سیمونه اینزاگی ایموبیله
| |

مصاحبه سیمونه اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان و رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا و برای مشخص شدن صدرنشین سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر گفت برای پیروزی به میدان میروند

نراتزوری برای صدرنشینی در گروه مبارزه می کند و برای پیشی گرفتن از چ رئال مادرید در سه شنبه شب به پیروزی نیاز دارد.
اینزاگی پس از شکست در بازی رفت مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی تاکید کرد که تیم باید کاری بیشتر انجام دهد.

سیمونه اینزاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: 🔻

ما قبلاً مانند رئال مادرید به دور بعد صعود کرده ایم، اما می خواهیم یک بازی عالی انجام دهیم.
ما در بازی اول خوب کار کردیم، اما کافی نبود و بنابراین باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

کریم بنزما برای میزبان غایب است، اما اینزاگی عملکرد لوکا یوویچ مقابل رئال سوسیداد در لالیگا را مطرح کرد.

سیمونه اینزاگی افزود: 🔻

کریم بازیکن مهمی برای آنهاست اما ما مربیان باید با این شرایط زندگی کنیم. در آخرین بازی مقابل رئال سوسیداد، بنزما مصدوم شد و یوویچ وارد زمین شد و یک گل زد و یک پاس گل داد.

اینزاگی گفت که تیم از یک دوره نتایج خوب مطمئن است و معتقد است که از اولین ماه‌های هدایت تیم رشد کرده است.

سیمونه اینزاگی افزود: 🔻

“نیاز بود که یکدیگر را بشناسیم، اما تیم از همان ابتدا خوب بازی کرد.” «نمونه بارز آن بازی رفت مقابل رئال است، جایی که علیرغم باخت، فوتبال خوبی بازی کردیم. ما در لیگ هم امتیاز کمی از دست دادیم.اکنون، ما از یک دوره خوب می‌آییم که به ما عزت نفس بیشتری بخشیده است.

اینزاگی به مصاف تاکتیک ایتالیایی آنچلوتی رفت و از سرمربی سابق یوونتوس، ناپولی و میلان تمجید کرد.

سیمونه اینزاگی گفت:🔻

ما قبل از بازی رفت صحبت کردیم، صحبت کردن با او در فوتبال همیشه لذت بخش است. خوشحالم که او در لیگ اسپانیا خوب عمل می کند، او نسبت به تیم دوم لالیگا دوم برتری و فاصله خوبی ایجاد کرده است.
او سزاوار تعریف و تمجید است، او مرد بزرگی است که جامهای زیادی برنده شده است.عمل و نتایج آنجلوتی بجای او صحبت می‌کنند

اینتر چندین بازیکن مصدوم دارد و اینزاگی پیش از بازی در مادرید در مورد مصدومیت‌ها صحبت کرد
سیمون اینزاگی گفت:🔻

رانوکیا، دارمیان، ساتریانو و کورآ در اسپانیا نخواهند بود. کورآ روز یکشنبه در المپیکو این مشکل را داشت. من بسیار متاسفم زیرا به نظر من او در حال رشد بود.من او را به خوبی می شناسم و به نظر من، او با غلبه بر مناطق کاری و زمانی در حال بهتر شدن بود.
لائوتارو [مارتینز] خوب است، او هیچ مشکلی نداشت. برای [استفان] دی‌فرای و [الکساندر] کولاروف، بعد از تمرین به شما خواهم گفت.

اینزاگی گفت که معتقد است اینتر برای به چالش کشیدن غول های اسپانیایی در سانتیاگو برنابئو سه شنبه شب همه چیز را دارد.
سیمونه اینزاگی گفت:🔻

“تیم در بازی اول عالی بازی کرد و شایسته بیشتر بود.” فردا، ما هواداران خود را نخواهیم داشت، 50000 هوادار رئال خواهند بود، حتی اگر برخی از هواداران ما مثل همیشه آنجا باشند.
ما با شخصیت و اعتماد به نفس بازی خواهیم کرد، زیرا می دانیم که کار مهمی برای باشگاه انجام داده ایم، زیرا اینتر 10 سال بود که تا این مرحله پیشرفت نکرده بود.فردا می‌خواهیم یک بازی عالی انجام دهیم، زیرا حریفان و ورزشگاه شایسته آن هستند. در مادرید، اینتر فقط یک بار پیروز شده است. مشکلاتی وجود خواهد داشت.ما آمده ایم تا با شخصیت، انگیزه عالی و میل به بهتر شدن بازی کنیم. سعی می کنم آنها را به بهترین شکل آماده کنم، سپس خواهیم دید که چه می شود. این یک بازی است که ما به آن اهمیت می دهیم.”

از سیمونه اینزاگی در مورد فرم وینیسیوس جونیور سوال شد و سرمربی اینتر اذعان کرد که او “بازیکن خاصی” خواهد بود که باید به او توجه کرد.
اینزاگی گفت: 🔻

“او کیفیت بالایی دارد، امسال از نظر پاس گل و گل تداوم دارد.” او بازیکنی خاص است، اما مثل بقیه، زیرا در مادرید بازیکنان برتر زیاد است.علاوه بر وینیسیوس، سایر بلانکوس ها نیز به حداکثر توجه دفاعی نیاز دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید