سولسشائر مورینیو
| |

مصاحبه سولسشائر قبل از رویارویی با اورتون : امروز با من هوای منچستر آفتابی است

به گزارش فوتبال۷۲۴ منچستریونایتد که در انتهای جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد فردا با تیم صدرنشبن اورتون دیدار‌خواهد کرد
اوله‌گنار سولسشائر سرمربی این تیم با شایعات زیادی روبرو است
او در‌مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

هر زمانی که برای من منچستر بازی میکنید انتظار دارید هیجان و جنگندگی را در بازی ببینید.
من به بازیکنانم باور دارم، آنها برمیگردند و نشان میدهند چقدر تیم برای شان مهم است.

هیجان و جنگندگی چیزهایی است که شما انتظار دارید در بازی ببینید، در این صورت حق برد برای شماست که مشخصا مقابل اورتون خواهید دید، با هواداران یا بدون هواداران در گادیسون پارک، باید ان جنگندگی و شور در بازیکنان باشد، این یک واقعیت است

 

سولسشایر درمورد تقابل فوتبال و کرونا گفت:

زمان متفاوت و عجیبی است ، چالشی جدید برای بازیکنان ، فوتبال بدون هوادار زیبا نیست. فکر نمی کنم کسی در شرایطی باشد که بازیکنان اکنون دارند ، ماهها و ماهها با عدم اطمینان از سلامتی بازی کرده اند

 

او درباره انتظاراتش از بازیکنان گفت:

هر وقت بازیکنی برای یونایتد بازی می کند ، اشتیاق و مبارزه چیزهایی است که انتظار دارید از او ببینید ، برای بدست آوردن پیروزی در یک بازی فوتبال باید بهتر باشید ، قطعاً دربرابر اورتون ما نیاز به برتری داریم.

سولسشایر درمورد انتقادها می‌گوید:

یک انتظار وجود دارد ، ما در بهترین و بزرگترین باشگاه جهان هستیم و انتظار انتقادی ندارید؟! . این نحوه برخورد شما با این نتایج ضعیف است اما آنچه من از پسران دیده ام انها بسیار متمرکز بوده اند.

 

او اتفاقات اخیر را سخت می‌داند

“همه ما آسیب دیده ایم ، هرگز آسان نیست و هرگز لذت بخش نیست وقتی که شما دو بازی را از دست می دهید و باید به آن واکنش نشان دهید. ما می دانیم که بازی های لیگ قهرمانان دشوار است اما شیوه رسیدن به اهداف داده شده است.”

سولسشائر در مورد آینده خود گفت:

“شما باید از نظر ذهنی قوی باشید ، از بازیکنان ، مربیان و مدیر خواسته هایی وجود دارد.”

سولسشایر میگوید روحیه خوبی دارد

من خوب هستم ،نیازی نیست که خوشحال باشید تا عملکرد مثبتی داشته باشید. شما می دانید در روزهای متفاوت ، روزهای سخت ، در زندگی ، بازیکنان بهتری خواهند شد و من این بازیکنان را به اندازه کافی و به خوبی می شناسم و به آنها اعتماد دارم تا عملکرد خوبی داشته باشند.

 

او درباره تاثیر منچستر بر‌خودش می‌گوید:

“من در منچستر به یک مرد تبدیل شدم و یاد گرفته ام که چگونه با موقعیت های خوب و بد کنار بیایم.”

من همیشه یک گفتگوی بسیار خوب ، با مدیربت باشگاه داشته ام.
آنها از زمان ورود من، رهبری قدرتمندی از خود نشان داده اند و امروز با من هوای منچستر آفتابی است . همیشه فشارها و انتظارات از ما بالاست. “

 

او در پاسخ به آیا شما با منچستر موفق خواهید شد پاسخ داد:

بله، نباید بشوم؟
اگر من به ارزشها، کیفیت تیم، و باوری که دارم مطمعن نباشم، چه کسی باید باشد؟

او درباره انتقادات می‌گوید:

شما وقتی برنده می شوید یک سرمربی عالی هستید و وقتی باختید بد هستید زیرا این آخرین بازی است که انجام داده اید. شما درواقع از آخرین بازی خود که انجام داده اید بهتر نیستید.
ما باید از لحاظ جسمی و روحی از بازیکنان مراقبت کنیم و تصور کنید که بازیکنان من چگونه با شرایط کنار می آیند. من به این بچه ها اعتقاد د دارم و می آیم و به شما نشان خواهم داد که آنها چقدر با دقت هستند.

 

او درمورد حواشی اخیر افزود:

شما باید این باور را داشته باشید،نظر باشگاه خیلی مثبت است و مدیریت و شخصیت شان را به من نشان داده اند، منتظر بازی روز شنبه هستم،این موضوع حائز اهمیت است و باید راجع به آن حرف بزنیم.

سولسشائر همچنان به دو برد تیم مقابل لایپزیش و پی اس جی اشاره میکند

در مقابل آرسنال و چلسی نتیجه ی لازم را نگرفته ایم و این بسیار سخت است، اما چیز زیادی را از دست نداده ایم، چرا که از ان زمانی که ما خیلی خوب کار میکردیم زمان زیادی نمیگذرد، همان جور که دیدید ما مقابل لایپزیش و پی اس جی عالی بودیم.
من تنها یکی دو بازی را مد نظر قرار نمی‌دهم
این قطعاً یک بازگشت به عقب است.

سولسشر درباره انتقادات گفت:

خواسته های زیادی از این باشگاه وجود دارد ولی من هر انتقادی غیر از این نحوه برخورد شما را میپذیرم .من بازیکنان را میبینم كه بسیار با تمرکز و دقیق تمرین میکنند.

او می‌گوید تیم خسته بوده :

تیم یک پرواز بسیار طولانی و دیرهنگام به خانه داشت ، اوایل صبح پنجشنبه به منچستر آمدیم ، از لحاظ ذهنی و جسمانی خسته و ما نمی توانستیم کارهای زیادی انجام دهیم.

امروز روزی روشن در منچستر برای ایجاد یک تغییر است و بازیکنان آماده این تغییر هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید