|

مصاحبه رالف رانگنیک سرمربی تیم منچستریونایتد قبل از بازی با استون ویلا در هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچستریونایتد و استون ویلا در هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس فردا به مصاف هم خواهند رفت. رالف رانگنیک قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

رالف رانگنیک به منچستریونایتد پیوست
منچستریونایتد زیر نظر رالف رانگنیک با 4-2-2-2 شروع کرد اما در دو بازی اخیر از چهار ترکیب مختلف استفاده کرده است.

رالف رانگنیک اذعان می کند که منچستریونایتد همچنان در تلاش است تا به یک ترکیب ثابت بپردازد و نشان داد که می تواند در طول بازی ها شکل خود را بیشتر تغییر دهد.
یونایتد در 5 بازی از 6 بازی اول رانگنیک با ترکیب 4-2-2-2 شروع کرد، اما پرسینگ ضعیف آنها مشهود بود و هفته گذشته در خانه 1-0 شکست خوردند.
در نیمه دوم باخت، یونایتد به ترکیب سه دفاع رفت

رالف رانگنیک در باره بازی گفت:🔻

“من کاملاً آگاه بودم که این اتفاق نمی تواند یک شبه بیفتد.” کار در حال پیشرفت است. من فکر می کنم نشان داده ایم که گل های کمتری نسبت به چند هفته قبل دریافت کرده ایم، همچنین به کنترل بازی مربوط می شود و، بدیهی است که ما چند قدم برداشته ایم، اما اوضاع همچنان می تواند بهتر شود و این چیزی است که ما انجام می دهیم. باید روی پیدا کردن بهترین شکل ممکن تیم کار‌کنیم.
ما هر سه روز یک بازی می کنیم و باید مطمئن شویم که بهترین و تازه ترین بازیکنان را در زمین داریم و این بدان معناست که حتی ممکن است بتوانیم ترکیب را در طول بازی یا یک بازی به بازی دیگر تغییر دهیم.
همانطور که گفتم، هنوز کار در حال پیشرفت است و هنوز چیزهای کمی وجود دارد و فضا برای بهبود وجود دارد.
“اگر می خواهید بازی ها را کنترل کنید یا بر آنها تسلط داشته باشید، می توانید آن را به دو صورت انجام دهید، یکی اینکه چگونه این کار را در زمانی که تیم مقابل توپ را در اختیار دارد، انجام دهید، چقدر می توانید فعال باشید، چقدر می توانید تهاجمی باشید.اگر در ضد حمله ضعیف هستند، اگر به آنها فضای زیادی را از یک ضد حمله دهید موقعیت شما به خطر می‌افتد

رالف رانگنیک در ادامه گفت 🔻

در این زمینه‌ها، من سعی می‌کنم کار کنم و تیم را بهبود ببخشم و بهتر شوم. همانطور که گفتم، ما چند قدم برداشته‌ایم، اما نه به آن سرعتی که می‌خواستم.
“به عنوان مربی، شما همیشه به طور معمول صبور نیستید، همیشه می خواهید سریعتر و سریعتر تیم را توسعه دهید. اما در چند هفته گذشته و در آینده، همه چیز به نتایج و گرفتن بهترین نتایج ممکن بستگی دارد.

رالف رانگنیک درباره فن‌دبیک گفت 🔻

شرایط او مشابه دین هندرسون است. من خوشحالم که او را در تیم دارم، او همیشه در سطح بالایی در تمرینات عمل می کند.
“دو هفته پیش صحبتی داشتم و به او توصیه کردم تا پایان فصل بماند. او می خواهد در جام جهانی بازی کند و لوئیس فن خال به او گفت که باید مرتباً بازی کند. من آن را درک می کنم، اما ما بازی های زیادی داریم. رقابت در تیم ما زیاد است

 

رالف رانگنیک درباره هندرسون گفت🔻

به او گفتم که دوست دارم بماند. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است، من واقعاً دوست دارم او را در کشتی داشته باشم.
“من کاملا می توانم درک کنم که چرا او می خواهد در پست خود بیشتر بازی کند. اما ما هنوز در سه رقابت هستیم. می توانم تمایل او را برای گرفتن زمان بازی منظم درک کنم.”

چه چیزی در لیگ برتر شما را شگفت زده کرده است؟🔻

“نمی‌توانم بگویم که من را شگفت‌زده کرده است. بدون تعطیلات زمستانی ،این چیزی نیست که انتظار داشتم.
“چیزی که من را کمی شگفت زده کرد این است که تیم های کوچکتر در این لیگ چقدر از نظر فیزیکی و تاکتیکی زیرک هستند. بازی در برابر تیم های پایین تر، هرگز آسان نیست.”

 

رالف رانگنیک درباره باری مجدد با استون ویلا گفت 🔻

حداقل می دانیم که این چالش چه خواهد بود و آنها چگونه بازی می کنند.
ما همچنین می دانیم که می توانیم آنها را شکست دهیم. اکنون بحث در مورد بهترین عملکرد ممکن برای بردن دوباره است.

 

رالف رانگنیک درباره تیم خود گفت 🔻

ما انتظار داریم فردا رونالدو، سانچو، مگوایر و جونز را در اختیار داشته باشیم.
“من فکر می کنم آنها در دسترس خواهند بود.”آنها فقط دیروز برای اولین بار تمرین کردند. کریستیانو دیروز، هری پریروز به تمرینات امدند. باید امروز بعدازظهر منتظر جلسه نهایی باشیم، اما همانطور که در حال حاضر به نظر می رسد، آنها باید برای فردا [شنبه] در دسترس باشند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید