| | |

مصاحبه سیمئونه قبل از بازی اتلتیکومادرید و آث‌میلان در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید که آنها بازی “مهمی” مقابل آث‌میلان دارند “همانطور که لیگ قهرمانان اروپا همیشه از آنها خواسته است” و برای انجام آن باید “قوی و متعهد به آنچه که هستند” باشند.

سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی گفت:🔻

“برای ما همه مسابقات بسیار مهم هستند و این استثنا نیست، ما با همان شور و شوقی روبرو خواهیم شد که برای اولین بار با تیم در مالاگا ظاهر شدم.”
این یک بازی مهم است که قهرمانان همیشه آن را می خواهند و ما باید قوی باشیم، بازی خوبی انجام دهیم و به آنچه تیم می خواهد بسیار متعهد باشیم.

این مربی آرژانتینی فاش نکرد که آیا با دفاع سه یا چهار نفره بازی خواهد کرد زیرا با توجه به “ویژگی های” بازیکنانی که دارد می تواند “تغییر ” دهد.

سیمئونه گفت:🔻

ما سعی خواهیم کرد بهترین ها را انتخاب کنیم و زمانی که بازی شروع شود به وضوح مشخص می شود که چه خواهیم کرد.
ما گروهی از فوتبالیست ها داریم که بسیاری از آنها مهم هستند و ما به بهترین شکل به همه آنها نیاز داریم. در سن سیرو ما 20 دقیقه اول را با فشار روبر‌و می‌شویم زیرا آنها خیلی خوب کار می کنند و ببینند آیا آنها هم همینطور بازی می کنند و بالا می روند یا منتظر ما هستند. ما بر اساس چیزی که می بینیم در زمین خواهیم بود.

“چولو” تاکید کرد که دفاع “کمی از جوهره” تیمش بوده است. او با خوشحالی از بازگشت استفان ساویچ گفت: 🔻

« استعدادهای فوتبالیست هر سال می آیند تا کاری که ما انجام می دهیم را بهبود بخشند. او سال‌هاست که اینجا بوده، سلسله مراتب، شخصیت و امنیت زیادی دارد. هر چیزی که او انتقال می دهد برای تیم بسیار خوب است.

سیمئونه درباره صعود گفت: 🔻

«الان برای ما هزینه بیشتری دارد تا سریع وارد دور دوم شویم، اما قبل از آن نیز دشوار به نظر می رسید.

در نهایت، سیمئونه به وضعیت جسمانی ژائو فلیکس اشاره کرد که منتظر است او «به طور طبیعی به تمرینات بازگردد».

سیمئونه گفت 🔻

فکر می کنم او لحظات بهتری نسبت به الان در تیم داشته است، به خصوص زمانی که لیگ شروع شد. او در حال ریکاوری بسیار خوبی بود و با اشتیاق تمرین می کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید