| | |

مصاحبه دیگو سیمونه قبل از دربی شهر مادرید در لالیگا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم اتلتیکو‌مادرید و رئال مادرید در رقابتهای لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند
این بازی برای هر دو تیم و‌حتی بارسلونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
درصورتی که اتلتیکو پیروز میدان باشد با ۶۱امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول موقعیت بهتری خواهد داشت و درصورت باخت اتلتیکو ،رئال مادرید و بارسلونا در فاصله دو امتیازی صدر جدول با یک بازی کمتر قرار خواهند گرفت

سیمونه درباره لالیگا 🔻

تورنمنت لالیگا یک تورنمنت عالی است ، امروز این مسابقه بین دو تیم انجام می شود که برای یک هدف بازی می کنند و بر سر لیگا رقابت می کنند ، در پایان 3 امتیاز است ، و این واضح است و مسابقات زیادی باقی مانده است

خط هافبک خطرناک رئال مادرید؟🔻

 

ما سعی خواهیم کرد آنچه را که در مقابل همه حریفان انجام می دهیم انجام دهیم ، سعی خواهیم کرد امتیازات آنها را متوقف و باطل کرده و امتیازات خود را ارتقا دهیم ، ما مانند تمام مسابقات بازی خواهیم کرد.

با 4 یا 5 مدافع بازی می کنید؟🔻

 

ما هم آن را تمرین کرده ایم و هم امروز خواهیم دید که چه چیزی مفید است.

 

لیگ تمام شده است؟🔻

 

رئال مادرید و بارسلونا 10 بازی پیش از رقابت قهرمانی لالیگا خارج شده بودند و حالا آنها فاصله کمی دارند ، ما نباید با عجله عجله کنیم و باید تا پایان لیگ صبر کنیم ، حتی اگر پیروز شویم ، آنها در رقابت برای لیگ هستند ، این مسابقات دشوار است.

❓ ژائو فلیکس

مثل همه گروه در شرایط خوبی است و تیم لحظه فوق العاده ای را پشت سر می گذارد ، به طور کلی اوضاع در حال حاضر بسیار خوب است و ما با بازیکنان مهمی بازی می کنیم ، این همان چیزی است که بازیکنان می خواهند و برای چه چیزی آماده می شوند.

کوره‌آ یا فلیکس در حمله؟🔻

 

کوره‌آ و ژائو فلیکس خصوصیات متفاوتی دارند ، اولی فداکاری بیشتری دارد و بیشتر در کار تیمی شرکت می کند و دومی استعداد بی نظیری دارد ، تعداد گل ژائو بسیار خوب است ، رقابت سالم است ، چیزی که می خواهم روشن کنم این است که هر دو قطعاً بازیکنان مهمی هستند ، من هنوز باید تصمیم بگیرم که چه کسی در ترکیب شروع می کند.

 

سائول؟🔻

 

سائول همیشه مهم است ، بازیکنی که سالها در کنار ما بوده و می داند ما چه می خواهیم و به چه چیزی احتیاج داریم ، او در مسابقات اخیر از جناحین یا مرکز خیلی خوب جواب داده است و ما به او نیاز داریم.

تریپیر؟🔻

 

او واقعاً می خواهد بازی کند ، او آماده است و با کیفیتش بازیکن بسیار مهمی برای ما است ، او در موقعیت خود چیزهای زیادی برای ما به ارمغان می آورد و قادر به حمله و آسیب به حریف در عقب است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید