| |

مصاحبه رحیم استرلینگ وینگر تیم منچسترسیتی

به گزارش فوتبال۷۲۴ رحیم استرلینگ وینگر تیم منچسترسیتی در مصاحبه‌ای درباره خداحافظی آگوئرو و وضعیت خودش صحبت کرد

رحیم استرلینگ در ابتدا گفت :

نکات برجسته [حرفه ای] من قطعاً کسب اولین عنوان لیگ‌برتر من است. آن لحظه بزرگی در زندگی و حرفه من بود. رویاها وجود دارد و سپس به واقعیت می‌پیوندد ، بنابراین خیلی خوب بود که جام را به دست آوردم.”
من مشتاقانه منتظر هستم که دو سال آینده چه چیزی به ارمغان بیاورم. من باید مطمئن شوم که این سطح را حفظ می کنم. من اکنون به 100 [گل] رسیده‌ام و این خوب است، اما می‌خواهم به کار خود ادامه دهم و بیشتر تلاش کنم و برنده باشم.”

رحیم استرلینگ درباره سال 2015 و جدایی از لیورپول

من در آن زمان گفتم، احساس می‌کردم جاه‌طلبی‌های من و لیورپول واقعاً همسو نیستند. راهی که طی شد تنها ناامیدی بود. من دوران خوبی در لیورپول داشتم، در سن جوانی با باشگاهی که سرمایه گذاری زیادی روی من کرد طی کردم.
این نقش مهمی در سال های نوجوانی من داشت، بنابراین آنها نقش بزرگی در زندگی من داشتند. این باشگاهی است که من خیلی نزدیک به قلبم نگه می دارم، دخترم هنوز در لیورپول زندگی می کند و من زمان زیادی برای مردم آنجا دارم.”
“اگر بازی مقابل من یونایتد یا من سیتی داشتید، تقریباً احساس می‌کردید که هواداران و شهر به شما قدرت فوق‌العاده‌ای می‌دهند و به شما احساس می‌کنند که می‌توانید کارهایی را انجام دهید که فکر نمی‌کردید بتوانید، این احساس را داشتید. . واقعا استادیوم خاصی است.”

رحیم استرلینگ درباره سرخیو آگوئرو و بازنشستگی او

این واقعاً غم انگیز است. او احتمالاً جاه‌طلبی‌های زیادی داشت که هنوز می‌خواست در 33 سالگی به آن‌ها برسد، بنابراین دیدن او که چنین از بازی خارج می‌شود، ناراحت کننده بود. اما دوباره، او سالم است و حالش خوب است، بنابراین این مهمترین چیز است.تمام کردن دوران فوتبال او کاملاً مضحک بود. او در گرم کردن قبل از بازی من سیتی، آنقدر آرام بود که در یک گرم کردن واقعاً چیزها را جدی نمی گرفت. ظاهر ارام او در کنار تمام کنندگی عجیبش او را در‌زمین ترسناک میکرد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید