سولسشایر لایپزیگ
|

مصاحبه سولسشر قبل از بازی منچستریونایتد با لسترسیتی

به گزارش فوتبال۷۲۴ اوله گونار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است بازیکنان داخل و اطراف تیم اصلی فعلی او از چالش هایی که در این فصل با آن روبرو هستند کاملاً آگاه هستند

قرمزها شنبه به بازی مقابل لسترسیتی در لیگ برتر باز می گردند.

پس از استراحت بین المللی اخیر ، مربی نروژی فکر می کند تیمی که او هماهنگ کرده است بیش از آنکه بتواند در سطحی که از آنها انتظار دارد عمل کند و در پایان فصل به چالش کشیدن برای کسب رتبه دوم بپردازد.

قرمزها در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند و تنها دو امتیاز از رهبران کنونی لیگ چلسی با تنها 7 بازی انجام شده تا این لحظه عقب هستند.و سولسشر اعتراف می کند که یک شروع خوب از نظر امتیاز – 14 ندارد و در رقابت یونایتد با منچسترسیتی و لیورپول – می توانست بهتر باشد.

اوله در مصاحبه با رسانه ها گفت: 🔻

 

“شما نمی توانید به از دست دادن امتیاز ادامه دهید و انتظار داشته باشید در پایان برنده شوید ، این حقیقت است.”
اما برای از دست ندادن امتیاز ، باید در هر بازی حضور داشته باشید و بدانید که تیم هایی مانند استون ویلا و اورتون تیم های بسیار خوبی هستند.
“زمان هایی وجود خواهد داشت که ما امتیاز بیشتری نسبت به آنچه شایسته هستیم ، به دست می آوریم ، به طور بالقوه بازی خارج از خانه در مقابل ولوزهمپتون ، اما اگر تنها با تساوی تمام کرده بودیم، دیگر شایسته آن نبودیم.
اما از سوی دیگر ما در برابر اورتون لیاقت بیشتری داشتیم و در مقابل استون ویلا شایستگی بیشتری داشتیم. سپس روایتی وجود دارد که ما خوب بازی نکردیم زیرا سه امتیاز را نگرفتیم. “

پس از لسترسیتی ، تیم اوله در میانه هفته قبل از دیدار لیورپول دز تئاتر رویاها در خانه مقابل آتالانتا قرار می گیرد.

سولسشر گفت 🔻

ما آخر هفته به پایتخت می رویم تا در 2 نوامبر مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان به مصاف اسپرز برویم.

 

منچسترسیتی آخرین بازی قبل از تعطیلات ملی نوامبر است.با بازگشت مارکوس رشفورد و کاپیتان هری مگوایر در هفته های آینده ، سولسکایر می فهمد که برای رقابت تا پایان فصل ، امتیازات مهم است و نه عملکردها

 

سولسشر می افزاید: 🔻

 

“برای بازگشت به نقطه مد نظر ، عملکردها همیشه جام ها و عناوین را برای شما تضمین نمی کند ، بنابراین ما باید امتیازاتی داشته باشیم تا در ماه مه در داخل و بالای جدول باشیم ، این همان چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم.”

 

سولسشر میگوید تمرکز کامل تیو فقط روی لستر است نه هیچ چیز دیگر🔻

 

“این درباره لیورپول ، تاتنهام و سیتی نیست ، ما می دانیم که آنها به میدان می آیند ، اما ما زمان کافی برای پیروزی در هر بازی برای استراحت و بازیابی و آماده شدن برای آنها داریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید