| |

مصاحبه سیمئونه قبل از دیدار اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی اتلتیکو از یورگن کلوپ تمجید کرد و گفت او “مربی باشکوهی که هر جا که بوده خوب کار کرده است” اما اصرار دارد که بعد از بازی فردا هیچ دست دادنی وجود نخواهد داشت.

 

دیگو سیمئونه پس از هدایت تیم اتلتیکو در تمرینات در ماجاداهوندا قبل از پرواز به لیورپول، در مقابل رسانه ها حضور یافت. روژیبلانکوها چندین غایب کلیدی برای دیدار امروز در لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد دارند – گریزمان و ساویچ به دلیل محرومیت از بازی خارج شدند، مارکوس یورنته و توماس لمار هر دو مصدوم شدند. جفری کوندوگبیا، که از کشیدگی کشاله ران اسیب دیده، کنار گذاشته شد. ال چولو فقط 16 بازیکن تیم اول در دسترس دارد و چهار بازیکن ذخیره را برای انجام این سفر جذب کرده است – ایتوربه، فران گارسیا، جاوی سرانو و کارلوس مارتین. با این وجود، مربی هیچ شکی ندارد که تیمی که چهارشنبه شب به میدان می‌رود با لیورپول رقابت خواهد کرد.

گریزمان فردا بازی نخواهد کرد اما ژائو فلیکس بازی خواهد کرد، چگونه می توانید بازگشت اخیر او را به فرم توضیح دهید؟🔻

سیمئونه : گریزمان فردا بازی نمی کند زیرا او محروم است، ژائو خوب کار کرده است و بازی موقعیتی خود را در جایی که تیم به او نیاز دارد بهبود می بخشد و امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشد.

نظر شما در مورد کلوپ چیست، آیا فکر می کنید شخصیت های مشابهی دارید و آیا با او رابطه خوبی دارید؟سیمئونه :

همانطور که بعد از بازی توضیح دادم و حالا باز هم می گویم، بعد از بازی دست نمی دهم زیرا معمولاً احساسات برای هر دو مربی متفاوت است. در انگلستان، جنتلمن بودن به نظر می رسد، اما این ایده ای است که من شخصاً با آن موافق نیستم، زیرا دروغ را دوست ندارم و از احساسات خودم پیروی می کنم. من نمی توانم در مورد کلوپ به عنوان یک فرد نظر بدهم زیرا او را نمی شناسم. اما من او را مربی بزرگی میدانم و تحسین می کنم، کار بزرگی که او در تمام باشگاه هایی که در آنها کار کرده است را تحسین می کنم، اما معمولاً در مورد نحوه بازی تیم های دیگر اظهار نظر نمی کنم – هرگز، زیرا من کدهای خودم را دارم. رفتار ما مربیان و بین ما فرق میکند و باید به این احترام بگذاریم

آیا تعجب کرده اید که دی پل چگونه رشد کرده است؟ آیا او شما را به یاد ورون می اندازد؟سیمئونه :

رودریگو از زمان حضورش در والنسیا بسیار رشد کرده است. او در اودینزه بازی بسیار خوبی داشت و حضور در تیم ملی برای پیشرفت او بسیار عالی بوده است. او اکنون در اتلتیکو است و ما به او نیاز داریم تا بازیکنی باشد که در تیم ملی حضور دارد. او روز گذشته بازی فوق العاده ای داشت .من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با ورون در خط هافبک بازی کردم و او همان دیدگاهی را دارد که کمتر بازیکنی دارد. این به ما این امکان را می دهد که انواع ضد حملات سریعی را که او در سر دارد، استفاده کنیم. امیدوارم او به رشد خود ادامه دهد، او هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفت دارد. رودریگو می خواهد پیشرفت کند و این چیزی است که من در مورد او بیشتر دوست دارم.

 

آیا مسابقه فردا مانند بازی شطرنج با کلوپ خواهد بود؟سیمئونه :

بله، فکر می‌کنم هر دوی ما تأثیر زیادی روی اتفاقات بیرون از زمین داریم، اگرچه در بازی‌های با این سطح و کیفیت، انگیزه و جاه‌طلبی چیزی است که مسیر بازی و چگونگی پیشرفت آن را تعیین می‌کند. به یاد دارم که در طول بازی در متروپولیتانو، کلوپ هندرسون را از زمین خارج کرد و فابینیو را در نیمه اول به زمین آورد و این حرکتی بود که نشان داد آنها در نیمه اول به ما غلبه کردند. ما همیشه سعی می کنیم از روی نیمکت تیم را بهبود بخشیم – علی رغم استعدادهایی که ممکن است در زمین وجود داشته باشند.

بازی فردا چقدر به صعود اتلتی به دور بعد تاثیر دارد؟سیمئونه :

سه بازی که باقی مانده برای هر چهار تیم گروه تعیین کننده خواهد بود. هنوز تعداد زیادی ترکیب احتمالی از نتایج وجود دارد، فوتبال می تواند از لحظه ای به لحظه دیگر تغییر کند – این خطرناک است و تیمی که در رتبه اول قرار دارد می تواند ناگهان سوم یا چهارم شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم. هیچ چیز تضمینی نیست نه فردا و نه بعد از آن و نه در بازی پایانی. و هر تیمی باید به بهترین شکل ممکن در این سه بازی اخیر رقابت کند، زیرا سه امتیاز اهمیت یکسانی خواهند داشت.

آیا فکر می‌کنید لیورپول با توجه به اینکه بازی‌های اخیر بین شما چگونه به پایان رسیده است، برای این کار آماده است؟سیمئونه :

آن طور که من می بینم، هر دو باشگاه در استادیوم های بزرگ، با هواداران بزرگ بازی می کنند – هر دو باشگاه بزرگی هستند که همیشه می خواهند به رشد خود ادامه دهند و بهتر شوند. بازی فوق العاده ای خواهد بود، مثل همیشه، اما در فوتبال، هیچ انتقامی وجود ندارد، آن بازی در آنفیلد تمام شده است، این به تاریخ پیوسته است. اکنون در تلاش هستیم تا به دور بعد صعود کنیم و آن بازی دیگر برنمی گردد. آن بازی برای هواداران اتلتیکو خاطره انگیز است و بازی امروز فصل جدیدی است.

وضعیت بازیکنان مصدوم چطور است؟سیمئونه :

ما بدون لمار، یورنته، ساویچ، گریزمان خواهیم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید