|

مصاحبه سرمربی تیم آلمان هانسی فلیک به همراه کیمیش قبل از بازی با لیختن‌اشتاین

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم ملی المان اولین بازی رسمی خود را سرمربیگری هانس دیتر فلیک انجام میدهد.این مربی با کیمیش در‌مصاحبه مطبوعاتی حاضر شد

 

هانسی فلیک🔻

“مانوئل نویر در بازی فردا حضور ندارد. من انتظار دارم او یکشنبه بازگردد. برند لنو در دروازه بازی می کند. توماس مولر با مشکلات آداکتور دست و پنجه نرم می کند و به خانه برمی گردد. خطر بسیار زیاد است و ما بازیکنان کافی داریم”

 

فلیک:🔻

“من از تیم بسیار خوشحالم. بازیکنان کار خوبی انجام می دهند و ذهنیت خوبی از خود نشان می دهند. دیدن آن بسیار زیبا بود. من از این تیم بسیار مطمئن هستم”

 

در مورد جوانان :🔻

 

“هر بازیکنی که اینجا است قادر به بازی است. ما در همه پست ها مجهز هستیم. تیم مربی تصمیم می گیرد که فردا چه کسی بازی کند”

 

درباره کیمیچ🔻

“او قطعاً به عنوان شماره 6 برنامه ریزی کرده است و در آنجا بازی خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در آن پست است. از نظر فنی بسیار انعطاف پذیر است. او از محصول نهایی فاصله دارد و آماده است تا همه چیز را برای پیشرفت بیشتر بدهد.”

فلیک:🔻

 

“این اولین بازی من به عنوان مربی تیم ملی است. نحوه عملکرد تیم و کادر من را بسیار خوشحال می کند. من واقعاً از نحوه برخوردمان با یکدیگر خوشم می آید. به همین دلیل من بی صبرانه منتظر اولین مسابقه ام هستم تا مسئولیت این ملت و معرفی بهترین بازیکنان را بپذیرم

 

درباره لیختن اشتاین:🔻

“آنها بسیار خوب بازی می کنند و به خوبی سازماندهی شده اند. ما برای ایجاد شکاف و حفره در دفاع آنها به شدت و دوندگی های عمیق نیاز داریم. در چند روز اول بیشتر روی خودمان تمرکز کردیم. مطمئن هستیم که به خوبی آماده شده ایم.”

 

درباره کاپیتان :🔻

“من فقط به این موضوع فکر می کردم. در حال حاضر هیچ بازیکنی وجود ندارد ، اما من چند بازیکن در ذهن دارم که می توانند این کار را انجام دهند.

در ادامه کیمیش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

جاشوا کیمیچ 🔻

“روزهای گذشته بسیار خوب بود. حالا مهم است که مربی ایده ها و اصول خود را در تیم به دست آورد. هدف در حال حاضر صعود به جام جهانی است”

 

کاپیتان فردا؟
کیمیچ:🔻

 

“من هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. نمی دانم چه کسی بازی خواهد کرد. من قبلاً بازوبند آلمان را در جام بسته بودم. این افتخار بزرگی بود و باز هم می شود.”

 

کیمیچ در مورد کاپیتانی:🔻

 

“امیدوارم بازوبند کوچکتر شود. در آن زمان مجبور شدم یک گیره کاغذی در آن بگذارم. اگر آن را بپوشم ، خواهیم دید که آیا دوسر بازو بزرگ شده است.”

قهرمانی در جام جهانی؟
کیمیچ:🔻

 

“من به عنوان یک ملی پوش آلمانی می خواهم در هر بازی و تورنمنت برنده باشم. اما اکنون باید ابتدا بر صعود به مسابقات تمرکز کنیم. امیدوارم مراحل توسعه را طی کنیم تا بتوانیم جام جهانی را ببریم.”

کیمیچ:🔻

“ما باید دوباره فوتبال موفق بازی کنیم و از آن لذت ببریم. این انتظار وجود دارد که ما به وضوح برنده شویم و چند گل به ثمر برسانیم. اگر خوش بگذرانیم ، این امر به هواداران منتقل می شود.”

کیمیچ در مورد موقعیت خود:🔻

“من با هانسی فلیک و همچنین با یوگی لو اخیراً در خط میانی بازی کردم. در یورو من در سمت راست بازی کردم ، اما انتظار می رود که در وسط باشم. من انتظار دارم که خودم پیشرفت بیشتری داشته باشم. در سن 26 سالگی نمی دانم” نمی خواهم به پایان رسیده باشم. “

کیمیچ:🔻

“ما می خواهیم توپ را در زمین بالا ببریم ، سپس راه رسیدن به دروازه کوتاهتر می شود. برنامه بازی مشخص است. مانند آنچه در بایرن انجام دادیم. ما می خواهیم حریف را تحت فشار اولیه قرار دهیم. در بهترین حالت سناریو گل های زیادی به ثمر رساند ، این در بایرن خوب کار کرد. “

کیمیچ در مورد دنی رول:🔻

“من دنی را از روزهای لایپزیگ او زمانی که تحلیلگر فیلم بود ، می شناسم. او در چند سال گذشته با ما زیاد در زمین کار کرده است. کادر مربی برنامه بازی دارد و مطمئناً نقش خود را بازی کرده است. او شخصا و حرفه ای است برای تیم مهم است “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید