| |

مصاحبه جروم بواتنگ با نشریه زیبنا 51

جروم بواتنگ :

«وقتی من به بایرن مونیخ آمدم اولین رویا و آرزوی من قهرمانی در لیگ آلمان – و بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. صعود به فینال در خانه و سپس باختن با سربلندی یک تجربه فوق العاده بود. یک سال بعد، ما واقعا جام را به دست آوردیم

از بچگی، من همیشه در تلویزیون کوچک خود در خانه فینال ها را تماشا می کردم. اینکه خودم بتوانم جام را بالای سر ببرم واقعا باورنکردنی بود.»

Image

«کار یک دفاع وسط امروز متنوع تر از گذشته است. البته که وظایف دفاعی همیشه مهمترین کار برای یک دفاع وسط است، اما خواسته ها بیشتر شده است. شما همچنین باید مسئولیت انتقال بازی از دفاع به حمله را برعهده بگیرید، ارتباط زیادی [با بازیکنان] برقرار کنید، تیم را از همان خط دفاع مربیگری و هدایت کنید.

من همیشه دوست داشتم [بازی] خودم را خیلی بهتر کنم، و همیشه به حداکثر اهداف برسم. فقط سه یا چهار روز پس از قهرمانی در جام جهانی 2014، من دوباره تمرینات بدنسازی را شروع کردم و دیگر [با آمادگی] منتظر فصل جدید بودم.

من همچنین دوست دارم رقابت کنم. همیشه می خواستم نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم. انجام این همه بازی برای بایرن در مدت ده سال به طور تصادفی اتفاق نیفتاد.»

Image

«من شباهتهایی با تانگوی نیانزو می بینم. او نیز سریع و یک تکل زن قوی است، می تواند بازی را بخواند. او حتی از من وقتی همسن او بودم، در هوا نیز قدرتمندتر است. او پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک مدافع درجه یک را دارد. اما شما می توانید ببینید که او هنوز هم اشتباهات مهلکی می کند؛ همانطور که من قبلا مرتکب می شدم.»

Image

«در سال 2018 و 2019 در آستانه انتقال از بایرن مونیخ بودم. اما با نگاهی به گذشته، خوشحالم که ماندم. من دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شدم، بازی کردن تحت هدایت هانسی فلیک را تجربه کردم. این پایان عالی برای من در بایرن بود.

بایرن یک باشگاه عالی است. من در اینجا احساس در خانه بودن کردم. توانستم محدودیت هایم را کشف کنم و پیشرفت کنم. اما درست است که من در واقع کسی هستم که بعد از سه تا پنج سال به تجربه جدیدی احتیاج دارم. به همین دلیل مشتاقانه منتظر آنچه فعلا اتفاق می افتد هستم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید