مارسلو زیدان
|

مصاحبه زین‌الدین‌زیدان قبل از دیدار رئال‌مادرید و اوساسونا هفته۳۴ لالیگا

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا رئال مادرید به مصاف اوساسونا میرود و می‌تواند بار دیگر به تیم صدر جدول ، اتلتیکومادرید نزدیک شود

زین الدین زیدان قبل از این دیدار گفت 🔻

ما در حال رقابت هستیم و هنوز هم می جنگیم ، هر مسابقه را به صورت جداگانه بررسی می کنیم ، به پایان لیگ نزدیک هستیم و فردا به کسب 3 امتیاز می پردازیم و تمام تلاش خود را برای آن انجام خواهیم داد.

زیدان درباره مارسلو🔻

او به تعهدات خود عمل خواهد کرد ، اما هیچ چیز تغییر نخواهد کرد ، او روز چهارشنبه مقابل چلسی با ما خواهد بود.

 

زیدان درباره باخت بارسا 🔻

نتیجه بازی بارسلونا باعث تغییر ما نمی شود ، ما نتایج رقبا را کنترل نمی کنیم اما نتایج خود را کنترل می کنیم ، فردا بهترین تیم را برای پیروزی انتخاب می کنیم.

درباره بازیکنان 🔻

راموس آماده بازی است ، او با ما تمرین می کند ، می بینیم چه اتفاقی می افتد.
لیگ همیشه پیچیده است ، من از شکست حریفان راضی نیستم ، ما فقط باید به خودمان نگاه کنیم ، ما می خواهیم لیگ را کسب کنیم و سعی خواهیم کرد در مسابقات باقی مانده برنده شویم ، تمرکز ما فقط روی بازی فردا است.مهمترین چیز این است که بیشترین امتیاز را کسب کنید ، 4 باشگاه برای کسب عنوان مبارزه می کنند و این کار تا پایان ادامه خواهد داشت.بعضی ها ممکن است فردا بازی نکنند ، شما از تکرار همین حرف خسته شده اید ، قبل از بازی فردا نمی توانید به چلسی فکر کنید. فردا من بهترین تیم ممکن را برای پیروزی انتخاب می کنم ، زیرا اگر فکر دیگری کنم ، هیچ امتیازی نمی گیریم.

 

زیدان درباره ریکاوری و تمرینات🔻

حال ما خوب خواهد بود ، ما می دانیم برای چه بازی می کنیم ، آنچه برای ما مهم است این است که در زمین با توپ چه کاری انجام می دهیم ، ما علاقه مندیم عملکرد خوبی با توپ و عملکرد دفاعی منسجم بدون آن ارائه دهیم ، قدرت ما نهفته در اتحاد است، اگرچه باید در حمله پیشرفت کنیم.ما همیشه کارهایی را انجام دادیم که مناسب بود ، اداره باشگاهی مانند رئال مادرید کار آسانی نیست ، صحبت در بیرون آسان است و کار من مدیریت همه آن ها است. ما صدمات زیادی دیده ایم و هیچ کس را نمی توان مقصر آن دانست. این یک سال نادر و دشوار است.

درباره مندی 🔻

مندی هنوز با ما نیست ، خواهیم دید چه اتفاقی می افتد اما در حال حاضر او با ما تمرین نمی کند.لازم است بازیکن آماده باشد ، من به عنوان یک بازیکن سابق صحبت می کنم ، وقتی در ابتدای فصل خوب آماده نشوی با مشکل روبرو خواهی شد ، ما هنوز برای دو قهرمانی می جنگیم و تا پایان ادامه خواهیم داد.
همه باشگاه ها شرایط سختی را پشت سر می گذارند ، ما ممکن است مشکلات بیشتری داشته باشیم ، اما روبرو شدن با این مشکلات و رقابت تا پایان ، به این معنی است که بازیکنان شخصیت را برای خود ترسیم می کنند و من از این بابت خوشحالم ، این آسان نیست.

 

درباره مصدومین🔻

من به عنوان مربی بسیار ناامید شده ام ، می خواهم بازیکنانم سالم باشند ، هرگز دوست ندارم که آنها آسیب ببینند ، حتی کوچکترین چیز. برای من ، وقتی کسی دو یا سه بار مصدوم می شود ، خوشحال نیستم ، اما ما چیزی نداریم جز اینکه منتظر حرکت رو به جلو باشیم و به آنچه که ارائه می دهیم ایمان داشته باشیم.من در این فصل آموختم که وقتی مشکلاتی وجود داشته باشد ، همیشه راه حل هایی برای آنها وجود دارد ، ما همیشه به دنبال این راه حل ها هستیم و این کار را تا آخر درست انجام خواهیم داد.

زیدان در لالیگا 🔻

هر امتیاز محاسبه می شود و همه جزئیات مهم است ، ما باید از نظر جسمی و روحی آماده باشیم و در سبک بازی خود واضح باشیم و هرچه روی آن کار می کنیم باید از نظر تهاجمی پیشرفت کنیم.

زیدان درباره حضور در لیگ و قهرمانان در این زمان از فصل ، با این همه مصدومیت 🔻

این معجزه نیست ، ادامه رقابت ما نتیجه کار بسیاری است ، بازیکنان به کاری که ما در زمین انجام می دهیم اعتقاد دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید