زیدان الکلاسیکو
| |

مصاحبه زیدان قبل از بازی برگشت مقابل چلسی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و رئال مادرید در‌مرحله ۱/۲نهایی دور‌برگشت لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۱ به مصاف هم میروند

زین الدین زیدان قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

احساسات تیم خوب است ، ما از بازی در نیمه نهایی خوشحالیم ، از اهمیت و دشواری مسابقه ای که فردا بازی خواهیم کرد باخبر و آماده هستیم ، می دانیم ، آنچه می خواهیم انجام دهیم این است که همه چیز را برای پیروزی ارائه دهیم.

 

درباره راموس 🔻

فردا آن را خواهید دید ، البته من به شما نمی گویم که اکنون چه کار خواهیم کرد ، مهم این است که رهبر در کنار شما باشد ، این رهبر ما است ، زیرا او با ما است ، این بدان معناست که حال وی خوب است.

 

“دسترسی ما به این نقش و رقابت در لیگ در همه این شرایط معجزه نیست. ما به این مرحله رسیده ایم زیرا به کار خود و آنچه انجام می دهیم اعتقاد داریم. فکر نمی کنم معجزه در فوتبال وجود داشته باشد.”
ما فوتبال خودمان را بازی خواهیم کرد ، مهم این است که برای مسابقه خوب آماده می شود. ما هر فصل در نیمه نهایی بازی نمی کنیم ، بازیکنان من آماده یک بازی عالی هستند. ”
من هرگز ریسک نخواهم کرد ، راموس با ماست ، منظور او این است که آماده بازی است.

 

درباره هازارد 🔻

این لحظه لحظه شگفت انگیزی برای هازارد است ، خوب است که او کاملا آماده شود ، ما به او احتیاج داریم و می دانیم هازارد کیست و چه چیزی می تواند ارائه دهد ، او قطعاً به ما کمک خواهد کرد.همانطور که قبلاً به شما گفتم ، همه بازیکنان در اینجا آماده هستند و ما در مسابقه فردا با تمام قدرت برای پیروزی بازی خواهیم کرد ، همه جان خود را در زمین قرار خواهیم داد. ”
برای رسیدن به هر چیزی که باید متحمل رنج شوید ، ما در بازی رفت متحمل رنج شدیم و اکنون آماده هستیم تا یک بازی عالی انجام دهیم ، تیم آماده است.
البته ما مسابقات چلسی را تماشا کردیم اما این فایده ای ندارد ، زیرا بازی فردا با بازی های قبلی متفاوت است ، اما ما اسلحه هایی داریم که باعث می شود یک مسابقه عالی ارائه دهیم. ”
همانطور که همیشه می گویم ، این تیم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است ، بنابراین باید کلاه را برای این بازیکنان از سر برداریم ، وقتی همه چیز سخت می شود ، آنها شخصیت خود را نشان می دهند ، آنها شخصیت عالی دارند ، بهترین هستند و این را نشان داده اند.ما اینجا هستیم چون می خواستیم و لیاقت آن را داریم.”

 

هازارد آماده است ، او با ما است و از آنچه می تواند انجام دهد خوشحال است.

درباره گریت بل 🔻

او بازیکن تاتنهام است و در فصل آینده خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. “

درباره بازی رفت🔻

نیمه اول بازی رفت دشوار بود ، امروز یک مسابقه متفاوت است و ما سعی خواهیم کرد آن را بهبود ببخشیم ، چلسی کیفیت بالایی دارد ، اما ما باید از نظر هجومی پیشرفت کنیم و نشان دهیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم ،

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید