| |

مصاحبه سولسشر و رافائل واران قبل از بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ اوله گونار سولسشر در شرایطی که فشارهای زیادی بر سر کارش در اولدترافورد وارد می شود از تفکر خود حمایت کرده و میگوید فرم منچستریونایتد را تغییر می دهد.

یونایتد سه بازی از چهار بازی اخیر خود را باخته است و روز چهارشنبه در دیدار حساس لیگ قهرمانان با ویارئال روبرو خواهد شد.
تیم سولسشر در دو هفته گذشته در لیگ قهرمانان ، جام کارابائو و لیگ برتر شکست خورده است اما او گفت که می تواند جام ها را به باشگاه بازگرداند.

سرمربی یونایتد روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: 🔻

“فشار یک امتیاز است.”
“برای کار در این محیط شما باید این فشار را بپذیرید. بله من در بازار نقل و انتقالات حمایت شده ام و حمایتی که من دارم به من می گوید که ما به یک برنامه پایبند هستیم ، اما در کسب و کار نتیجه ای هستیم.
“انتظارات با خرید ما بیشتر است. ما اینجا هستیم تا برنده شویم ، در این مورد فکر نکنید.”ما موظف به پیروزی در اینجا به سبک خاصی هستیم ، گاهی اوقات خطرناک است و شما یک یا دو باخت را دارید.”

یونایتد رقابت های لیگ قهرمانان خود را با شکست 2-1 مقابل یانگ بویز آغاز کرد و این شانس را دارد که در دیدار ویارئال اولین امتیاز خود را در مرحله گروهی کسب کند.
تیم اسپانیایی در فینال لیگ اروپا در ماه مه تیم سولشایر را در ضربات پنالتی شکست داد اما در این فصل با تنها یک برد از شش بازی ابتدایی لالیگا مشکل داشت.
سولسشر قرار است به لوک شاو زمان بیشتری بدهد تا آمادگی خود را ثابت کند. مدافع چپ در بازی شنبه 1-0 مقابل استون ویلا مجبور به خروج شد و هری مگوایر کاپیتان با مشکل ساق پا بیرون رفت.

سولسشر گفت:🔻

 

“لوک امروز [سه شنبه] به اینجا آمده است بنابراین من به او فرصتی می دهم تا در این کار شرکت کند.” “او با تیم تمرین نکرد. هری قطعاً بیرون است ، وضعیت خوبی ندارد.”مشکل عظله پا او است ، ممکن است چند هفته طول بکشد تا ببینیم او چقدر سریع بهبود می یابد. او امیدوار بود در بازی با ویارئال بازی کند. با محرومیت آرون ما باید چند تغییر ایجاد کنیم.

 

رافائل واران به عنوان تعویض نیمه اول مقابل یانگ بویز به میدان رفت ، اما مطمئناً باید مقابل ویارئال شروع کند.

او می داند که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان پس از 4 بار قهرمانی در دوران حضورش در رئال مادرید ، چه چیزی لازم است و از یونایتد خواسته است که انتظارات خود را در این فصل “بلند پروازانه” داشته باشد.

 

در ادامه مصاحبه رافائل واران گفت:🔻

 

“چیزی که من توانستم با هم تیمی هایم ببینم این است که کیفیت زیادی در تیم ما وجود دارد.” “ما از پتانسیل عظیمی برخورداریم ، من از آن مطمئن هستم. من فکر می کنم ما از ابتدای فصل مدام در حال پیشرفت هستیم و فکر می کنم ما در یک منحنی مثبت رو به بالا هستیم.
“استعداد و تجربه وجود دارد. ما همه چیز را برای اطمینان از این که می توانیم خوب انجام دهیم ، داریم. ما باید بلندپرواز باشیم ، به پتانسیل خود ایمان داشته باشیم و فکر می کنم وقتی این کار را انجام دهید و ذهنیت مثبتی داشته باشید ، می توانیم به چیزهایی برسیم. .

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید