| |

مصاحبه جسی مارش و پولسن قبل از بازی لایپزیگ و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ جسی مارش، سرمربی تیم لایپزیگ روز سه شنبه گفت، غیبت لیونل مسی مقابل لایپزیگ در روز برنامه بازی تیم آلمانی را تغییر نخواهد داد.

 

مسی 34 ساله پس از اینکه در جریان پیروزی 2-1 پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیل در لیگ 1 در روز جمعه لنگ لنگان بازی کرد، در ترکیب قرار نگرفت.

مارش سرمربی لایپزیگ گفت:

 

برای من تقریباً همینطور است. بله، اگر مسی که یکی از بهترین بازیکنان جهان است، بازی نکند، برای پی اس جی یک ضرر است، اما پاری سن ژرمن مطمئناً چیزی فراتر از یک بازیکن است.
ما مقابل نیمار و (آنخل) دی ماریا در زمین (در پاریس) بازی نکردیم و آن‌ها مقابل ما چنین بازی نکرده‌اند، بنابراین کار دشواری خواهد بود.

مسی پس از اینکه یک روز قبل به دلیل مشکل عضلانی تمرین را از دست داده بود، در بازی روز جمعه جای خود را به مائورو ایکاردی داد.
با این حال، کیلیان امباپه و دی ماریا، هم تیمی پی اس جی، که دو هفته پیش در پیروزی 3-2 مقابل لایپزیگ بازی نکردند، بخشی از این تیم هستند.
این باشگاه فرانسوی با هفت امتیاز از سه بازی بالاتر از منچسترسیتی با شش امتیاز در صدر گروه A قرار دارد. کلوب بروخه نیز 4 بازی دارد، در حالی که لایپزیگ تمام بازی های خود را تا کنون باخته است.

یوسف پولسن، مهاجم لایپزیگ گفت:

مسی در بازی اول دو گل زد و برای پاری سن ژرمن تعیین کننده بود. اما دی ماریا در آن بازی بازی نکرد و او هم بازیکن بدی نیست.
هر بازیکن پی‌اس‌جی در این تیم کیفیت بالایی دارد.”

 

امیدهای اندک لایپزیگ برای راهیابی به مرحله حذفی در صورت شکست مجدد مقابل پاری سن ژرمن از بین خواهد رفت.

آنها همچنین در صورت تساوی و شکست سیتی بر بروخه در بازی دیگر گروه، نمی توانند در جمع دو تیم برتر قرار گیرند.
اما همچنان امید به صعود به لیگ اروپا با کسب مقام سوم وجود دارد.

پولسن گفت:

«اگر باور نداشته باشیم که هنوز می‌توانیم به همه چیز در گروه دست پیدا کنیم، می‌توانیم به طور کامل بازی را متوقف کنیم.
ما هنوز هم مثبت هستیم. می دانیم که تا اینجا باید بیشتر از این می داشتیم. ما یک بازی عالی در پاریس انجام دادیم و می توانستیم یک امتیاز یا حتی سه امتیاز در آنجا کسب کنیم.”

لایپزیگ در پاریس با نتیجه 2-1 پیش بود و مسی در نیمه دوم دو گل را به ثمر رساند تا تیم فرانسوی به پیروزی برسد.

پولسن گفت:

“ما می دانیم که هنوز یک تیم برتر هستیم و می توانیم هر کسی را در خانه شکست دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید