| |

مصاحبه سرخیو بوسکتس قبل از بازی ایتالیا و اسپانیا در لیگ ملتهای اروپا

سرخیو بوسکتس اذعان دارد که ایتالیا “مستحق قهرمانی” در یورو 2020 بوده و دیدار با آنها در لیگ ملت ها “افتخار” است ، اما اسپانیا این بار خواهان پیروزی است.

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله نیمه نهایی چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران (18:45 به وقت گرینویچ) در سن سیرو آغاز می شود ، در حالی که بلژیک و فرانسه پنجشنبه در تورین به مصاف هم می روند.

سرخیو بوسکتس در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: 🔻

 

“اینجا بودن فوق العاده است ، زیرا چهار تیم فوق العاده وجود دارد و این برای ما یک فرصت است.”حریفان با کیفیتی وجود دارند ، ایتالیا قهرمان اروپا است و ما سعی می کنیم همانطور که در یورو بازی کردیم بازی کنیم ، امیدواریم این بار به فینال برسیم.”

وقتی این تیم ها در ماه ژوئیه در ومبلی به مصاف هم رفتند ، تنها با یک ضربات پنالتی ایتالیا قهرمان شد.

 

سرخیو بوسکتس گفت 🔻

 

“ما باید افتخار کنیم که در مرحله فینال لیگ ملت ها هستیم ، اما در اینجا متوقف نمی‌شویم ، زیرا همیشه هدفمان بالاتر است. این یک تورنمنت جدید است و ما سعی می کنیم با نقاط قوت و فلسفه مان به مصاف ایتالیا برویم. ما شایسته حضور در اینجا هستیم و اکنون می خواهیم ایتالیا را شکست دهیم تا به فینال برسیم. کار آسانی نخواهد بود ، زیرا ایتالیا در 37 بازی بدون شکست است.

سرخیو بوسکتس گفت:🔻

 

“ایتالیا بازیکنان بزرگی با تجربه زیاد دارد ، آنها مستحق قهرمانی در یورو بودند و این رویکرد را ادامه دادند. برای من افتخار است که با چنین تیم قدرتمندی روبرو شوم.”من فکر می کنم اسپانیا اخیراً خوب بازی کرد و ما به هویت خود پایبند بودیم. همیشه نمی توانید برنده شوید ، اما تیم خوب کار می کند و مردم در طول یورو بسیار خوشحال بودند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید