| |

مصاحبه خوزه مورینیو قبل از بازی تاتنهام با ولفسببرگر

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژوزه مورینیو برای مربیگری خود در تاتنهام از خود حمایت کرده و خدا را شکر کرده است که او مثل سابق نیست

تیم اسپرز روز یکشنبه با ادامه فرم بد خود توسط وستهام 2-1 شکست خورد و درباره اخباری در مورد ناراحتی رختکن و اینکه باشگاه جولیان ناگلزمن مدیر لایپزیگ را به عنوان جانشین هدف قرار داده است اظهار نظر کرد.

اما مورینیو – که در دهه اول مربیگری خود دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد ، از سال 2017 بدون قهرمانی است و اکنون در رده نهم جدول لیگ برتر است . قبل از بازی تاتنهام با ولفسببرگر در لیگ اروپا ، حال و هوای ناراحتی و تأکید کرد که اکنون مدیر بهتری است مخصوصا با توجه به تجربه ای که کسب کرده است.

اسپورها یکشنبه از وستهام شکست خورد 🔻

“خدا را شکر من مثل قدیم بی تجربه نیستم. همه ما در حال پیشرفت هستیم. گاهی اوقات من از نظر نتایج مشکلاتی داشتم اما نتایج بد زیادی نداشتم ، اما مشکلات روزمره و واکنش احساسی بیشتری داشتم به جای کمک به خودم درگیری های بیشتری ایجاد می کردم.

“ما آرام هستیم. من خوشحال نیستم اما بلوغ به من کمک می کند و احساس اعتماد به نفس بالایی دارم. من معتقدم که ما پیروز خواهیم شد و من به خاطر دلایل خوب و نه بد در تاریخ تاتنهام ماندگار خواهم بود.”

کسب 81 امتیاز از 50 بازی ابتدایی او در لیگ ، کمترین میزان کسب امتیاز مورینیو در باشگاهی است که وی سرمربیگری می کند و به او گفته می شود که به ندرت در شرایطی بدتر از شرایطی که اسپرز در حال حاضر در آن قرار دارند ، بوده است.

“از نظر اینکه میگویید من کمتر این نتایج را داشته ام خودش نگرشی مثبت است که شما می گویید من به این کار عادت ندارم(باختن) ، اما می خواهم بدانم کدام مربی همیشه آسمان آبی داشته و هرگز ابری یا کمی تاریک نبوده است(همیشه پیروز بوده است).” “شاید فقط مربی ای باشد که همیشه در لیگ برتر در یک باشگاه غالب باشد. این نشان می دهد که زندگی حرفه ای من چقدر زیبا بوده است. آیا این باعث افسردگی من می شود؟ نه این یک چالش است.

“من برای باشگاه ، بازیکنان و هواداران کار می کنم. همیشه احساس می کنم باید خیلی به آنها اهمیت بدهم. این به من آسیب می زند و یک چالش بزرگ برای من است و من معتقدم که می توانم آن را انجام بدهم. من هر چه تجربه کسب کرده ام در این راه می دهم و انگیزه من بیش از هر زمان دیگری است.

“همه [در تاتنهام] در یک قایق هستند. هیچ کس خوشحال نیست اما هیچ کس افسرده نیست. من احساس مثبت می کنم. شاید بعد از باختن بسیاری از مسابقات برای شما کمی عجیب باشد اما من تفکری مثبت دارم. خوشحال نیستم اما بیدار می شوم .همه دوست دارند تمرین کنند و برای بسیاری از مسابقات سخت کار می کنند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید