| | |

مصاحبه تونی کروس قبل از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ برگذار میشود و دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت

 

قبل از بازی تونی کروس به سوالات خبرنگاران درباره این تقابل پاسخ داد

 

کلید پیروزی در بازی فردا؟

 

🗣️ کروس: “بازی خوب، گل زدن و خوب بودن در دفاع. ما با تیمی روبرو خواهیم شد که در هر بازی 3 یا 4 گل به ثمر می رساند ، این مهم است. ما چنین بازی های زیادی انجام داده ایم و من از تجربه خود مطمئن هستم. . امیدوارم بخوبی تمام بشود.”

 

بی‌میلی در انگلیس برای قهرمانی رئال مادرید وجود دارد؟

 

 

🗣️ کروس: “یک سال پیش هم همینطور بود و هیچ کس انتظار نداشت که ما برنده شویم و ما پیروز شدیم. صحبت های رونی را به یاد دارم اما بعضی ها همین را گفتند. این دیگر روی ما تأثیر نمی گذارد و دیگر به ما انگیزه نمی دهد. غیرممکن است که بیش از این باشد.”

 

بازی به عنوان هافبک وسط؟

 

🗣️ کروس: “در آن پست احساس راحتی می کنم. بازی به عنوان یک مهاجم مرکزی یا به عنوان یک هافبک متفاوت. برخی از دوئل ها را می توان توسط کسانی که در دفاع بازی می کنند برطرف کرد. برای بازی به عنوان یک بازیکن مرکز باید کمی تعهد بیشتری در دوئل ها داشته باشید. اگر این کار را بکنید باید بیشتر فکر کنید.

 

تاثیر گواردیولا بر سیتی چیست؟

 

🗣️ کروس: “تیم های پپ همیشه خوب بازی می کنند. ما می دانیم که او ایده ای خاص دارد. آنها همیشه به دنبال پیشرفت هستند و شما این کار را با بازی کردن انجام می دهید. هالند نوع دیگری از مهاجم است. او در این فصل 51 گل زده است. ما انتظار داریم منچسترسیتی این کار را انجام دهد.

 

راه حل با درگیری های وینیسیوس؟

 

🗣️ کروس: “مهم است بدانید که او هنوز خیلی جوان است و این موقعیت هایی است که او در زندگی خود هزار بار از آن عبور نخواهد کرد. او بازیکنی است که در این فصل تفاوت را ایجاد می کند. خوب بودن عادی نیست. اگر از مدافعان بپرسیم ظاهر او بسیار سخت است

او همیشه به دنبال رویارویی تک به تک است. او ما را به این لحظه رسانده است. غیر از این است که او جوان است و باید یاد بگیرد. گاهی اوقات آنها او را تحریک می کنند و تصمیمات داور کمکی نمی کند، اما او باید این کار را انجام دهد. یاد بگیرد که تا 15 سال آینده با این کار خواهد ماند.او باید آرام باشد تا از بازی خارج نشود.او سزاوار محافظت بیشتری از طرف داور است. اغلب جوی وجود دارد که به کسی کمک نمی کند. بازیکنانی مانند او کسانی هستند که می خواهیم در زمین ببینیم و باید از آنها محافظت کنیم.”

 

نقطه قوت سیتی و نظر شما در مورد بلینگهام چیست؟

 

🗣️ کروس: “نمی‌دانم آنها می‌توانند بهتر از فصل گذشته باشند یا نه. در بازی رفت آنها قبل از بازی با مادرید فرصت گلزنی بیشتری را از دست دادند، اما من همان انگیزه را انتظار دارم.

در مورد بلینگهام، این یک سوال از باشگاه است. برای دریافت نظر، من به اندازه کافی بازی با دورتموند را ندیده ام تا در مورد آن صحبت کنم.

 

چند بازیکن در مادرید ادامه خواهند داد؟

 

 

🗣️ کروس: “من فقط می توانم در مورد شرایطم صحبت کنم. چند هفته پیش گفتم که همه چیز در مسیر درستی است. وظیفه من نیست که همه چیز را رسمی کنم اما همه چیز خوب پیش می رود. باشگاه کسی است که باید این کار را انجام دهد. این ایده آل نیست که دو بازی را در سه روز انجام دهیم. ما از بیرون کمک نگرفتیم، اما باید بازی ها را همانطور که هستند انجام دهید. هیچ بهانه ای وجود ندارد.”

 

برنامه مسابقات و خستگی تیم؟

 

🗣️ کروس: “حال ما خوب است. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم. بعضی روزها ممکن است حال شما بهتر شود و بعضی روزها بدتر. اما ما کمبود نیرو نخواهیم داشت و فردا خسته نخواهیم شد. این نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

 

با بازی مقابل باشگاهی که به دلیل دولتی بودنش مورد انتقاد قرار می گیرد، چگونه برخورد می کنید؟

 

🗣️ کروس: “در فوتبال پول زیادی وجود دارد. من چیزی علیه مالکان ندارم. بستگی به این دارد که با پول چه کاری انجام دهید. اگر با تیم مانند یک بازی رفتار کنید، خوب نیست.”

اما اگر این کار را برای ایجاد چیزهای خوب برای فوتبال انجام دهید، شاید برای باز کردن آکادمی ها، این مثبت است. دو راه برای انجام آن وجود دارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید