| | | |

مصاحبه سیمونه اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان و شاختار در لیگ قهرمانان و آمار دو تیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی معتقد است برد اینترمیلان مقابل ناپولی به نراتزوری در دیدار فردا مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا کمک خواهد کرد.

“این باعث افزایش عزت نفس ما شد.”

قهرمان سری آ با پیروزی 3-2 مقابل تیم لوچیانو اسپالتی در روز یکشنبه چهار امتیاز به ناپولی و میلان صدرنشین نزدیک شد.
آنها فردا در دیداری کلیدی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار می روند. این مسابقات در استادیوم مه آزا در میلان آغاز می شود.
نراتزوری در صورتی که مقابل تیم روبرتو دزربی پیروز شود و شریف رئال مادرید را شکست ندهد، می توانند با یک بازی دیگر راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شوند.
اینزاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:🔻

“من فکر می کنم ما یکشنبه یک بازی عالی انجام دادیم، ناپولی را شکست دادیم که بهترین دفاع اروپا را دارد.”
پیروزی مقابل ناپولی می‌تواند اعتماد به نفس ما را افزایش دهد، زیرا قبلاً هیچ تیمی آنها را شکست نداده بود. این یک آزمایش عالی برای بلوغ و شخصیت پسرها بود.»

اینتر در دیدار رفت در ماه سپتامبر در اوکراین با تساوی 0-0 متوقف شد. تیم روبرتو دزربی در چهار بازی لیگ قهرمانان فقط یک امتیاز کسب کرده است، در حالی که اینتر هفت امتیاز دارد که یک امتیاز بیشتر از شریف در سوم جدول است.
اینزاگی گفت:🔻

ما می دانیم که فردا همه چیز در دستان ماست.
پس از دو پیروزی مقابل اف‌سی‌شریف، ما در این رتبه هستیم. می دانیم که با تیمی با مربی بزرگ روبرو هستیم. آنها در بازی رفت برای ما دردسر درست کردند.
در بازی رفت موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. یادم هست شوت بارلا به تیر افقی برخورد کرد. لائوتارو و ژکو هم موقعیت های خوبی داشتند. فکر می کنم وقتی موقعیت ایجاد نمی کنید باید نگران باشید. شاختار توپ و میدان بیشتری داشت، اما به اندازه ما موقعیت ایجاد نکرد.
من شاختار را به خوبی می شناسم، بارها مقابل مربی آنها بازی کرده ام و او به سرعت توانست مفاهیم خود را به یک تیم بسیار تکنیکی با بازیکنان عالی منتقل کند.

استفان دی وریج و الکسیس سانچز مصدوم هستند، اما اینزاگی امیدوار است تمام بازیکنان دیگر را که 100 درصد آمادگی ندارند، بازیابی کند.
اینزاگی گفت: 🔻

مطمئناً دی وریج و سانچز دور از میادین هستند، امیدوارم بقیه بهبود پیدا کنند.
بارلا و کوریا روز یکشنبه درخواست تعویض کردند و ژکو کاملا آماده نبود.
ما می دانیم که فردا یک بازی تعیین کننده است، زیرا آخرین بازی در مادرید است، ما سعی خواهیم کرد به بهترین شکل برای این مسابقه آماده شویم.
“ما کار خوبی انجام می دهیم، در حال پیشرفت هستیم اما راه هنوز طولانی است. من خوش شانس بودم که یک محیط عالی پیدا کردم که از روز اول به خوبی از من استقبال کرده است.

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”shots” club_id=”2673″ competition_id=”225279″ multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”” color=”” limit=”0″ no_data_text=””]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید