سولسشایر پوگبا
| |

مصاحبه سولسشر قبل از رویارویی منچستر یونایتد با برایتون

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچستر یونایتد و برایتون عصر امروز در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت
تیم سولسشر در صدد تثبیت رتبه دومی خود در‌جدول لیگ برتر است
او قبل از بازی گفت 🔻

🔸 اخباری که گفته می شود آگوئرو به یونایتد می رود🔻

🎙”من فکر نمی کنم بازیکنی که 10 سال را در یک باشگاه گذرانده بتواند از همان شهر به اردوگاه رقبای ابدی خود برود. این در ذهن من نمی گنجد ، برای من نیست. البته ، ما حرفه ای هستیم ، اما وقتی برای شیاطین سرخ بازی می کنید به منچسترسیتی و بالعکس نمی روید. هیچ راهی وجود ندارد ، به نظر من ”

“هنگامی که من در یونایتد بازی می کردم ، یک باشگاه با اصرار سعی در جذب من داشت … پس از اطلاع از این موضوع ، بدون توجه به پیشنهاد من بلافاصله جواب دادم نه. تعصب همان چیزی است که واقعاً مهم است.

در مورد دونی ون‌دبیک🔻

“او در تمرین جمعه چند گل برجسته به ثمر رساند! طبیعی است که وقتی در ترکیب اصلی بازی نمی کنید ، به تدریج شکل خود را از دست می دهید ، این مشخص است. ”

وی با گلزنی برای تیم ملی احساس بهتری داشت. ما امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد بهترین ویژگی های آن باشیم. “

🔸 باز هم در مورد پل پوگبا و تمایل او برای تغییر باشگاه:🔻

“پل بازیکنی است که می خواهیم در منچستر یونایتد ببینیم. او برای ما فوق العاده مهم است. ما به خوبی می دانیم که پل می تواند مانند مسابقه با میلان در زمین تغییر ایجاد کند. اکنون همه ما انرژی خود را به پایان شایسته این فصل خواهیم داد و او این را به خوبی درک می کند. “

🔸 درباره انتقالات تابستان:🔻

“در تابستان امسال فرصتی برای تقویت تیم با فوتبالیست های با کیفیت وجود خواهد داشت ، علی رغم اینکه این روند به دلیل همه گیری و ضررهای هنگفت مالی باشگاه ها متفاوت خواهد بود.”

🔸 مارکوس راشفورد:🔻

“من هیچ نگرانی در مورد وضعیت جسمی عمومی مارکوس ندارم. او 100٪ آماده است. ”
“ماركوس كيفيت خاصی دارد ، اخلاق او اين است كه هرگز اعتراف نمي كند كه احساس ناراحتي مي كند. او بیش از حد باشگاه و فوتبال را دوست دارد تا بازی ها را از دست ندهد. ”
“او مشتاق است که همه توانش را به تیم بدهد. این کاملاً لیاقت اوست. خوب است که ما کارمندان عالی ، متخصصان واقعی داریم که از نزدیک همه چیز را کنترل می کنند و از مارکوس مراقبت می کنند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید