مصاحبه سولسشر پس از شکست سنگین یونایتد مقابل واتفورد

به گزارش فوتبال۷۲۴ در ابتدای هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و واتفورد به مصاف هم رفتند

نتیجه این دیدار تحقیر منچستریونایتد با ۴گل خورده بود !

تمامی انتقادات به سولسشر است اما او نطر دیگری دارد

🎤 روزنامه نگار: “پس از یک مسابقه و شکست وحشتناک دوباره اینجا با شما ایستاده ایم، سولسشر :

“هیچ فایده ای ندارد که در مورد بازی زیاد به شما بگوییم، به جز اینکه ما در نیمه اول مطلقاً از پس این بازی بر نیامدیم. به آنها اجازه دادیم خیلی راحت وارد ۱۸قدم شوند. ما خیلی بد دفاع کردیم، به سمت توپ نرفتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم.”

🎤 روزنامه نگار: «باورت می شود در نیمه اول چقدر بد بودی؟! داوید دخیا به ما گفت که این یک بازی شرم آور بود.”
سولسشر :

“بله، نیمه اول بسیار بسیار ضعیف بود و اکنون باید مطمئن شویم که بازیکنان در شروع مسابقه بعدی افکار درستی در سر دارند. چون در نیمه دوم احساس می‌کردند چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل خوب بازی کردند.”

🎤 روزنامه نگار: «یک سری نتایج بد داری. چطور می شود که بازیکنان همچنان در ابتدای مسابقه نگرش اشتباهی داشته باشند؟ سولسشر :

 

“ببخشید که لبخند می زنم، اما چه می توانم به شما بگویم … ما همه انسان هستیم. ما بچه های بزرگ و حرفه ای های بزرگی در تیم خود داریم. وقتی بازی برای شما نیست، علیه شماست. در نیمه دوم خیالشان راحت شد، چیزی برای از دست دادن نداشتند، فوق العاده بازی کردند، گل زدند، موقعیت های زیادی خلق کردند، اما این کافی نبود.»

🎤 روزنامه نگار: «در مورد اشتباهات فردی چطور؟ مثلا مگوایر. آیا این ویژگی بازیکنان برتر است؟” سولسشر:

«خب، کارت زرد بود. و در حالت اول نباید زرد می گرفت چون حریف در آفساید بود. اما این موضوع دیگری است.»

🎤 روزنامه‌نگار: «قبل از بازی گفتی امیدوار به شروعی دوباره هستی. اما این اتفاق نیفتاد، شما در یک یک رگه وحشتناک در جریان هستید. چگونه بر این امر غلبه کنیم؟” سولسشر :

 

“این یک چالش بزرگ برای همه در باشگاه است. این یک سوال بزرگ است و اینجا و اکنون قابل بحث نیست.»

🎤 روزنامه نگار: «5 باخت در 7 بازی اخیر لیگ. آیا می‌دانید که مدیریت می‌خواهد تغییری ایجاد کند؟سولسشر :

 

«همه ما برای باشگاه کار می کنیم. ما ارتباط خوبی با مدیریت داریم و اگر باشگاه به تغییراتی فکر می‌کند، این مکالمه بین ما است و بین من و شما نیست.»

🎤 روزنامه نگار: “من شما را درک می کنم، اما اگر به آمار عملکرد منچستریونایتد نگاه کنید، آیا فکر می کنید این قابل قبول است؟سولسشر :

 

«نتایج به اندازه کافی خوب نیستند و ما این را می دانیم. ما 30 بازی خارج از خانه بدون شکست انجام دادیم و اکنون 2 شکست متوالی و هر کدام 4 گل دریافت کرده ایم. بدیهی است که چیزی اشتباه می شود.»

🎤 روزنامه‌نگار: «وقتی به سمت جایگاه هواداران می‌رفتی و هر دو دست را بالا می‌بردی، چه ژستی بود؟ منظورت چیه؟” سولسشر :

 

“من برای هواداران متاسفم، من هم مثل آنها احساس می کنم. خجالت می کشیم و در شرایط خیلی بدی قرار داریم. اما این بخشی از فوتبال است. من می دانم که هواداران چه چیزی را تجربه می کنند، من خودم هوادار هستم، بنابراین گاهی اوقات باید از آنها برای اجراها طلب بخشش کنید.”

🎤 روزنامه نگار: “چقدر نگران موقعیت خود هستید؟”سولسشر :

“این چیزی نیست که من نگران آن باشم، من تا حد امکان با کارکنانی که دارم سخت کار می کنم. همانطور که گفتم کادر مربیگری فوق العاده ای دارم، افراد بزرگ و بازیکنان برتر. اما هیچ نتیجه ای وجود ندارد. من سؤال شما را درک می کنم، اما در اینجا و اکنون با شما بحث نمی کنم.

🎤 روزنامه نگار: “در حال حاضر چقدر احساس بدی دارید؟”سولسشر:

“خیلی بد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید