زیدان سلتاویگو
| | | |

مصاحبه زین الدین زیدان بعد از پیروزی در برابر سلتاویگو و آمار و اطلاعات و ویدئو خلاصه بازی

فوتبال724- از سری مسابقات لالیگا اسپانیا رئال مادرید با درخشش کریم بنزما از سد سلتاویگو گذشت و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کرد. زین الدین زیدان سرمربی سفیدپوشان مادریدی بعد از بازی پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

به عنوان مربی همیشه برای من بد است که بازیکنان به تیم های ملی خود بروند و استراحت نکنند.

حرفهای زیادی گفته می شود، اما ما هنوز در کورس رقابتها هستیم و این مهمترین چیز است.

در طول فصل، ما مانند هر تیم دیگری لحظات سختی را پشت سر می گذاریم، اما اکنون شرایط خوبی داریم. ما مرحله نهایی را شروع کرده ایم و این مهم است. ما به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داریم.

سلتا تیم بسیار خوبی است، اگر موقعیتی نداشته باشید در عمق مشکلاتی برای شما به وجود می‌آید. ما مسابقات را خیلی خوب مطالعه می کنیم. سه امتیاز گرفتیم و باید ادامه دهیم.

بنزما؟

برای افرادی که فوتبال را دوست دارند، دیدن کریم یک چیز لوکس و خاص است. کریم تفاوت را برای ما و هم تیمی هایش ایجاد می کند، همه آنها مهم هستند.

من نمی فهمم که چرا بنزما به تیم ملی فرانسه دعوت نمی شود، اما برای من به عنوان مربی بهتر است.

رفتن مودریچ و کروس به تیم ملی خوب نیست.

ما بازی را سخت شروع کردیم، توپ را به دست آوردیم و توانستیم به گل برسیم، سپس در نیمه دوم کمی بیشتر رنج بردیم اما مستحق پیروزی بودیم. بسیار مهم است که به آنچه که انجام می دهیم ادامه دهیم.

بدون توپ ما فضاها را بسیار خوب و محکم بسته بودیم. با توپ می دانیم چه کاری می توانیم انجام دهیم و امروز این کار را به خوبی انجام دادیم.

بعد از اینکه آنها گل را به ثمر رساندند، ما از مسابقه خارج نشدیم، و این نشان دهنده شخصیت ماست.

راموس با تیم ملی می رود، پنج روز دیگر آماده خواهد شد و مشکلی برای بازی او وجود ندارد و این مفید خواهد بود.

ما باید کاری را که انجام می دهیم ادامه دهیم. ما اخیراً بازی های خوبی انجام داده ایم. ما در مرحله تصمیم گیری هستیم و از تیم خوشحالم. از دفاع خوبی برخورداریم و از نظر بدنی نیز قدرتمند هستیم. اولین بازی عالی را ارائه دادیم.

چرا اتمام بازی ها برای تیم بسیار دشوار است؟

من نمی دانم هر بار که بازی می کنیم پنج گل نخواهیم زد. در فوتبال باید صبور باشید زیرا فوتبال پیچیده است. ما در نیمه دوم کارمان سخت شد اما ما مسابقه را خیلی خوب کنترل کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

والورده؟

جای مناسبی برای او در گوش نیست، اما او در بازی با کریم واقعاً خوب عمل کرد. انرژی او چیزهای زیادی به ما می دهد و ما از او راضی هستیم.

آیا اشکال ندارد که توقف بین المللی در چنین زمان خوبی برای تیم بیاید؟

من از این موضوع راضی نیستم و ناراحت هم نیستم، این برنامه است و ما باید استراحت کنیم. خوشحالیم که قبل از وقفه بازیهای لیگ یک پیروزی مهم کسب کردیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید