| |

مصاحبه زیدان و‌ کاسمیرو قبل از رویارویی با مونشن‌گلادباخ. زیدان : همه درباره حذف ما صحبت میکنند ولی ما به صعود فکر میکنیم. کاسمیرو: راموس یکی از بهترین مدافعین تاریخ است و‌حضورش در زمین برای تیم مهم است

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال مادرید و بوروسیا مونشن‌گلادباخ برای هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند

گلادباخ صدر نشین جدول است و یک مساوی هم برای صعود نیاز دارد
اما از طرفی رئال باید بازی را ببرد تا از حذف در مرحله گروهی نجات یابد

کاسمیرو و زیدان در مصاحبه پیش از بازی به سوال خبرنگاران پاسخ دادند🔻

کاسمیرو:

بازی نه تنها برای من ، بلکه همه بازیکنان می دانند که این یک بازی فینال است. ما باید از این دید با آن روبرو شویم و این باشگاه عادت به برنده شدن در فینال دارد. ما با روحیه و میل به زمین خواهیم رفت و باید هرچه در زمین داریم بدهیم.”

زیدان بهترین مربی رئال مادرید است؟

“تاریخی که او در اینجا ایجاد کرده صحبت می کند ، فصل گذشته ما دو عنوان کسب کردیم ، اما کاری که او انجام می دهد به سرعت فراموش می شود.”

کاسمیرو درباره فشردگی بازیها

این فصل بسیار عجیب است. ما هر سه روز یک مسابقه داریم. ما نمی توانستیم برای شروع فصل خوب آماده شویم. ما ماشین نیستیم. بسیاری از باشگاه ها از این رنج می برند.”

کاسمیرو

“این فقط من نیستم ، بلکه همه ما با زیدان هستیم.”
ما می دانیم که مسابقه امروز در این فصل مهمترین است. ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم. ما در مقابل رقیبی که صدر گروه را دارد بازی خواهیم کرد و باید به آنها احترام بگذاریم ، اما این به ما بستگی دارد ، این بازی فینال است.”
“ما به نتیجه ای جز پیروزی فکر نخواهیم کرد ، ما تا سر حد مرگ بازی خواهیم کرد ، فقط می خواهیم پیروز شویم.”

 

کاسمیرو درباره مشکلات تیم

“من اینجا نیستم تا بهانه بیاورم یا در مورد مشکلات صحبت کنم. ما در مسابقات تحت فشار هستیم و وقت کافی برای آماده شدن برای ابتدای فصل نداریم ، زمان زیادی برای استراحت نداریم ، مصدومیت های زیادی داریم ، نه تنها ما بلکه همه تیم ها دچار این مشکل هستند ، اما ما به دنبال یک راه حل هستیم ، نه گفتن مشکل. ”
ما برای بازی با تیم ملی می رویم و هر 3 روز یک مسابقه داریم. سعی می کنیم هرچه داریم بدهیم ، اما این غیرممکن است.”

کاسمیرو درباره راموس گفت

“سرخیو راموس؟ واقعه مربوط به او یک افتخار است ، او رهبر ما است ، ما باید از بازیکنانی که کار خوبی مانند واران و ناچو انجام داده اند قدردانی کنیم ، اما راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ است ، مهم است که او برگردد.”

کاسمیرو درباره نیمکت‌نشینی خودش گفت

“من در سه مسابقه یا بیشتر نیمکت نشین شده ام و این فشار مسابقات را نشان می دهد و اینکه عملکرد زیدان به همه بستگی دارد. ما برای کسب عناوین به همه بازیکنان نیاز داریم و این همان چیزی است که زیدان توضیح داد.”

 

کاسمیرو درباره بازی گفت

“بوروسیا مونشن گلادباخ رقیب آسانی نخواهد بود و ما می خواهیم بهترین بازی را ارائه دهیم.”

کاسمیرو درباره حذف گفت

“امکان بازی در لیگ اروپا؟ من این امکان را نمی بینم. اگر در لیگ قهرمانان بازی نکنیم خوشحال نخواهیم شد ، فقط به فکر پیروزی هستیم.”

 

در ادامه زیدان به سوالات پاسخ داد

مسابقه فردا مهم است. ما می خواهیم پیروز شویم و از گروه صعود کنیم این یک فرصت عالی برای نشان دادن این تیم است.فکر من معطوف به بازی و ایجاد یک مسابقه خوب است. ما توانایی چنین کاری را داریم و این چیزی است که برای من مهم است.”
چیزی که فقط به آن فکر می کنم صعود به دور بعدی است. ما خود را برای انجام یک مسابقه عالی آماده می کنیم. البته ما با مشکلاتی روبرو هستیم اما مثبت هستیم و فقط به پیروزی فکر می کنیم. تمام تلاش خود را برای رسیدن به سه امتیاز انجام خواهیم داد.”

زیدان درباره لیگ اروپا گفت

من به آن فکر نمی کنم ، و بازیکنان نیز. شما می توانید آنچه را که می خواهید انجام دهید و به آنچه می خواهید فکر کنید. این وظیفه شماست. ما فقط به ایجاد یک مسابقه عالی فکر می کنیم.”

 

زیدان از احتمال اخراج گفت

باشگاه آنچه را باید انجام دهد انجام می دهد. آنچه من فکر می کنم فقط پیروزی است و سپس باشگاه آنچه را که لازم است انجام خواهد داد.”

 

زیدان درباره والورده

او وضعیت بهتری دارد. او با گروه تمرین نکرد اما خیلی بهتر است. او به زودی با ما خواهد بود.”

 

زیدان درباره فشار بازی‌ها

“همه ما عادت داریم که تحت فشار بازی کنیم ، می دانیم که در معرض خطر هستیم و در اینجا نقش من برای مدیریت این احساسات ظاهر می شود.”

 

زیدان درباره گلادباخ

 

“ما می دانیم که بوروسیا مونشن‌گلادباخ تیمی بسیار خوب و منظمی است ، در ضد حملات تبحر دارد و از نظر جسمی نیز قدرتمند است و می دانیم که باشگاه سختی خواهد بود ، اما ما به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم شد.”

 

زیدان درباره بازی گفت

“ما فقط به بازی خود فکر خواهیم کرد و می دانیم که یک مسابقه دیگر نیز در این گروه برگزار می شود ، اما آنچه که ما به آن فکر می کنیم بازی خوب مقابل یک باشگاه است که برای ما دشوار خواهد بود.”

 

زیدان درباره حذف از مرحله گروهی گفت

همه فقط روی حذف ما تمرکز دارند ، اما من روی بازی تمرکز می کنم. ما عادت داریم چنین مسابقات سختی را انجام دهیم. کار خوبی برای شروع وجود دارد و ما باید بعد از ارائه آن در مسابقه خوشحال باشیم.”

زیدان درباره قهرمانی گفت

موفقیت در مسابقات قهرمانی؟ این در گذشته اتفاق افتاده بود و اکنون تمرکز ما روی حال است. این یک مسابقه برای اثبات توانایی است.”
من اعتماد دارم که یک بازی عالی و خوب انجام خواهیم داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید