سولسشایر لایپزیگ
| |

مصاحبه سولسشر قبل از دیدار منچستریونایتد و‌گرانادا در لیگ اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم گرانادا اسپانیا و منچستریونایتد انگلیس در رقابتهای لیگ اروپا مرحله حذفی به مصاف یکدیگر میروند
قبل از این دیدار اوله‌گونار‌سولسشائر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

سولسشر درباره گرانادا گفت 🔻

 

⭕️ من چند مسابقه را تماشا کردم و با همکاران صحبت کردم تا درباره گرانادا ایده بگیرم. آنها یک تیم پر از تجربه و شخصیت هستند و این همان چیزی است که شما از یک تیم در حال رشد انتظار دارید.

 

سولسشر درباره دیالو گفت 🔻

دیالو هرچه بیشتر نزدیک می شود. او شروع به عادت كردن به استانداردهاي مورد نياز ما كرد. او 45 دقیقه مقابل میلان خوب بازی کرد و بازی او را به تدریج مشاهده خواهید کرد ، ممکن است فردا بازی کند یا در سایر مسابقات بازی کند.

درباره بازی 🔻

⭕️ این اولین بازی است [که به مصاف گرانادا می رود] و مسابقات زیادی پیش رو داریم و این تقریباً مانند یک معما است. چه کسی می تواند 90 دقیقه بازی کند؟ چه کسی می تواند 4-5 مسابقه انجام دهد؟ چه کسی نیاز به استراحت دارد؟ من همیشه همه را بررسی می کنم.

 

درباره اریک بایی🔻

 

⭕️ بایی هنوز در کشور خود [ساحل عاج] است. برای بازگشت به آزمایش COVID-19 باید نتیجه منفی بگیرد ، ما منتظر آن هستیم.

 

درباره گرینوود 🔻

 

گل میسون به برایتون یک شگفتی بود. او زیاد تمرین می کند و چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها فکر کرد مانند: پای راست ، پای چپ ، ضربه های عمودی و حرکت او در داخل محوطه جریمه‌عالی است

 

درباره مارسیال 🔻

⭕️ مارسیال در حال بهبودی است. اگر می توانستیم بازی او را قبل از پایان فصل ببینیم ، متعجب می شوم. او باید هر چه زودتر برگردد.

 

مسابقات مهم آینده قبل از پایان فصل و شروع یورو 🔻

گرانادا ناپولی و مولده را شکست داد ، این نشان از تیمی با کیفیت دارد. ما فینال لیگ اروپا را دیدیم و می خواهیم به آنجا برسیم.
من نمی توانم لیگ یا لیگ اروپا را ترجیح دهم. مسابقه بعدی ما هرچه باشد ، قطعاً مسابقه مهم است. هر وقت من برای بازیکنان توضیح می دهم که چرا آنها در مسابقات شرکت نکردند و اینها بحث های محرمانه ای است که من نمی توانم آنها را فاش کنم.

 

درباره دخیا 🔻

دخیا دروازبان نخبه بود و می ماند. من خیلی راحت با دخیا و هندرسون بازی می کنم. همچنین خوشحالم که هر دو بدشان نمی آید که جانشین هم شوند.

 

⭕️ [ایلانگا] در فهرست تیم خواهد بود و در ذخیره خواهد بود. او از مصدومیتی که دو یا سه ماه پیش به آن وارد شد بدشانس بود زیرا ممکن بود راهی تیم اصلی شود.
او کیفیت بالایی دارد ، سریع است و گل های زیادی می زند. او عاشق شکست دادن همه است و پای چپ و راست عالی دارد. او برای پیشرفت و ادامه یادگیری از علاقه زیادی دارد. این فقط مربوط به تجربه است.

درباره لیگ اروپا 🔻

مسابقه گرانادا یک بازی بزرگ برای ما است. ما باید با این اصل زندگی کنیم که مسابقه بعدی برای ما مهم است. من مربی هستم و می دانم که اولین بازی [اولین] است اما یک بازی بزرگ است.

 

ما سوسیداد و میلان را شکست دادیم و هر دو را در اولدترافورد مساوی کردیم. این مسابقه [گرانادا] می تواند انگیزه بیشتری به ما بدهد.
وقتی بخشی از منچستر یونایتد باشید ، همیشه بازیکنانی می آیند و آنها فقط برای پر کردن ترکیب نیستند. من به عنوان مهاجم آنجا بودم. ما تعداد زیادی مهاجم بزرگ امضا کرده ایم: رونی ، شرینگهام ، یورک … اما من رفتم تا به مربی نشان دهم که هنوز نقشی دارم.

درباره پست دروازه 🔻

دیوید 10 سال چشمگیر در منچستر یونایتد بوده است. سرخیو شاید کمتر از آنچه که ارزشش را داشت بازی کرده باشد. دین می آید و می خواهد بازی کند. این یک رقابت سالم اینطور است.
دروازه بان ها گروه بسیار گره خورده ای هستند. آنها بیشتر در کنار هم می مانند و پیوند ایجاد می کنند. روح تعاملی آنها شگفت انگیز است. همه آنها می خواهند بازی کنند و این شامل گرانت ، بیشاپ و رومرو است.

 

– در مورد راشفورد🔻

 

در صورت وجود خطر ، بازیکنان را در ترکیبها قرار نمی دهم. اگر دکتر بگوید این یک چیز پر خطر است ، من راشفورد را درگیر نخواهم کرد.
راشفورد امروز صبح به تمرین پیوست و خواهیم دید که واکنش ها درباره مصدومیت او چگونه است ، کمرش بهبود یافته است ، اما کار دشواری است ، او می خواهد هرچه دارد به این تیم بدهد.ما همه چیز را در‌مورپ راشفورد خواهیم دید، همانطور که روز یکشنبه هنگامی که با مصدومیت از زمین خارج شد و به ما گفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید