|

مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه باشگاه بارسلونا

فوتبال۷۲۴ – روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم بارسلونا اسپانیا در جدید مصاحبه خود به تفاوتهای بارسا با دیگر باشگاه ها و هدفهای خودش اشاره کرد

لواندوفسکی در ابتدا گفت :

“برنده شدن در لالیگا و کوپا دل ری؟ هر چیزی ممکن است، اما راه طولانی در پیش است. در لیگ، برتری خوبی داریم، اما باید بهتر از بسیاری از بازی هایی که 1 بردیم، کار کنیم. در جام حذفی هدف فینال است، اما ما باید رئال مادرید را حذف کنیم.

روبرت لواندوفسکی درباره تیم:

“من می دانم که بر اساس DNA بارسا ما باید همیشه به دنبال یک بازی خوب باشیم، اما همچنین باید درک کنیم که فوتبال در حال تغییر است.”

لواندوفسکی درباره شروعش در بارسا:

“در ماه اولی که اینجا بودم دیدم که پتانسیل زیادی در این تیم وجود دارد. ما باید این راه را ادامه دهیم.”من سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم، نه تنها با گلزنی، بلکه با رفتار و ذهنیتم. با بازیکنان جوانی در تیم است، آینده بارسلونا مطمئن است.”

لواندوفسکی درباره حذف از لیگ قهرمانان:

بازیکنان مصدوم در لیگ قهرمانان اروپا کار را برای ما سخت کردند. ما تیم جوان و کم تجربه ای داشتیم. اشتباه کردیم و اگر می خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید، نمی توانید این اشتباهات را مرتکب شوید. من سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم. نه تنها با گل، بلکه با ذهنیت و رفتارم. دوست دارم دیدگاهم را در مورد مسابقات بیان کنم.بارسا بازیکنان جوان با پتانسیل بالایی دارد. با آنها، آینده باشگاه تضمین می شود. مهم است که در یک تیم بین بازیکنان جوان و بازیکنان مسن تر تعادل وجود داشته باشد و ما این را داریم.”

لواندوفسکی درباره مربی تیم

“ژاوی بازیکن بزرگی بود و به عنوان هافبک بازی می کرد، او زمین را از دید مرکزی می دید. او می تواند چیزهای زیادی را ببیند. بازی با توپ، بدون توپ… او همیشه به ما می گوید که ما چه راه هایی داریم. تا بتوانیم به تنهایی یک بازی را تغییر دهیم.از نظر تاکتیکی، ژاوی می‌داند چه کاری باید انجام دهد و همیشه به حرف‌هایش ارزش می‌دهد که باعث می‌شود به او گوش دهید و او را درک کنید.

لواندوفسکی درباره تیم جدیدش گفت:

ذهنیت بارسا این است که فوتبال خوب بازی کند، اما باید درک کنید که فوتبال در حال تغییر است. به عنوان مثال، شیوه بازی ده سال پیش بارسا ممکن است اکنون کارساز نباشد. شما باید راه حل مناسبی برای جایی که هستید و بازیکنانی که داری.”

لواندوفسکی درباره مدافعان تیمش گفت :

خوب است که دفاعی مانند دفاع ما برای مهاجمان داشته باشیم. امنیت بیشتری داریم، می توانیم ریسک های بیشتری بپذیریم زیرا پشت ما را دفاع پر کرده است. امنیت گلزنی را آسان تر می کند و اولین قدم در هر تیمی باید این باشد دفاع عالی داشته باشید.”

لواندوفسکی درباره آینده خود گفت:

“به این فکر نمی‌کنم که چند سال در بارسا باشم. هنوز فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر در سطح بالایی بازی کنم، اما نمی‌دانم چند سال دیگر. مطمئنم که بازی خواهم کرد. سالهای زیادی اینجا بمانم.امیدوارم بتوانم سال ها در بارسا بمانم. حالا معنی “بیش از یک باشگاه” را فهمیدم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید