| | |

مصاحبه زیدان قبل از دربی شهر مادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم اتلتیکو‌مادرید و رئال مادرید در رقابتهای لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند
این بازی برای هر دو تیم و‌حتی بارسلونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
درصورتی که اتلتیکو پیروز میدان باشد با ۶۱امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول موقعیت بهتری خواهد داشت و درصورت باخت اتلتیکو ،رئال مادرید و بارسلونا در فاصله دو امتیازی صدر جدول با یک بازی کمتر قرار خواهند گرفت

زین‌الدین‌زیدان سرمربی تیم رئال مادرید قبل از بازی گفت 🔻

“دربی یک مسابقه ویژه است و ما آماده انجام چنین مسابقاتی هستیم. ما در طول هفته خوب آماده شدیم.”
“این یک فینال است ، بنابراین ما باید برنده شویم. هر اتفاقی که بیفتد ، ما در لیگ ادامه خواهیم داد. ما بر ارائه یک مسابقه خوب تمرکز می کنیم و این مهمترین چیز است.”

کورتوا بهترین دروازه بان جهان است؟🔻

 

“ما می دانیم او کیست. همه مردم نظر دارند ، اما ما یک دروازه بان داریم که در بین بهترین های جهان است. او به ما ثابت کرده است که بازیکن مهمی است و حضورش ما را خوشحال می کند.”

بنزما؟🔻

“بنزما فردا با ما خواهد بود ، ما می دانیم او کیست و مأموریت او فقط گلزنی نیست. او بازیکن مهمی برای سبک ما است ، مخصوصاً وقتی توپ را در اختیار داریم.”

وینیسیوس و آسنسیو؟🔻

 

“ما می خواهیم گل های بیشتری بزنیم ، آنها می توانند موقعیت هایی ایجاد کنند و می خواهند پیشرفت کنند ، رودریگو نیز اینگونه است

درباره ترکیب 🔻

“در گوش دفاعی ، بازیکنانی داریم که کار خوبی انجام می دهند و می دانیم که دفاع منبع قدرت ماست. ما باید به این سطح دفاعی ادامه دهیم.”

دل بوسکه؟🔻

 

“من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او مردی است که فوتبال را بسیار می داند. من به سن 29 سالگی رسیدم و با این حال چیزهای زیادی از او آموختم. همه نماینده این باشگاه تلاش خود را می کنند و باشگاه همیشه سپاسگزار افرادی که در اینجا کار می کردند است. “

مودریچ ، کروس ، کاسمیرو؟🔻

 

“آنها مدت ها در اینجا بازی کرده اند و در حال تاریخ سازی هستند و این یکی از امتیازات این باشگاه است که بهترین بازیکنان را داریم ، همه آنها عناوین زیادی را به دست آورده اند.”

احتمال مصدومیت بنزما🔻

“من نمی خواهم بنزما را به خطر بیندازم. اگر تردیدهایی وجود داشته باشد ، دوست ندارم آن را به خطر بیندازم ، ممکن است آسیب ببیند و برای مدت طولانی از میادین دور شود.””حضور فردا بنزما مهم خواهد بود ، ما شاهد پیشرفت وضعیت او خواهیم بود. بهتر است او در کنار ما باشد. همه دوستان و همکارانش از دیدن او خوشحال خواهند شد.”

 

تنها باشگاهی که در ورزشگاه اتلتیکو نباخته است؟🔻

این به معنای هرگز نیست ، زیرا فردا یک داستان متفاوت است و یک مسابقه دیگر ، آنچه در گذشته اتفاق افتاد اکنون کمکی نخواهد کرد.”
“ما باید یک بازی عالی انجام دهیم. ما مقابل حریف خوبی بازی خواهیم کرد. ما به سادگی باید برای خودمان بازی کنیم و مهم این است که از ابتدا تا آخرین لحظه خوب بازی کنیم.”

فردا فینال دیگری است ؟🔻

 

” آنچه سعی خواهیم کرد انجام یک بازی خوب است و ما می خواهیم همان کاری را انجام دهیم که هواداران فردا می خواهند ببینند ، یعنی تماشای یک بازی عالی.”

بنزما برای شما چه معنی دارد؟🔻

 

“او یک بازیکن خاص است. برای افرادی که فوتبال را دوست دارند ، بنزما لذت فوتبال است. این همان چیزی است که من به عنوان مربی می بینم. او از 10 فصل قبل حضورش بسیار پیشرفت کرده است. او بازیکن اصلی ما است. او بازیکن برجسته ای برای همه طرفداران فوتبال است. “

هازارد؟🔻

“هیچ عقبگردی وجود ندارد ، ما می خواهیم او بدون عجله آمادگی کامل داشته باشد و این همان کاری است که انجام می دهد. ما می دانیم که او چقدر مهم است ، او پیشرفت خوبی دارد و ممکن است هفته آینده با ما باشد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید