| |

مصاحبه جوردی آلبا در آستانه بازی بارسلونا و بنفیکا

به گزارش فوتبال۷۲۴ جوردی آلبا ، ژاوی هرناندز را در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بارسلونا مقابل بنفیکا همراهی کرد.

آبی و اناری ها در دیدار قبلی مقابل تیم پرتغالی با نتیجه 3-0 شکست خوردند و اکنون در موقعیتی هستند که باید برای سعود راحتتر پیروز شوند.

آلبا در مورد سرمربی جدید، روش های او و ذهنیتی که به بازی فردا می رود صحبت کرد.

آلبا در مورد دربی اوایل هفته گفت که این بازی اعتماد به نفس زیادی به تیم داد. او افزود که درگیری پیش رو تعیین کننده بود و هواداران سرنوشت ساز خواهند بود.🔻

دربی به ما اعتماد به نفس زیادی داد. ما مستحق برد بودیم، رنج کشیدیم، اما احساسات فعلی بسیار خوب است. فردا فینال است و ما باید از بازی مقابل هوادارانمان استفاده کنیم.

این مدافع چپ در مورد ژاوی به عنوان سرمربی جدید گفت که متقاعد شده است که تغییر مربی به نفع تیم خواهد بود.🔻

من برای ژاوی به عنوان یک مربی و به عنوان یک دوست احترام زیادی قائلم. او به ما کمک خواهد کرد. در این هفته دیده شد که تیم تغییر کرده است.

 

ژاوی تاکید زیادی بر مذاکره با بازیکنان داشته است، او می‌خواست نظر همه را بداند.

قوانین سختگیرانه اعمال شده بر روی بازیکنان موضوع داغ بحث در چند هفته گذشته بوده است. آلبا این هیاهو را کم رنگ کرد و گفت که عادی است.🔻

“من فکر می کنم طبیعی است که یک گروه قوانینی داشته باشد، هر چه می خواهید نامش را بگذارید – نظم. فکر می‌کنم همه مسئول کارهایی هستند که انجام می‌دهند و مطمئناً به ما کمک زیادی خواهد کرد.»

بارسلونا در دیدار برگشت مقابل بنفیکا با اختلاف سه گل شکست خورد. از مدافع خواسته شد در این مورد نظر بدهد، که او پاسخ داد:

«ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و آنقدر بد بازی نکردیم که در نهایت 3-0 باختیم. ما باید به عنوان یک مسابقه انتقامی به آن نگاه کنیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید