| |

مصاحبه زین‌الدین زیدان و تونی کروس قبل از تقابل رئال‌مادرید و آتلانتا

به گزارش فوتبال۷۲۴ امروز دو تیم رئال مادرید و آتلانتا به مصاف هم میروند

قبل از این دیدار تونی‌کروس و زیدان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

در مورد بنزما چه توضیحی می دهید؟🔻

“توضیح؟ هیچ توضیح منطقی وجود ندارد. همه ما از داشتن بازیکن آسیب دیده متاسفیم. درست است که ما مصدومین زیادی داریم ، این وضعیت امروز است و درست است که بازیکنانی هستند که در دسترس نیستند. اما ما خوب هستیم ما باید حمایت کنیم و بدانیم که چگونه موقعیت ها را ایجاد کنیم “.

گاسپرینی در تحسین شما🔻

“خوشبختانه من بازی نمی کنم ، دیگر نمی توانم. من پیر شده ام. وقتی در یووه بازی کردم او مربی جوانان بود. او کار بزرگی با آتالانتا انجام داده است و من آن را به عنوان مربی دوست دارم.”

آیا آتالانتا در سال 2019 شبیه آژاکس است؟🔻

“از نظر تهاجمی آنها بسیار خوب هستند ، حمله خوبی دارند و از نظر جسمی نیز بسیار خوب هستند. مقایسه تیم ها را دوست ندارم ، اما بازی خوبی خواهد بود.”

جوانان چگونه می شوند؟🔻

“برای استقرار یک تیم جوانان ، آنها باید بازی کنند و این مسئله برای آنها پیچیده است. به همین دلیل بسیاری بیرون می روند(به تیم دیگر) و سپس برمی گردند. بازیکنان زیادی از این تیم هستند که آن روند را پشت سر گذاشته اند. مهم این است که روزی آنها می تواند در لیگ دسته اول بازی کند. ، در مادرید بازی پیچیده تر است. رفتن از اکادمی به تیم اول و بازی دشوارتر است ، اما ممکن است اتفاق بیفتد. “

آیا قهرمانی مشکلات را از بین می برند 🔻

“نه ، زیرا در اینجا می دانیم که کجا هستیم و این فقط لیگ قهرمانان نیست. این یک روز معمول است. ما می دانیم و به آن عادت کرده ایم. این فوتبال است.”

آیا آتالانتا برای شما چالش سختی است؟🔻

“ما خواهیم دید. برای ما این یک بازی متفاوت است. انها ویژگی های خاص خود را در زمین دارد و ما باید در زمین پاسخ دهیم.”

با مصدومینی که دارید ، آیا تساوی را قبول می کنید؟

” در مورد مصدومین حرف شما درست است ، اما ما می خواهیم پیروز شویم. همچنین ، مثل همیشه و بازیکنان هم این را می‌خواهند. ما قصد داریم برای پیروزی وارد زمین شویم.”

 

لیگ قهرمانان به عنوان مربی برای شما دشوارتر است؟🔻

“نه ، این همان چیزی است که برای همه وجود دارد. ما می دانیم که از ابتدای فصل چه مشکلاتی داشتیم. در پایان ما مجبور نیستیم به آن نگاه کنیم. ما باید تمرکز کنیم و بدانیم که چه می خواهیم.”

چه چیزی را ترجیح می دهید: مرکز زمین وقتی بازیکن بودید یا الان به عنوان مربی؟🔻

“امروز من مربی این بازیکنان هستم و فکر می کنم بهترین ها را دارم. از داشتن آنها خوشحالم. همه آنها مهم هستند ، هر دوره‌ای منحصر به فرد است و تجربه خود را دارد.”

 

شما می توانید قهرمان شوید؟🔻

“ما می‌خواهیم بهترین تلاش خود را بکنیم. وقتی در زمین هستیم می خواهیم برنده شویم. هر بازی مهم است. و همانطور که کروس می گوید فردا یک فینال است. بازی برگشت هم وجود دارد ، اما ما می خواهیم برنده شویم.”

تیم چگونه به این بازی می رسد؟🔻

“این همان چیزی است که ما می خواهیم ، تیم را در لیگ ببینید. ما می دانیم که چه بازی فردا داریم. آنچه می خواهیم این است که یک بازی خوب داشته باشیم. این رقابتها با لیگ متفاو است ، این لیگ قهرمانان است. ما باید اینطور ادامه دهیم. ما می دانیم مشکلات بازی چیست ، اما ما متمرکز هستیم “.

در ادامه تونی کروس به سوالات پاسخ داد 🔻

آنها قبلاً این فصل اینتر را شکست داده اند …🔻

“ما قصد داریم مقابل آتالانتا بازی کنیم ، او را نمی شناسیم. او را در ویدئو دیده ایم. وقتی مقابل تیمی بازی نکرده ایم چیز جدیدی است. بسیار دشوار خواهد بود.”

هالند یا امباپه. به چه کسی پاس گل می‌دهید؟

“به بنزما”.

نتایج و افول فوتبال اسپانیا در اروپا؟🔻

“بدون شک. هر ساله اوضاع می تواند تغییر کند. سالهاست که تیم های اسپانیایی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا می شوند. اما این طبیعی است ، تیم ها بازیکنان را عوض می کنند ، آنها پیروزی های زیادی کسب کرده اند … نمی توان گفت فوتبال اسپانیا از انگلیس یا آلمان بدتر است. هر ساله ما برای کسب عناوین می جنگیم. “

مشکل آسیب دیدگی 🔻

“حقیقت این است که من فرد مناسبی نیستم که چنین سوالی را پاسخ بدهم. من با بازیکنانی که آسیب دیده اند تمرین نمی کنم و نمی دانم آنها در توانبخشی چه می کنند. آنچه من می دانم نحوه مراقبت از بدن خودم است. ما بسیار انگیزه داریم. “

درباره مسابقه🔻

“برای من ، در یک مسابقه خوب بودن در خط میانی بسیار مهم است. هیچ هافبکی نمی تواند همه چیز را کنترل کند. اما کاری که می کنیم خوب است و می خواهیم اینطور ادامه دهیم. این ایده ما در خط هافبک است. ما همه چیز را امتحان می کنیم “.

 

“حقیقت این است که من باشگاهم را خیلی دوست دارم ، از همه لحاظ طبیعی است. در اصل من یک بازیکن هستم و به آنچه می توانم برسم فکر می کنم ، می خواهم به موفقیت دست پیدا کنم و اگر از این طریق به باشگاه کمک کنیم ، خیلی بهتر است “

رهبری در زمین 🔻

“حقیقت این است که من اهمیتی نمی دهم ، تغییر زیادی هم نمی کند. من سعی می کنم نظر خود را در داخل و خارج از زمین ، با توپ و بدون توپ بیان کنم. کار من به همین دلیل تغییر زیادی نمی کند. من سعی می کنم بهترین تلاش خود را انجام دهم

هالند یا امباپه🔻

“هر دو بسیار خوب هستند. آنها می توانند به تیم کمک کنند و این با کیفیتی که دارند طبیعی است. مشکل این است که فردا آنها به من کمک نخواهند کرد …”.

وقتی مودریچ و کاسمیرو بازی می‌کنید🔻

“توضیح دادن این دشوار خواهد بود. ما یک تزکیب خوب در وسط زمین داریم ، نظر من این است که در میانه زمین مشخص می‌شود که شما برنده می شوید یا می بازید ، ما باید خوب باشیم.”

 

“ما باید یک بازی بد انجام دهیم (می خندد). اخیراً ما خوب کار کرده ایم. ما شرایط را می دانیم. این برای ما فینال است. لیگ قهرمانان برای من اکنون آغاز می شود. ما می دانیم که بازی سختی خواهد بود. یک رقیب خوب و مهم خواهد بود. کنترل بازی مهم است. ما باید خوب دفاع کنیم. ”

“ما می خواهیم یک بازی کنترل شده تر انجام دهیم. باید خود را با بازی تطبیق دهیم. اما سعی داریم بازی خود را انجام دهیم.”

تیم چه کاری باید انجام دهد؟🔻

“همانطور که اخیراً انجام می دهیم. ما باید کارهای بیشتری را با هم انجام دهیم. بازیکنان مهمی غایب هستند و ما باید کارها را با هم انجام دهیم. به این ترتیب کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید