سولسشایر لایپزیگ
| |

مصاحبه سولسشر قبل از دیداز منچسترسیتی و‌ چلسی هفته ۲۶ لیگ برتر

درباره ۴تیم برتر 🔻

“جنگ طولانی خواهد بود. بازی با چلسی یک چالش جدی است ، با آمدن توخل همه چیز در آنجا تغییر کرد “

به گزارش فوتبال ۷۲۴ قبل از دیدار با چلسی ،سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسشایر ، در مورد رقابت برای رسیدن به 4 تیم برتر لیگ برتر صحبت کرد.

فکر می کنید با توجه به این واقعیت که تیم های زیادی برای رسیدن به این موقعیت ها می جنگند ، مبارزه برای حضور در جمع 4 تیم برتر تا پایان ادامه خواهد داشت؟🔻

– بله ، من فکر می کنم جنگ طولانی خواهد بود. به نظر من به زودی مکان های جدول مشخص نمی شوند. این فصل غیرقابل پیش بینی است ، ما می بینیم که تیم ها دوره های بدی را پشت سر می گذارند و سپس به جنگ برمی گردند.

چه کسی می داند که ما چند مصدومیت خواهیم داشت ، بازیکنان چگونه به شرایط فعلی واکنش نشان می دهند ، زیرا این کوتاهترین فصل با تعداد زیادی بازی است.

برای من ، هر بازی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. البته ، ما می دانیم که چقدر بازی با چلسی برای ما سخت خواهد بود و اهمیت این بازی را می فهمیم.

– یک سری بازی بزرگ در انتظار ما است. فکر می کنید جایگاه نهایی جدول به نحوه بازی شما در این مسابقات بستگی دارد؟🔻

– به هر حال هر تیم 38 مسابقه برگزار خواهد کرد ، بنابراین یک بازی بد و خوب قطعاً تأثیرگذار خواهد بود. مطمئناً ، توانایی بازگشت به رقابت پس از چند بازی ناموفق که انجام دادیم در فرهنگ باشگاه ما ذاتی است. این یک دوره مهم است.

تیم ما از نظر ذهنی خوب است ، ما منتظر این مسابقات بزرگ هستیم. البته با آمدن توماس توخل اوضاع در چلسی تغییر کرده است. ما می دانیم که با یک چالش جدی روبرو هستیم. ”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید