|

مصاحبه خوآن لاپورتا ریاست تیم بارسلونا درباره خریدهای جدید

به گزارش فوتبال۷۲۴ با فعال شدن اهرمهای مالی از فروش حق امتیازهای تیم بارسلونا ، خوان لاپورتا ریاست این تیم درباره خریدهای جدید صحبت کرد

لاپورتا درباره تقویت تیمش گفت 🔻

🎙 “اکنون وقت آن است که دفاع خود را تقویت کنیم.””نمی توانم نام بیاورم، اما دفاع خود را تقویت خواهیم کرد. ژاوی 6 نام به ما داد و امیدوارم هوادار ها لذت ببرند.”

لاپورتا می‌گوید دیگر اشتباه نمیکنند🔻

🎙”بارسلونا دوباره اشتباهات مشابه را تکرار نخواهد کرد. ما بازیکنانی نخواهیم داشت که با سبک ما سازگار نباشند. ما با احتیاط حرکت خواهیم کرد.”

لاپورتا درباره دمبله 🔻

🎙 “دمبله می خواهد اینجا در بارسلونا موفق شود. او کمک زیادی به ما خواهد کرد.”

لاپورتا درباره لواندوفسکی 🔻

🎙”لواندوفسکی با مبلغ 45 میلیون یورو + 5 میلیون یورو به صورت متغیر قرارداد امضا کرد. ما باید از او تشکر کنیم زیرا زمانی که پی اس جی و چلسی به او علاقه مند بودند، او بایرن را برای انتقال به بارسلونا تحت فشار قرار داد.”
“ما باید از لوا تشکر کنیم زیرا او کمتر از آنچه پی اس جی یا چلسی پیشنهاد داده اند دریافت می کند و او بایرن را مجبور کرد با بارسلونا مذاکره کنند.”می دانم که تیم از جذب لواندوفسکی بسیار خوشحال است.هر تیم برتر یک مهاجم “قاتل” در حمله دارد. اکنون ما آن را نیز تضمین کرده ایم

لاپورتا درباره تیمش گفت 🔻

🎙”فوتبال نمی تواند صبر کند، ما اکنون به یک تیم رقابتی نیاز داریم.”

لاپورتا درباره ژاوی گفت 🔻

🎙”فشار، اشتیاق، مالکیت توپ. این چیزی است که ژاوی در تلاش است در بارسا اعمال کند.”

لاپورتا از رویای خود می‌گوید 🔻

🎙رویای من این است که بارسا را ​​دوباره به مرجع جهانی فوتبال تبدیل کنم.
“من همیشه سعی می‌کنم کارهایی را که در گذشته انجام داده‌ام بهبود بخشم. سعی می‌کنیم بهتر از دوره اولم در دوران ریاست انجام دهیم. اما این خیلی سخت است، زیرا من رئیس هستم.حتی بهتر ا از شش گانه و 2-6 در برنابئو در همان فصل.” “حقیقت این است که اکنون آرامش بیشتری دارم. ما اولین اهرم اقتصادی را فعال کرده ایم و اهرم دوم را نیز انجام خواهیم داد. و مهمتر از همه، قراردادها تضمین کننده یک تیم رقابتی است، همانطور که می خواستیم.”

لاپورتا درباره مدیریت ورزشی بارسا گفت 🔻

🎙”متئو آله‌مانی و جوردی کرایف کار بزرگی در بخش فوتبال انجام می دهند. همچنین با رافا یوسته به عنوان نایب رئیس و انریک ماسپ کمک می کنند. ما تیم فوق العاده ای داریم که برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کند.”

 

لاپورتا درباره خط حمله بارسا گفت 🔻

🎙 “با لواندوفسکی، آنسو فاتی و اوبامیانگ، گل ها تضمین شده است.”
لواندوفسکی، رافینیا، دمبله، فران تورس، آنسو فاتی، اوبامیانگ و بیایید ببینیم تیم چگونه پیشرفت می کند… همه این بازیکنان به خط حمله تماشایی ما کمک خواهند کرد که گل های زیادی به ثمر می رساند.تیم آینده در حال شکل گیری است: آرائوخو، پدری، گاوی، اریک گارسیا، نیکو، آنسو فاتی، فران تورس… همه آنها زیر 21 سال هستند. برخی 17 ساله!اگر متوجه شده باشید، ما با بازیکنانی قرارداد بسته ایم که در گروه میانسالی قرار دارند. آنهایی که 25،26،27… ما قبلا آنها را نداشتیم

 

لاپورتا درباره تورس 🔻

🎙 “فکر می کنم فران تورس بازیکنی است که می تواند گلزنی کند و پتانسیل بالایی دارد.”

لاپورتا درباره بازیکنان قدیمی گفت 🔻

🎙 “امسال امیدوارم که پیشکسوتان دوباره سطحی را که همه ما انتظار داریم در آن باشند، نشان دهند.با بازیکنان جوان و باتجربه‌ها، به شکل گیری این تیم نگاه کنید. همه چیز باید هماهنگ و هماهنگ باشد. این یک ارکستر با کارگردانی ژاوی است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید