| | |

مصاحبه ریاض محرز و پپ گواردیولا قبل از بازی پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی لیگ قهرمانان دور‌ رفت

گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مرحله ۱/۴ نهایی به مصاف هم میروند

هر دو تیم از حضور در این مرحله بسیار شگفت زده هستند و خوشخالی خود را مخفی نمی‌کنند

ریاض محرز و پپ گواردیولا قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

ریاض محرز درباره تعاریف از پپ 🔻

بدیهی است که پپ کارهای زیادی برای فوتبال انجام داده است. او شایسته ستایش است. ما می دانیم که او چقدر برای ما مهم است. شنیدن این موارد خوب است.او سعی می کند برای بازیها خیلی به ما کمک کند. از نظر تاکتیکی او به ما بسیار کمک می کند.

 

ریاض محرز 🔻

برای من ، فصل گذشته بزرگترین ناامیدی در زندگی حرفه ای من بود ، عدم پیروزی در لیون. این فصل خیلی به ما کمک کرد. این فصل ما خیلی مصمم بودیم که از این مرحله بگذریم … ما تجربه فصول گذشته را داشتیم و خیلی بهتر بودیم.
این [لیگ قهرمانان] بهترین چیزی است که می توانید برای آن بازی کنید و برنده شوید. اگر بتوانیم تلاش کنیم و به فینال برسیم ، آن وقت خواهیم دید. مهمترین چیز بازی‌پیش‌رو است و امیدوارم بتوانیم از آن عبور کنیم.من اینجا خیلی خوبم من باشگاه را دوست دارم. من عاشق سیتی هستم. من فقط روی تیم تمرکز کرده ام و سعی می کنم همه چیز را برنده شویم.شما برای این نوع بازی ها و مراحل فوتبال بازی می کنید. من می دانستم که با این تیم و مدیر به اینجا خواهیم رسید. اما شما باید نشان دهید که لیاقت حضور در فینال را دارید. این کار با نشان دادن شخصیت خود در بازی های بزرگ و لحظه بزرگ انجام می شود.در حال نزدیک شدن به پایان فصل در فرم خوبی هستیم. در نهایت ما همیشه می خواهیم بازی خود را انجام دهیم ، شخصیت زیادی نشان دهیم و برای پیروزی اینجا هستیم. ما اینجا نیستیم تا اعداد نیمه نهایی را بسازیم. ما کاملاً برای پیروزی اینجا هستیم.

ریاض محرز درباره پی‌اس‌جی🔻

آنها کاملاً تیم فوق العاده ای هستند. این را در بازی با بایرن مونیخ دیدیم. ما نقاط قوت خود را داریم ، آنها نقاط قوت خود را دارند و فردا خواهیم دید که چگونه همه کار می کند

 

.

 

در ادامه پپ‌گواردیولا گفت 🔻

(در باره قرارداد جدید استونز) من نمی دانم. بدون نظر ، این کار من نیست.
(استونز) در زمان حضور ما در اینجا لحظات خوب و خوبی داشته است اما این فصل بهترین فصل او بود. او هیچ مصدومیتی نداشت ، ثبات دارد و به همین دلیل فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

پپ گواردویلا 🔻

ما در لیگ‌قهرمانان جزو بزرگان نیستیم ، مطمئناً ، اما می خواهیم بین آنها باشیم.
در سال های گذشته ما همیشه در لیگ قهرمانان را بازی کرده ایم و خوش شانس هستیم که اکنون در این مرحله هستیم. من فوق العاده خوشحالم که برای بازی به پاریس سفر کردم – هدف این است که خودمان باشیم و برنده شویم.

پپ گواردیولا درباره کسب جام🔻

هر چه پیرتر می شوید ، می فهمید که کسب عناوین چقدر سخت است.
جام کارابائو بزرگترین عنوان نیست. اما وقتی پیروز شدیم شادی وجود داشت. در ذهن ما اکنون پی‌اس‌جی است. ما می خواهیم فردا پیروز شویم ، به لیگ برتر فکر نمی کنیم. فکر می کنم همه آماده و خوشحال هستند. من از این فرصت حضور در اینجا سپاسگزارم.این برای ما جدید است و ما فوق العاده سپاسگزاریم که در آن بازی می کنیم.ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. هر بار یک بازی. ما به آنجا می رویم و سعی می کنیم در آن بازی پیروز شویم. ما ضد حملات و فرصت ها را ایجاد خواهیم کرد. پاریس کیفیت بالایی دارد. خارق العاده بالا و راه ساده برای به حداقل رساندن این چیزها تحمیل بازی خودمان است.هرچه بیشتر خودتان باشید ، شانس بیشتری برای عبور از آن خواهید داشت. اگر به حریف فکر کنید ، سخت تر می‌شود.

پپ گواردیولا درباره یوهان کرایوف کبیر 🔻

من از یوهان کرایف یاد گرفتم ، از بازی لذت ببرید. از مربیگری لذت ببرید از شرایط تیم لذت ببریدما این امتیاز را داریم که یکی از چهار تیم نهایی این فصل هستیم. حضور در اینجا نگرانی و ناراحتی نیست. این طرز فکری است که بزرگترین تیمها و بزرگترین ورزشکاران دارند.

پپ گواردیولا درباره فیل فودن و امباپه 🔻

(فودن و امباپه) موقعیت های مختلفی بازی می کنند. مقایسه آن دشوار است. هر دو بازیکن جوان و فوق العاده با استعدادی هستند. هیچی شکی درمورد آن نیست. من مطمئن هستم که پی‌اس‌جی از داشتن امباپه بسیار خوشحال است. و من فوق العاده خوشحالم که فیل ، یکی از بازیکنان منچسترسیتی است و از طریق آکادمی به تیم اصلی آمد.

پپ گواردیولا درباره بازی 🔻

فوتبال قابل پیش بینی نیست. می توانید شانس بیشتری داشته باشید و بازنده باشید. و آمار بهتری داشته باشید و بازنده باشید. به همین دلیل فوتبال خارق العاده است. ما سعی خواهیم کرد و بازی خود را انجام خواهیم داد. بایرن سعی در حمله داشت و اعداد عالی را خلق کرد اما پاری سن ژرمن پیروز شد و وقتی این اتفاق می افتد ، زیبایی فوتبال است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید