| | |

مصاحبه دیگو سیمئونه قبل از بازی اتلتیکو مادرید مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان

فوتبال۷۲۴ – سیمئونه برای تحلیل بازی لیگ قهرمانان اروپا که روجیبلانکوها مقابل بایر لورکوزن برگزار خواهند کرد، در مقابل رسانه ها حاضر شده است.

سیمینه گفت :

برای برنده شدن لازم است 10 سال حضور مستمر در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم و این بسیار سخت است. همان احساساتی که در لیگ قهرمانان اروپا که والنسیا بود، به 15 امتیاز رسیدم تقاضا من است.من خود انتقادی ترین فرد هستم. ما خیلی رشد کرده ایم و با امکاناتی که باشگاه با بازیکنانی که آورده است،ولی رقابت بهترین عملکرد را از شما می خواهد.

سیمینه درباره عصبی بودن در محیط

“ما همیشه به دنبال یک نتیجه مثبت هستیم و این باعث ایجاد اضطراب و عجله می شود، اما ما در مورد آن صحبت می کنیم تا از بازی قبل بگذاریم و آنچه فوتبال بعد از هر لحظه درخواست می کند ارایه دهیم

سیمینه درباره بازیهای گذشته

پورتو و ویارئال بیشترین هزینه را برای ما در خانه داشتند. اما تیم مقابل سلتا خیلی خوب و با آرامش بیشتری پاسخ داد و کورئا را گذاشتیم تا نگویند عقب می رویم و با یک ضد حمله خوب پیش رفت و گل زدند

سیمینه درباره خودش

“من راهی برای دیدن زندگی دارم که آنها می دانند. چه اتفاقی افتاده است، چه اتفاقی افتاده است، هیچ کس به یاد نمی آورد که چیز جدیدی ارائه شود. چیز جدید مهم است و موقعیت شما، باشگاه، بازیکنان و همه در چه جایگاهی قرار می گیرد. ما همچنان به دنبال تکامل هستیم. به هیچ چیز غیر از بازی فردا فکر نمیکنیم.»

سیمینه درباره اکسل ویتسل

او در این نقش به ما چیزهای زیادی می دهد که به نفع اوست، و او در خط مقدم است و به دلیل دیدگاهی که تعداد کمی دارند. اما این واقعیت نیز هست که او در میانه بازی بازی می کند، همانطور که وقتی خیمنز و ساویچ بازی می کنند، این یک واقعیت است. من از عملکرد او خوشم می آید، اما او را در میانه میدان خواهیم دید.”

سیمینه درباره ناهوئل مولینا.

“من او را درخواست کردم، اصرار کردم که او بیاید زیرا او کسی است که اتلتیکو در آن پست برای بازی تهاجمی خود به آن نیاز دارد. او باید به رشد دفاعی خود ادامه دهد، اما اولین نفری نیست که برای اتلتیکو درخواست می‌شود. ما به او اعتماد داریم.او با آرامش خود در بازی تهاجمی چیزهای زیادی به ما خواهد داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید