| |

مصاحبه سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید قبل از بازی با پورتو ،لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمئونه درباره دیدار حساس اتلتیکومادرید و پورتو صحبت کرد.سیمئونه می‌گوید آن‌ها از ما محبوب‌تر هستند، زیرا امتیاز بیشتری نسبت به اتلتیکو و میلان دارند.

سیمئونه درباره باخت بازی گذشته :

«حقیقت این است که از فردای آن روز تا فردا چند روزی می‌گذرد . وقتی برای کار وقت داشته باشیم، آن را انجام می‌دهیم. حالا سعی می‌کنیم با هم صحبت کنیم تا راه‌هایی را پیدا کنیم که ما را به احساس خوب سوق می‌دهد. ما باید در زمین بتوانیم بازی را کنترل کنیم و طبیعتاً همه چیز ظاهر می شود. پیروزی از نظر روانی بهتر است. فردا با حریفی که مسابقه می دهد، اول در گروه است. میلان هم اول است. ما با تیم هایی روبرو هستیم که باید بازی را ببرند. جایی که ما آن را می خواهیم

سیمئونه درباره خیمنز :🔻

«خیمنز فردا در زمین نخواهد بود، اما من گروهی از مردان دارم، اگرچه ما سه تا از چهار هافبک در دسترس را نداریم ولی بازهم ما می‌خواهیم بازی را ببریم.»

سیمئونه درباره پاسخ به انتقادات :🔻

“کلمات بی فایده هستند، بازی و عمل در‌زمین مهم است و من کاملاً به تیم خود اعتماد دارم.”من به آنها معتقدم چون با آنها تمرین می کنم، شخصیت آنها را می شناسم و به آنها اعتماد دارم.”
از زمانی که فوتبال بازی می‌کنم، هرگز با تمجید یا انتقاد هیجان‌زده نشدم. راه را بلدم و به دنبال آن خواهیم بود.من فکر می کنم وقتی تیم موقعیت هایی برای بهبود دارد این روی کل تیم تاثیر می گذرد. ​​من طرحی را مشخص نمی کنم. کار جمعی است. ما باید به بهبود در دفاع و حمله فکر کنیم. “

سیمئونه درباره پورتو 🔻

این تیم فوق‌العاده‌ای است که خیلی خوب کار کرده است. آنها کار ساختاری دارند، آنها بازیکنان زیادی برای پس گرفتن توپ دارند. بازی فشرده با سرعت خوبی انجام می‌دهند، تیم بسیار خوبی که تاکتیکهای زیادی را اجرا می‌کند. مهم این است که آنها امتیاز بیشتری نسبت به میلان و ما دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید