| | |

مصاحبه سیمونه اینزاگی قبل بازی اینترمیلان و پورتو در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ بازی برگشت

فوتبال۷۲۴ – سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان ایتالیا ارزیابی قبل از بازی خود از بازی برگشت اینتر مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا را ارائه کرد و مدعی شد که داور شیمون مارسینیاک حق داشت که او را مقابل بارسلونا اخراج کرد و در عین حال در مورد روملو لوکاکو و میلان اسکرینیار نیز توضیح داد

 

اینزاگی عصر دوشنبه در کنار هاکان چالهان اوغلو کنفرانس مطبوعاتی خود را پیش از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی اینتر مقابل پورتو در ورزشگاه دو دراگائو در عصر سه شنبه برگزار کرد.

 

علیرغم برتری 1-0 در ابتدای بازی، اینزاگی متوجه شد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

 

اینزاگی اذعان داشت:

 

🎙می دانیم که با تیمی با کیفیت روبرو هستیم. ما آنها را در بازی رفت دیدیم، آنها در موقعیت های تک به تک قوی هستند. ما آمار پورتو را می دانیم، ایتالیایی ها همیشه در سال های اخیر آسیب دیده اند، اما ما با احترام به پورتو و مهمتر از همه تمرکز روی خودمان، به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم.ما می دانیم که بازی بسیار معناداری بین دو تیمی خواهد بود که پس از غلبه بر دو گروه بسیار سخت، شایسته حضور در اینجا هستند. این مسابقه مناسبی خواهد بود.»ما می دانیم که فردا می توانیم گام بزرگی برداریم و به یک هشتم نهایی بازگردیم. مدت زیادی است که این اتفاق نیفتاده است و ما می خواهیم حتی فراتر برویم. بازی برگشت هیجان‌انگیزتر خواهد بود، ما به تمرکز نیاز داریم زیرا در مقابل تیمی قرار داریم که به این نوع مسابقات عادت کرده است.”

 

نراتزوری پس از شکست ناامیدکننده 2-1 مقابل اسپزیا در سری آ در عصر جمعه، می خواهند به مسیرهای پیروزی بازگردند.

 

اینتر از آخرین باری که در پایان ماه فوریه مقابل پورتو قرار گرفت، از سه بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.

 

اینزاگی با پرداختن به این نگرانی ها گفت:

 

🎙 «وقتی همه چیز اشتباه می شود، شما فقط جنبه های منفی را می بینید.در لیگ، به غیر از ناپولی، ما هنوز در رقابت و در میان تیمهای صدر هستیم. ما در لیگ دوم هستیم، در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هستیم و یک بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی داریم. ما باید کنار هم بمانیم، اما من تیم را اینگونه می بینم.”

 

از اینزاگی در مورد در دسترس بودن لوکاکو سوال شد که تک گل اینتر در بازی مقابل اسپتیا را با پنالتی دقیقه 83 به ثمر رساند.

 

🎙من شک دارم که او برسد. ما در مورد حمله خواهیم دید، کوریا نیز وجود دارد. خواهیم دید که وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.»

 

همچنین اخبار جدیدی در مورد میلان اسکرینیار منتشر شد که از زمان بازی اول مقابل پورتو به دلیل مصدومیتی که در طول بازی برای اینتر پیدا کرد، در اینتر حضور نداشته است.

 

🎙اسکرینیار دو هفته و نیم است که از میادین دور بوده، امروز اولین تمرین کامل گروهی خود را انجام داد. می دانم که او برای حضور در این مسابقه چه کرده است. او از بازی اول نتوانسته تمرین کند. او بازیکن باکیفیتی است، اما 15 روز است که دور است.»

 

همچنین از اینزاگی پرسیده شد که آیا منتظر دیدار دیگری با داور مارسینیاک است که فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه در قطر را قضاوت کرد.

 

اینزاگی پاسخ داد:

 

🎙 “بله، او در بارسلونا بازی فوق العاده ای داشت، او به درستی من را اخراج کرد، زمانی که نتوانستیم برنده شویم و در حالی که بازی 3-3 بود و در صدر قرار داشتیم. او بازی فوق العاده ای داشت و من مطمئن هستم که فردا هم بازی خواهد کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید