| |

مصاحبه رانگنیک قبل از بازی منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته ۳۳ لیگ‌برتر انگلیس دو تیم چلسی و منچستریونایتد مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت، رالف رانگنیک سرمربی‌ یونایتد قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

رالف رانگنیک درباره مسابقات آینده گفت 🔻

ما 4 بازی دیگر پیش رو داریم که 2 تای آنها را در خانه بازی خواهیم کرد. سعی می کنیم حداکثر امتیاز ممکن را برای خودمان کسب کنیم، برای این کار باید تا حد توان خود بازی کنیم.

رانگنیک درباره شانس در لیگ قهرمانان گفت 🔻

من فکر می کنم منطقی نیست که در مورد شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنیم، باید واقع بین باشید. حتی پیروزی در 4 بازی باقیمانده نیز بعید است به ما کمک کند. هدف ما اکنون این است که فصل را با موفقیت تمام کنیم.”

رانگنیک در مورد احتمال ورود جوانان به تیم گفت 🔻

شاید آنها فردا وقت بازی داشته باشند، ما تعداد زیادی بازیکن از دست رفته داریم.”
هری مگوایر در روزهای اخیر تمرین نکرده است، او با زانویش مشکل دارد. فردا نمی‌توانیم با فرد بازی کنیم زیرا احتمال مصدومیت مجدد وجود دارد. پل پوگبا و لوک شاو نیز نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند. جیدون بیمار شد، او التهاب لوزه دارد، بنابراین او نیز در دسترس نیست.الان 14 بازیکن تیم اصلی و جوانان داریم. سه یا چهار نفر از آنها می توانند وارد تیم شوند.

رانگنیک درباره اخبار در تابستان گفت 🔻

البته اگر به لیگ قهرمانان اروپا راه می یافتیم بهتر بود، اما حتی بدون آن، منچستریونایتد یک باشگاه جذاب باقی می ماند. ما یک سرمربی جدید داریم و من مشتاقانه منتظر کمک به موفقیت او و بازگرداندن یونایتد به وضعیت باشگاهی در صدر جدول هستم.”

رانگنیک درباره تمدید قرارداد با برونو فرناندز گفت 🔻

این تمدید نشان می دهد که این باشگاه بسیار جذاب است – بازیکنان به زودی یک مربی جدید و یک رویکرد جدید خواهند داشت. من مشتاقانه منتظر کمک به تن هاخ هستم تا کل رویکرد را در فصل آینده تغییر دهد تا منچستریونایتد بتواند به یک باشگاه برتر تبدیل شود.”

راگنیک درباره هواداران گفت 🔻

ما باید در مقابل 75000 هوادار خوب عمل کنیم و نشان دهیم که می توانیم تیمی مانند چلسی را شکست دهیم. این وظیفه ماست، همه باید این کار را انجام دهند و ما تمام هفته روی آن کار کرده ایم و برای بازی آماده می شویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید