعی است.

آیا هنوز با لوا در تماس هستید؟

• “بعضی از افراد حتی پس از جدایی با هم ارتباط برقرار می کنند. من در واقع از طریق واتس اپ پس از انتقال با لوا تماس گرفتم. البته بعد از قرعه کشی همه چیز آتش گرفت. فوتبالیست ها تفاوتی با دیگران ندارند.وقتی بهترین تیم های اروپا با هم ملاقات می کنند، همه هیجان زده می شوند. البته ما می دانیم که بارسلونا فصل را عالی شروع کرد، بنابراین تماشای بازی آنها لذت بخش است. آنها قبلاً گل های زیادی به ثمر رساندند. اما این کار را هیجان انگیزتر می کند. تمام تلاش خود را برای شکست دادن بارسلونا انجام خواهیم داد.با شش امتیاز پس از دو بازی، گام بزرگی برای صعود به مرحله حذفی برمی‌داریم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید